bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.11.2018 v 09:45 | Nahoru | #3061
ManiaC> no za vsechno co jsem napsal...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

29.11.2018 v 09:56 | Nahoru | #3062
sorry, nejde to smazat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

29.11.2018 v 10:04 | Nahoru | #3063

Gasonline-4ever píše: sorry, nejde to smazat



Jde

... jinak cena dobrá, jsem nalomenej, akorát už mě to odhodlání zas opustilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 08:16 | Nahoru | #3064

FiZzeR píše: Jde

... jinak cena dobrá, jsem nalomenej, akorát už mě to odhodlání zas opustilo


Kup to, ať nad tím nehloubám já.

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 08:27 | Nahoru | #3065
Jo kdyby náhodou někdo hledal, mám komplet šály na kliku, ojnice, vyvažovák a í ložiska do motoru...

Já nad tím také dumám, nabídka se zdá být dobrá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 09:03 | Nahoru | #3066

DRN. píše: Kup to, ať nad tím nehloubám já.



Taky jseš úplně načatá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 09:27 | Nahoru | #3067
FiZzeR> Jo a to se mi rsv nelíbí, kdyby to bylo tuono... Nejlíp TL, ale nejsou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 09:40 | Nahoru | #3068
DRN.> Mně taky ne, už jsem hnedka počítal, kolik by stálo dokoupit starý kulatý erko a naskládat to do něj

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 10:21 | Nahoru | #3069
FiZzeR> No vidíš, ty už máš i rozpočet. Ono by se taky dalo seskládat jedno a zbytek prodat.

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 22:53 | Nahoru | #3070
Za ty prachy dobrej kup, mít je zbytečný tak si to koupím já, nezapomenu jak jsem na to vlezl s neohřátou gumou a prohrabal 30m před servisem , zábavnej bike.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.11.2018 v 23:15 | Nahoru | #3071
Všichni akorát slintáme
Kdyby se toho pak dalo zbavit aniž by člověk prosral majlant...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 00:17 | Nahoru | #3072

FiZzeR píše: DRN.> Mně taky ne, už jsem hnedka počítal, kolik by stálo dokoupit starý kulatý erko a naskládat to do něj



Nebo to dát do Futury a srat s tím sporty

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 00:43 | Nahoru | #3073
Tomu ingotu by ani amann nepomohl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 08:26 | Nahoru | #3074

FiZzeR píše: Všichni akorát slintáme
Kdyby se toho pak dalo zbavit aniž by člověk prosral majlant...

Tak, tohle je pro člověka, kterej si to už ponechá a ne že to bude za rok-dva prodávat dál, prostě to mít, občas projet a utopit v tom nějaký peníz, poleštit, pokochat a normálně lítat na Japonci, jako jedinou moto to nemá smysl, jako investice do budoucna už jo...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 09:45 | Nahoru | #3075

FiZzeR píše: Tomu ingotu by ani amann nepomohl



To dělají jen ty kapoty, jinak je to stejný jako rsv

Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 13:33 | Nahoru | #3076
design futury se mi libi. To je taky takova nadčasová nepochopena zalezitost. Ja uz mam ale v garazi full

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.12.2018 v 13:40 | Nahoru | #3077

dewwil píše: Tak, tohle je pro člověka, kterej si to už ponechá a ne že to bude za rok-dva prodávat dál, prostě to mít, občas projet a utopit v tom nějaký peníz, poleštit, pokochat a normálně lítat na Japonci, jako jedinou moto to nemá smysl, jako investice do budoucna už jo...



Investice? Pochybuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 10:10 | Nahoru | #3078
FiZzeR> Amannů moc není...

Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 10:51 | Nahoru | #3079
Mít na to, tak to beru hned. Teď mám tak akorát na motor

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 10:52 | Nahoru | #3080
Tady o tom motoru se zde myslím píše už pěkných pár let, ne? Kdyby to byla taková bomba, proč to pořád někdo prodává? To není ani tak rýpání, jako seriózní otázka...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 10:55 | Nahoru | #3081

dewwil píše: FiZzeR> Amannů moc není...



Ale RSVček hodně. To ocení jen pacient jako my

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 12:22 | Nahoru | #3082
BlackSabbath> je to trochu specifické a chce to mít trochu jiný přístup.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 22:31 | Nahoru | #3083

BlackSabbath píše: Tady o tom motoru se zde myslím píše už pěkných pár let, ne? Kdyby to byla taková bomba, proč to pořád někdo prodává? To není ani tak rýpání, jako seriózní otázka...

Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

2.12.2018 v 22:42 | Nahoru | #3084

dewwil píše: Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...



Nemusí, to spíš proč si držet exota co zvenku vypadá jako obyč tuctová motorka, když je na trhu spousta motorek co jedou už v sérii a za půl peněz. To je fakt pro totál srdcaře. Kdybych neměl agátu tak neváhám, ale já se v ní docela našel, čili amanna bych bral na kšeft, poskládat pojezdit a poslat dál, kdybych byl ve výsledku na nule tak bych byl happy, ale bojím se že už by mi zůstal nafurt, když si vezmu jak dlouho jsem prodával vymazlenou ninju

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.12.2018 v 07:13 | Nahoru | #3085

dewwil píše: Protože každej zjistil, že to není na každodenní provoz, žere to jak tank a nebo se na tom rozštípnul... Jiný důvody v tom nehledej, tohle musí být jako druhá motorka...

Tak dá se předpokládat už předem závodní projev a s tím spojené větší servisní nároky. A RSV žere hodně už v sérii a rozštípat se můžeš na všem. Takže spíše jen pro sběratele ten pocit mít něco závodního...

Naposledy editováno 03.12.2018 20:19:09

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

3.12.2018 v 14:45 | Nahoru | #3086
Anebo si to poridis protoze ti rsv prijde jako optimalni balik..znama anlroverena technika na kter se ti dobre jezdi a ty chces ten vlastne legendarni motor...a chces s tim na okruh a chces aby te ctyrvalce predjizdeli trochu min hulvatsky...

Aprilia RSV úpravy a tuning

3.12.2018 v 15:14 | Nahoru | #3087
spijker to zhrnul uplne presne

take mi to vrta v gebuli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

3.12.2018 v 20:19 | Nahoru | #3088

SPIJKER píše: Anebo si to poridis protoze ti rsv prijde jako optimalni balik..znama anlroverena technika na kter se ti dobre jezdi a ty chces ten vlastne legendarni motor...a chces s tim na okruh a chces aby te ctyrvalce predjizdeli trochu min hulvatsky...


To by jsi musel honit na max. a potom bych se bál životnosti...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 08:10 | Nahoru | #3089

BlackSabbath píše: To by jsi musel honit na max. a potom bych se bál životnosti...



Kdyz nebudes tocit na max nepojede to, a kdyz to nepojede tak ten motor jaksi ztraci smysl Nemyslim ze par dni na okruhu nejakymu motoru uskodi.

Aprilia RSV úpravy a tuning

4.12.2018 v 09:07 | Nahoru | #3090
Tohle je V990RR, to už není takový bláto, myslím že životnost toho převrtanýho motoru bude cca stejná jako u série.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist