Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No pokud tazatel myslel motorku ježděnou výhradně na okruhu, tak to asi na ní znát bude, ne ? :) Motorka jezdící stále na hraně - tedy akcelerace a brzdění (ložiska kol, brzdná soustava), otáčky neustále lížou červené pole (opotřebení motoru a všeho, co s tím souvisí) ... . Nejlépe to nechat okouknout někým, kdo ví na co se zaměřit. *yes*
Levhart> hm, jenze prave proto, ze ta masina lita ve vysokych otackach, muze byt motoricky v daleko lepsim stavu, nez masina, ktera je podtacena.. nehlede k faktu, ze zkusenej okruhar vi, jak se o masinu postarat.
Ja bych sazel na to, jak se ji chce do zatacek :thmubup: