globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na zkoušku a motorkář bez učitele.
 
28.7.2012 v 21:20
Ceska republika si vzala priklad z Anglie a chysta novy zakon o autoskolach. Tento system tu funguje od roku 2009 a ma dve faze - module 1 a module 2. Jednicka je mimo silnici a dvojka je na silnici s vysilackou a zkousejicim za zady. CR si vzala dobry priklad. Viz. odkaz

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na zkoušku a motorkář bez učitele.

4.8.2012 v 15:53 | Nahoru | #1
Ja nevim, kdyby byli lidi k sobe ohleduplni, tak nemusi byt zadne predpisy. Kdyz pojedu po prazdne dalnici 200 km/h tak v tom nevidim problem, kdyz ale budu klickovat ve meste, kde je 50 km/h a nebudu uvazovat, tak to blbe zkonci. Nevadi mi ani ti, co jedou pomalu. Kazdy by mel jezdit podle svych schopnosti, takze kdyz potkam duchodce ve fabii, tak si chvilku pockam a predjedu ho. Zvlast na motorce v tom nevidim problem. Ohledne autoskoly to bylo u me tak, ze jsem chtel ridicak na velkou, odjel jsem si tech svych 13 lekci po 45 minutach, udelal testy a hotovo. Pak jsem se malem 2x prizabil, protoze jsem sice umel pravidla, ale neumel ovladat motorku. To ani za ten kratky cas nejde. Abych mohl sledovat provoz, musel jsem umet ovladat motorku jakoby ze zvyku, abych tomu uz nemusel venovat tolik pozornosti. Takze se ucit v provozu ovladat motorku neni moc dobre. Ja bych jim dal 13 lekci nekde na velikem parkovisti a pak dalsich 13 v provozu. V dobe, kdy jsem delal ridicak na moto jsem uz nejaky ten patek mel ridicak na auto, tak jsem si myslel, ze to bude hracka. Po prvni jizde me bylo jasne, ze kdybych to same jel v aute s komisarem, ridicak bych nemel Hodne vazne uvazuju o motoskole se Srsnem nebo s Markem Lisym

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na zkoušku a motorkář bez učitele.

4.8.2012 v 18:50 | Nahoru | #2

kastan4175 píše: Ja nevim, kdyby byli lidi k sobe ohleduplni, tak nemusi byt zadne predpisy. Kdyz pojedu po prazdne dalnici 200 km/h tak v tom nevidim problem, kdyz ale budu klickovat ve meste, kde je 50 km/h a nebudu uvazovat, tak to blbe zkonci. Nevadi mi ani ti, co jedou pomalu. Kazdy by mel jezdit podle svych schopnosti, takze kdyz potkam duchodce ve fabii, tak si chvilku pockam a predjedu ho. Zvlast na motorce v tom nevidim problem. Ohledne autoskoly to bylo u me tak, ze jsem chtel ridicak na velkou, odjel jsem si tech svych 13 lekci po 45 minutach, udelal testy a hotovo. Pak jsem se malem 2x prizabil, protoze jsem sice umel pravidla, ale neumel ovladat motorku. To ani za ten kratky cas nejde. Abych mohl sledovat provoz, musel jsem umet ovladat motorku jakoby ze zvyku, abych tomu uz nemusel venovat tolik pozornosti. Takze se ucit v provozu ovladat motorku neni moc dobre. Ja bych jim dal 13 lekci nekde na velikem parkovisti a pak dalsich 13 v provozu. V dobe, kdy jsem delal ridicak na moto jsem uz nejaky ten patek mel ridicak na auto, tak jsem si myslel, ze to bude hracka. Po prvni jizde me bylo jasne, ze kdybych to same jel v aute s komisarem, ridicak bych nemel Hodne vazne uvazuju o motoskole se Srsnem nebo s Markem Lisym



já dělal autoškolu nedávno... Neříkám že ze mne vylezl hotový motorkář, nikdy sem na mašině neseděl, ale to co ze mne udělalo "lepšího" motorkáře byl jeden podstatný fakt- cca 150tisíc km za volantem auta za posledních 5let.... Můžu říct, že díky těmto zkušenostem z provozu sem se právě mohl plně soustředit jen na mašinu..... obrovské plus a neměl sem tedy takové nervy a hned posléze sem si dovolil vyrazit i na 300km cestu.... Jenže právě v porovnání mých 5ti let ku dvou měsícům standartní autoškoly je hned na první pohled jasné, že takto snadno žáka připravit opravdu nejde...... novelizace autoškolství rozhodně nemá snadný úkol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist