globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v
13.7.2012 v 20:49
Ondra.v>
Jelikoz si predchozi vlakno ukoncil, a nedopral nam ani moznost reakce na tvuj mily zaver, rozmejslel jsem se jestli takhle v patek reagovat a nebo ne. Puvodne jsem si rikal ze asi ne, ale pak me ty hamotiny co si tam napsal tak nastvaly ze asi musim.

1.Vsichni se ti snazili poradit, obvykle se tady spoustu lidi snazi poradit.
2.Stelovatelnej regler ano mely uz i Jawy a hlavne spousta jinejch motoru s dynamem, duvody proc tomu tak bylo tady rozebirat nebudeme v te dobe jsi jeste tahal kacera. O regleru se stelovanim, ktery si nam tak pekne omlatil o hlavu si predtim nerekl nic, ptal si se na "nastaveni alternatoru" a vcelku tvrdosijne sis natom trval.
3.No a zaverem to co si nam tam napsal o uklepanem kabelu a praskajicich zarovkach, preci nema absolutne nic spolecneho stim co si ponas chtel ty. Nehlede nato ze mam pocit ze sis to cele vymyslel. Dost silne pochybuji ze nekdo kdo se zabejva motorkama se bude ptat nato jak nastavit alternator s permanentnim magnetem. Coz neni mimochodem prvni tvoje unahlena reakce tady ve foru. Dalsi je tady

Takze chlapce , fakt jine osloveni me nenapada. Myslim ze je naprosto jasne ze si doma bastlis svoji jawu a YBRko, protoze v jinych tematech jsem te nenasel a kdyz te nahodou nekdo nastve tim ze te nachyta na tve neznalosti (aniz by to myslel spatne) tak vyjedes jak certik a zacnes fabulovat o tom co si kde vymyslel , kolik motoru si rozpulil atd.
Nejsem ani vyucenej mechanik ani psycholog, ale za svuj zivot jsem par motorek a aut tozdelal a dal zase dohromady, a s par psychotikama jsem se setkal taky.
Takze rada: kdyz ti v tvejch 19ti nekdo chce poradit necerti se, protoze je vcelku normalni ze nikdo nevi vsechno, jsou tady 40ti lety chlapy co delaj motorky treba od 15ti a taky se ve foru ptaj jeslti nema nekdo zkusenost stimhle nebo s tamtim. Kdyz clovek neco nevi, je lepsi rict je ja jsem trubka ja misto regler napsal alternator a neposilat tady vsechny k sipku. Ber to jako donrou radu v tvych letech jsem mozna reagoval stejne (no ikdyz to pochybuju)

Kdyby si to nahodou cet: nerikej me prisimte jak ti prosly rukama kamiony motorek, ktere si dal dohromady, kdzy se v jinem tematu ptas na takovou pitchovinu jako je jak mam koupit gufero z vidle, kdyz na nem neni nic napsano

good luck s regulatorem

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

25.7.2012 v 15:33 | Nahoru | #271
JMK: Víš kolik ta mašinka na fotce váží? Tak 70kg, a vagony stejně První lokomotivu tam měli s motorem z Jawy-čz 125!! a fungoval. Největší mašina tam má motor z traboše, a ten taky jezdí podtočenej jako kráva. Maximální rychlost je tam tak 5-10km/h (pokud to není večer a fíra v sobě nemá 10 piv ). Ty motory z Tery (nebo spíš sekačky s pojezdem) mají výkon tak max 7 koní (dvoutaktní šochtlátka). Cunewalde tam bude jezdit, ani nebude o tom pomalu vědět Tady si jukni video, jak to tam vypadá

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

25.7.2012 v 19:56 | Nahoru | #272
skodovak> Aha, tož to je jiná. Nevím kterou Terru jsi měl na mysli, ale mně se nevybavilo nic jiného než ten říšerný španělský pick-up zbastlený z Pandy.

Celá ta zahradní dráha je mi povědomá, asi mi připomíná tu drásovskou . To je snad ta, kterou postavil ten maník, který chtěl fírou býti, ovšem jelikož musel brejle nositi, musel se s touto prací rozloučiti.

Rozhodně ale takové mašině bude více "slušet" motor, Cunewalde, Slavia a podobné pomaloběžné nafťáky.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

25.7.2012 v 23:05 | Nahoru | #273
JMK: Mašinka jedoucí 3km/h a řvoucí jak fechtl předjíždějící cisternu z kopce, to není vono. To chce hezkých blafacích 900ot a se šesti kobylami původem z NDR stoupati z tunelu Já znám jen Teru Vari, což jsou ty mrňavé pseudosekačky, tahající vozéčky s tlustým páníčkem a kbelíkem slámy

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 01:06 | Nahoru | #274
skodovak> Aha, Ty myslíš tohle hančadlo, ne?



Jám myslel tuhle Terru:



Taková "deševák" odvozený z Pandy. Párkrát jsem s tím jel a teda i Líza je hbitější

Jasně, mít tam motor Trabant, nebo dokonce nějaký Jawácký, nechávající za sebou modrá oblaka, že se pasažéři spíš přiotráví, než aby si užili vyhlídku, to těžko může býti to echt ořechové.

A jestli multikrávu nerozchodíš, napasuj tam Slavii, ta bude ešce echtovější:



Naposledy editováno 26.07.2012 01:07:47

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 09:57 | Nahoru | #275
JMK: Jo, hlavní výhodu budu mít v adhezi, pač ostatní mašinky tam v kopci za mokra skoro vždy kloužou Multikára bude asi ideální, jediná nevýhoda je ve velikosti. NEbude to lokomotiva, ale pojízdné motor Kdybych Multikáru nějakou záááhadou neoživil (na což ani nemyslím, pač není zas tak doničená, je skoro hotová, jen vstřik chybí vyměnit), tak jediná náhrada, na kterou bych přistoupil, je stojatý stabilák. Konkrétně bych nejvíc chtěl malinkatý Hatz E 75, který už byl na podobný účel použit, viz video.

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 11:02 | Nahoru | #276
skodovak> Tož ta nevypadá špatně, akorát by ten moor mohl být "pomalejší". Sedí na tom teda jako opice na brusu. Ale nenapadá mě, co může ovládat tím "volantem". Že by spojku?

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 11:24 | Nahoru | #277
JMK: Tyhle mašinky (Jung NS1) i československé BN15, BN30, BN15R a BN30R mají spojky kuželové v olejové lázni, a každý kvalt má svou spojku. Takže kolečkem přes vřeteno ovládáš spojky, doprava 1čka, doleva 2ku, a BN30 a BN30R mají myslím i 3ku, která se řadí povytažením kolečka v neutrálové poloze a následné otočení (doleva/doprava, teď nevim).
Jo, sedí tam jak vosa na bonbónu, ale má to krásně udělaný. Co jsem sledoval jeho stavbu na jednom fóru, tak to bylo pěkných pár let práce... Hold von to má jako model 1:2, aby se mu to vešlo na zahradu. Ten motor má dle mě supr zvuk, ale s Multiwalde to bude jiné kafe!

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 13:15 | Nahoru | #278
skodovak> Aha, to už chápu. Ani se nedivím těm trhaným rozjezdům, kuželová spojka má dost tvrdý záběr. Také jsem jednou jel místní drahou, kde byla v zápřahu zrovna 702.9 a maník s ní jel zřejmě poprvé a vůbec se nedokázal plynule rozjet... Co rozjezd, to několik takových škubanců, že jsem se až divil, že vydržela spřáhla.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 15:21 | Nahoru | #279
JMK: Ta mašinka na videu ale kuželovku nemá. Trhané rozjezdy dělá motor, rozjíždějící se v malých otáčkách. Diesly mají tzv zátěžovej regulátor, takže se ti to rozjede i na volnoběh, a motor si sám přidá, aby udržel dané otáčky...

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 16:40 | Nahoru | #280
skodovak> S tím rozjezdem tak tak úplně stoprocentní není, ten regler je tam spíš na stabilizaci otáček volnoběhu a funguje i jako omezovač. Lízu se mi kolikrát povedlo při rozjezdu udusit a to má krouťák, že i naložená se v pohodě rozjede na krátkou dvojku. A hlavně ju v zimě nastartovat, na to museli být dva!

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 17:31 | Nahoru | #281
JMK: Ten regler je tam právě proto, aby diesly měli stabilizovaný otáčky, ale ne jen při volnoběhu. A u mašin (1 i 2 válce) se jen nastaví plyn na 1/3 cca, rozjede se, a pak si přidáš. A i na volnoběh se to rozjede...

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

26.7.2012 v 17:44 | Nahoru | #282
skodovak> Já vím, to je dneska i v autech... kor motor 1.5CRDi si přidá klidně i přes půl plynu, aby udržel volnoběh. Takže když nejseš moc hrrrr na spojku, tak jej neudusíš. Ale je docela chybou, že takováto auta dost často pořizují autoškoly, možná právě z důvodu, aby začínající uchazeči na každé křižovatce desetkrát nestartovali. Ale je to chyba, jelikož když takového člověka potom posadíš do staršího vozu, třeba s jednobodovkou Weber-Marelli, Bosch Mono-motronic, nebo dokonce s karbcem. Tak se nedokáže rozjet vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 01:10 | Nahoru | #283
JMK: Já mám doma nejlepší školu- Škoda 105 Nemám problém s ní jezdit a točit si volantem jedním prstem, a když se posadil za volant kámoš, co má Forda novýho, tak prskal "to jde ztuha, s tím se nedá jet, tím nejde točit..."

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 11:36 | Nahoru | #284
skodovak> Mně povidej... já když kdysi kamarádovi, který měl Š120L, půjčil svého veterána, tak jeho reakce byla: "Heh... tady jde řízení jak s posilovačem!". Holt ital, který předběhl škodnou o skoro 40let, se nezapře. Ale buď si jist, že stopětka nestopětka, tak tu mou potvoru bys bez předchozí istruktáže ani nenastartoval, když ano, tak bys nezařadil a když i to bys zvládl, tak by ses nedokázal rozjet. Kor včíl, když je tam dva roky starý benzín.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 12:11 | Nahoru | #285
JMK: A prozradíš co to je zač? Italské, že by Fiat? nechoďte chlapci pijať?

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 13:02 | Nahoru | #286
skodovak> Auto roku 1969.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 15:24 | Nahoru | #287
JMK: Fiat 126?

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 15:57 | Nahoru | #288
skodovak> Ne, jseš vedle jak padlá jedle. Jen Ti napovím, byl to současník "embéčka" a tehdy začínající "hundrtky" a proti těm je to "auto jako bejk".

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 16:35 | Nahoru | #289
JMK: Fiat 128??

(reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 17:20 | Nahoru | #290
skodovak> Uhádls, ale bližší informace veřejně podávat nebudu. Jen Ti povím, že vůz má za 40 let najeto 230000km a krom výměny náplní, fitrů a řemenů se na motor nesáhlo a stále šlape jako hodinky. A ten zvuk!!!

nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

27.7.2012 v 18:32 | Nahoru | #291
JMK: hezký autíčko

nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 11:22 | Nahoru | #292
ááá koukám pánové že během mojí nepřítomnosti jste se dobře rozkecali

1 reakcí na tento příspěvek nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 11:37 | Nahoru | #293
Hornis: Vidíš, z vlákna o blbém puberťákovi montujícím potenciometry na altíky je najednou supr pokec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 11:40 | Nahoru | #294
skodovak> njn já mám teď jinou hračku takže není moc času koukat na fernet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 12:15 | Nahoru | #295
HornisGSX> Tož to be belo sakra blbé, keď možeš na fernet enem házet čučku a nemožeš ho vyslopac...

skodovak> Hen Hondráš nám kajsik soveluje... alebo huš myhá na gaťách hnědé ornamenty vod vzteku, ne vod burčáka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 12:22 | Nahoru | #296
J.M.K.> fernet si dám dneska neboj

a já měl na mysli tuhle hračku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 12:47 | Nahoru | #297
HornisGSX> Já vím, už jsme se o tom bavili dříve. A jako správné Hradečák si dám radšěj RUMcajze, než fernajze... i když včíl moc nemožu, bo buď řídím, alebo řádím v kuchyni se sbíječkó (rekonstruujeme podlahu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 12:55 | Nahoru | #298
J.M.K.> dobře ti tak já měl v plánu mít dnešek taky čistej bez alkoholovej ael onemocněla mě paní a porád chrápe tak nemám co dělat no tak leju no a to je dnes v ostravě výstava emerican drem car jsem chtěl jet

E: zapoměl jsem dodat že jako správnej moravák tak prokládám letovou přestávku slivovicej pač fernet doma nemám njn nabijecí čas je fajn

Naposledy editováno 29.07.2012 13:01:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 13:40 | Nahoru | #299
HornisGSX> Hej ogare, tož potym sa nečuduju, že kytky v obéváku vrtulou ochróstáš, veď každů ládepauzu šťopečkó trnkovice prokládáš. Oj Ty cype, o svú galánku be ses mjel starati, veď marodná jest a teho časa zneužívat k temu, be ses mohol trnkoviců tankovati.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení alternátoru II - reakce na Ondra.v

29.7.2012 v 14:43 | Nahoru | #300
J.M.K.> neblázni dokážeš si představit co by doma udělala ta velká příšera?! no ona paní je možná nemocná jinak víš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 Nikcus 16 5.10.2023 v 20:30 Stanyk
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 user54321 5 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 DenverCZ 7 29.5.2023 v 09:52 Egengaf
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 13 20.3.2023 v 14:13 CRF1000
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 mstepankova 9 19.3.2023 v 11:55 mstepankova


TOPlist