1 reakcí na tento příspěvek Pro kratce projizdce nenaskoci
Pozor, neměřil jsi náhodou baterku jen při vypnuté motorce, tzn. voltmetrem naprázdno? Tím bohužel nezjistíš nic o tom, zda dokáže dát proud potřebný pro startér. To bys právě zjistil zátěžovým voltmerem, jako je třeba tento . Jestli napětí po zapnutí zátěžového odporu silně klesne, je baterka mrtvá.
Předpokládám, že zátěžák po ruce namáš, tak vem voltmetr, jako předtím, napoj jej na svorky baterky a zapni starter. Podle toho, jaké napětí na nich bude po dobu zapnutí starteru (a tedy plného zatížení baterky), poznáš, zda je v háji přímo baterka, nebo je nějaký přechodový odpor v kabeláži těsně za baterkou.
J.M.K. píše: Jestli napětí po zapnutí zátěžového odporu silně klesne, je baterka mrtvá.
Mam merak, baterka ukazuje 12v bez zateze. Pri pokusu o start rucicka prudce klesne na nulu nebo temer k nule. Takze baterka je uplne v pytli a nabiti nepomuze, ze?
Edit: pri otoceni klickem kontrolky sviti, svetla taky (uplne v pohode)....akorat baterka nema silu nastartovat? Nebo se tvari, ze je v poradku a pritom neni (je stara 4 mesice).
Nebo odesel regulator napeti?
Naposledy editováno 13.07.2012 19:03:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... | kokoška. | 4 | 30.10.2023 v 22:14 kokoška. |
Názor na Triumph Daytona T595 Triumph Daytona T595i | ozak1968 | 3 | 25.7.2019 v 22:30 ozak1968 |
triumph Daytona T595 [1, 2] Triumph Daytona T595i | Pedroza | 52 | 18.11.2016 v 09:16 AxemanX |
Daytona 595 Triumph Daytona T595i | kettenkrad | 2 | 2.9.2015 v 12:53 kettenkrad |
Quiz :) Triumph Daytona T595i | thor83 | 13 | 4.3.2014 v 19:17 thor83 |