Baterka klidně mohla lehnout na těch retardérech, nebo vlicem podobných otřesů . Přesně tak mi před pár dny odešla 5 let stará baterka v autě. Ujel jsem cca 160km, zaparkoval, po chvíli normálně nastaroval, přejel dalších 20km, vypnul a když jsem cca po hodině chtěl odjet, byla baterka mrtvá - utáhla sotva 5W žárovku, vysoký vnitřní odpor. Natočil jsem přes kabely baterkou z multikáry (naštěstí jsem zrovna stál v areálu jedné autodílny) a s tím, že mi to nesmí nikde zhasnout, jsem dojel do nejbližšího místa, kde jsem sehnal baterku novou.
Přitom tu původní jsem cca týden předtím zkoušel zátěžovým voltmetrem (měří napětí při zátěžovém proudu 100A) a byla jako víno.
Takže měř napětí přímo na vývodech baterky a uvidíš, jak na tom je. Můžeš ji zkusit nabít, ale nedá se vyloučit, že se v ní vlivem otřesů něco přerušilo, nebo uvolnilo, tak jako v mém případě.
Pokud navíč měříš analogovým (ručkovým) volmetrem, je to jedině dobře, dokáže dobře vystihnout rychlé změny napětí (u digitálního ze skákajících čísel nepoznáš nic).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... | kokoška. | 4 | 30.10.2023 v 22:14 kokoška. |
Názor na Triumph Daytona T595 Triumph Daytona T595i | ozak1968 | 3 | 25.7.2019 v 22:30 ozak1968 |
triumph Daytona T595 [1, 2] Triumph Daytona T595i | Pedroza | 52 | 18.11.2016 v 09:16 AxemanX |
Daytona 595 Triumph Daytona T595i | kettenkrad | 2 | 2.9.2015 v 12:53 kettenkrad |
Quiz :) Triumph Daytona T595i | thor83 | 13 | 4.3.2014 v 19:17 thor83 |