globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět regulátor
Takže zdá se, že došlo i na mě. Dneska 150km v jeseníkách, pak kuřpauza a už jsem nenastartoval, mrtvá baterka. Na roztlačení chytla v pohodě, dalších 150km domů žádný problém, všechno svítilo i blikalo. Jel jsem i na benzín a start v pohodě, doma před garáží taky. Při 6-7000 ot. dobijí něco málo přes 13V.
Takže se ptám, mám rovnou koupit regulátor od vape/ignitech nebo ještě hledat závadu jinde? A jestli hledat, tak je tady někdo ochotný a schopný se na to podívat. ideálně tak třinec, těšín, ostrava.
Ještě přikládám fotky, neřekl bych že jde o originál regulátor. Vygooglil jsem něco o blackbirdovi?!



Předchozí
1 2 3
Následující

Opět regulátor

3.7.2012 v 16:30 | Nahoru | #1
ještě přikládám zbastlenou kabeláž

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

3.7.2012 v 16:42 | Nahoru | #2
Proměř napřed altec a hlavně zkontroluj ty kabely. Některé z nich mi připadají docela přištihrané. Altec je dobré proměřit ohmicky, ale pak ještě změřit napětí mezi jednotlivými fázemi a "žárovkovou metodou" zkontrolovat symetrii proudů.

E: Jako elektrikář bych Ti na to klidně mrknul, ale máš to bohužel dost z ruky.

Naposledy editováno 03.07.2012 16:43:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

3.7.2012 v 16:49 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: E: Jako elektrikář bych Ti na to klidně mrknul, ale máš to bohužel dost z ruky.


Proto sháním elektrikáře, který by mi to proměřil, mě by to akorát tak zabilo jak se znám
Jak je tam ta svorkovnice, to jsem spáchal tak tři roky zpět, ten spoj se mi úplně rozdrolil v ruce.
A to se za týden chystám na dovolenou...

Opět regulátor

3.7.2012 v 17:36 | Nahoru | #4
těm kabelům vpravo od tý čokoldy(zřejmně fáze podle barev kabelů a že jsou tři) bylo asi dost horko podle barvy bužírky...

Opět regulátor

3.7.2012 v 18:26 | Nahoru | #5
Takové už jsou od koupě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

3.7.2012 v 19:29 | Nahoru | #6
jerzy_VFR> Na motorce je 12V, to Tě zabít nemůže. A alternátoru může lézt cca 70V, to už by mohlo zabrnět, nicméně pokud je regler připojený a v pořádku, přebytečné napětí zkratuje na kostru a tak nemůže dosáhnout takových hodnot. Jenpozor na zapalování CDI, kde se na primáru cívky objevuje až 400V. To už by mohlo dát pěknou pecku.

Ale tady v těch drátech od alternátoru Tě nemůže nic ohrozit. Každopádně bych ale rozřezal ty dráty pod smršťovačkou, jelikož kdoví, jestli se spoje pod ní též nerozpadají. Potom tam buď dát "čokoládu", nebo dráty pořádně spájet cínem a navrch dát opět smršťovačku.

(reakce na) Opět regulátor

3.7.2012 v 20:10 | Nahoru | #7
Jak vidím tu připečenou kabeláž, tak bych tipoval, že problém bude někde tam. Chce to proměřit podle návodu který se tu potuluje a ono se ukáže, v čem je zakopaný pes.

Opět regulátor

3.7.2012 v 21:12 | Nahoru | #8
Zdar chlape, dlouho jsem tě neviděl
Bacha, pokud budeš kupovat nový regulátor. Altík na VFR má nějakých 470W!
Shodou okolností mi nedávno klekla baterka, taky jsem podezříval regulátor, ale měřil jsem dobíjení a v normě
Osobně bych tipoval, co píše 1100Virago - prve oprav tu kabeláž a pak bych to proměřil. Nic na tom není, pokud máš servisní manuál, jsou tam i obrázky

Opět regulátor

3.7.2012 v 22:21 | Nahoru | #9
Jdi sem , promer podle navodu a budes vedet na cem jsi. ALe je to hodna takze skoro muzes zacit objednavat.

2 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

3.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #10
J.M.K.>no nemůže, ale fakt nerad bych si odpálil třeba ŘJ, u mě je v elektrice všechno možné, jenom těch základních desek a disků co jsem zrušil...

Paťa>ahoj, tvoje zkušenosti s VFR mi byly vždycky inspirací

1100Virago>to taky doufám, jenom to potřebuju pořádně přeměřit! jenže tady u nás snad nikdo není!!!

quqo>měřit budu podle návodu TADY, rád bych to udělal s někým zkušenějším, o elektrice vím akorát to, že je to ženská a že kope.

jinak jsem se pěkně opil z radosti, že baterka se dobila a zatím drží, snad mi taky neodešla, (což by teda fakt neměla když je skoro nová).

(reakce na) Opět regulátor

3.7.2012 v 23:59 | Nahoru | #11
jerzy_VFR> Když budeš měřit dobíjení, jak máš (tzn. všímat si jen drátů,co vedou mezi alternátorem a reglerem a mezi reglerem a baterkou), tak řídicí jednotce neublížíš. Elektronika v motocyklu přeci jen není tak cimprlich, jako v PC.

Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 4.7.2012 v 00:02 | Nahoru | #12
jerzy_VFR> Jakou inspirací, já jsem amatér
Ty jsi v Písku? Jinak bych ti na to koukl

Opět regulátor

4.7.2012 v 08:16 | Nahoru | #13
Jsem ještě blíž, nýdek u třince. A kdy a kde? To by bylo super.

(reakce na) Opět regulátor

4.7.2012 v 10:02 | Nahoru | #14
jerzy_VFR> Ten manual co uvadis je zbytecne slozitej, prezvejkal jsem to pro lamy .

12V nekope,, to ti muze ublizit tak akorat ze by sis dal na levej palec + a na pravej - a sel spat. To uz by ses mozna neprobudil MNoho zdaru.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

4.7.2012 v 16:52 | Nahoru | #15
Můžu doporučit tento regulátor od Elesys: M-REG2

Mám ho já i kamarád na VFR a maximální spokojenost. Výkonově asi nejsilnější co můžeš koupit a navíc je to český výrobce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

4.7.2012 v 22:33 | Nahoru | #16
Motoblazen5> "Regulátor disponuje velkým výkonem do 390W" - to je teda dobrá sázka do loterie
jerzy_VFR> Tak jestli bys dojel třeba o víkendu, to bych měl být zpátky z výletu

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

4.7.2012 v 23:12 | Nahoru | #17
Takže hrdě hlásím, závada vyřešena! Ten můj bastl co je na fotce nahoře to po třech letech vzdal. Dneska jsem to vyměnil a dobijí od volnoběhu do 6.000ot. 14,4V. Zítra udělám zkušební jízdu a snad bude všechno ok. Ještě to proměřím na zahřátém motoru, doufám, že teď nebude pro změnu přebíjet

(reakce na) Opět regulátor

5.7.2012 v 00:12 | Nahoru | #18
jerzy_VFR> Nezbývá, než držet palce

2 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

5.7.2012 v 11:43 | Nahoru | #19
Tak prd velebnosti, za studena ok, za tepla nedobijí Takže v pondělí objednávám vape.
Vybírám dobře regler R90 a kabeláž KR13 ?

(reakce na) Opět regulátor

5.7.2012 v 13:36 | Nahoru | #20
jerzy_VFR> Jo mel jsem to podobne kabelaz nevim, ja jsem to objednal , jeste jsem do poznamky napsal na co to je a stejne me prisel jinej konektor, takze jsem to musel predelavat.

(reakce na) Opět regulátor

5.7.2012 v 16:31 | Nahoru | #21

jerzy_VFR píše: Tak prd velebnosti, za studena ok, za tepla nedobijí Takže v pondělí objednávám vape.
Vybírám dobře regler R90 a kabeláž KR13 ?


Kupoval jsem ten samej, ale bez kabeláže. není problém předělat starej konektor na novej regl.

Opět regulátor

6.7.2012 v 10:27 | Nahoru | #22
když se dívám na tu tvoji kabeláž tak z 80% to bude v ní, taky jsem řešil obdobnej problém..Nejdřív zčekni kabeláž pak kupuj reglery...

Opět regulátor

7.7.2012 v 14:02 | Nahoru | #23
Bači>ten jeden žlutý už jsem opravil, v neděli dam dohromady ještě další dva a pak se uvidí, ale moc tomu nevěřím.

(reakce na) Opět regulátor

7.7.2012 v 14:57 | Nahoru | #24

Paťa. píše: Motoblazen5> "Regulátor disponuje velkým výkonem do 390W" - to je teda dobrá sázka do loterie
jerzy_VFR> Tak jestli bys dojel třeba o víkendu, to bych měl být zpátky z výletu



Tak jaky tedy by jste doporucili panove odbornici?

Elesys: M-REG2 390W cena: neni

Technická data Hodnota Jednotka 12 VDC
Dobíjecí napětí 13,8 – 14,5 V
Jmenovitý proud 28 ADC
Maximální proud 36 A
Provozní teplota povrchu chladiče -22 / +95 °C
Skladovací teplota -25 / +100 °C
Rozměry 85 x 85 x 32 mm
Vodotesny.

Vape R90 do 350W cena: 2150,-

TECNICKÁ DATA: Nevim

Ignitech RCH25Z trvale 220W kratokodobe 350W cena: 2500,-

3. TECNICKÁ DATA
Max. usměrněný proud trvalý 15 A (trvale)
Max. usměrněný proud špičkový 25 A (maximálně 5 minut)
Dobíjecí napětí 14.5 V
Rozměry 100 x 63 x 32

Uz se tu parkrat resilo ze Vape vydrzi vice jak Ignitech a podle tech udaju je na tom nejhure a pritom rozmerove nejvetsi.

Naposledy editováno 07.07.2012 15:07:23

Opět regulátor

7.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #25
číslo dílu: 31600-MBG-306?
a co tohle? http://www.powerspo...P-31600-MBG-306.html

Opět regulátor

8.7.2012 v 21:12 | Nahoru | #26
Takže jsem dneska pospravoval všechny vodiče z altíku do regulátoru a výsledek je 13,6V bez světel při 5000ot. A aby toho nebylo málo tak mě dost mate ted černý vodič viz fotky, vůbec netuším k čemu tam je. Jedině snad, že by sloužil k měření výstupního napětí?


Opět regulátor

8.7.2012 v 21:16 | Nahoru | #27
jerzy_VFR> Jak je na tom baterka?

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

8.7.2012 v 21:34 | Nahoru | #28
Paťa>loni nová yuosa ytx12bs, v zimě 3x na nabíječce, teď jak mi to blbne tak po 50km vyjížďce má tak 12.2V. Zrovna se nabijí.
Nevíš na co je ten černý?

Opět regulátor

8.7.2012 v 22:17 | Nahoru | #29
Černý drát je napájení regulátoru - +12V po zapnutí klíčku. Moderní regulátory jej nepotřebují, např. M-REG2 nemusí se připojit (u kámoše na VFR), a funguje to. Dříve regulátory to takto měly skoro všechny. Jinak cena Elesys zde

Opět regulátor

8.7.2012 v 22:20 | Nahoru | #30
Na elesys jsem se díval a zvažuju buď ten nebo vape.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist