nevím jestli 1400 nebo 800 obsah, celou dobu vybírám 800-vky a najednou najdu krásný 1400-vky,i za peníze.
díky za pomoc předem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
je videt ze je to mensi, malej moturecek, vzadu bubnova brzda... radsi 1400 hlavne pokud budes jezdit ve dvou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Cook píše: 1400...ma ho otec...sice to neni moje krevni skupina ale budis.... na 800 jsem jel a jako nuda
je videt ze je to mensi, malej moturecek, vzadu bubnova brzda... radsi 1400 hlavne pokud budes jezdit ve dvou
co kecáš, si říkal, že je to lepší než nudná FZ1 a že do toho příští rok jdeš taky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Durex píše: No tak já bych šel do 8-mi kila. Při sprintu 14-tce da jako prd. Je to lehký a na to že je to 800 kubíků,tak to fakt jede.
Hele Durex, že ty si děláš docela rád z lidí prdel?
Osmikilo, že napráší 14-ku? Chlape, nevím kde jsi na tohle došel, ale co já jsem kdy měl možnost porovnat, tak osmikilo se čtrnáctce vždycky dívalo na zadní gumu hned po prvních padesáti metrech.
Jinak pro Bullit.Svena: 800 je proti 1400 opravdu malá motorečka, ale to je z mojeho pohledu dvoumetrového a 130 kilového dobytka. Pokud máš do 180cm tak by ti i to osmikilo stačilo, ovšem za předpokladu že bys chtěl jezdit i delší cesty ve dvou, tak bych rozhodně volil 14ku. Jak už bylo psáno výše, 800 je vodník (tzn.hnusný velký radiátor před motorem), 1400 vzduch s olejovým přichlazováním zadního válce a navíc se zadním kotoučem to už i trochu lépe brzdí a netřeba se trápit každou chvilku s ventilama. Celkově je větší, dospělejší a co se týká rozdílu ve spotřebě, tak i s 14kou se dá jezdit kolem 5L/100km, ale tohle záleží především na síle křeče v pravém zápěstí.
zase mě by stačilo si myslim 800, ale když tvrdíte to vodní chlazení je na prd
r.v.07/1995, 47kW, naj. 46tKm-doloženo
2001,
a s těma brzdama, vim že na motorce se brzdí jen přední a zadní se dobržďuje
taky se jedná o ceně, 1400 spadá do ceny 100 tis, 800 nevim,mi bude volat příští týden
měřim do 180cm, na motorce budu jezdit většinou sám, přítelkyni taky svezu, ale tak poměr 60/40
plus si chci koupit pěknou bundičku cena 5000 tak to jde už mimo rozpočet
tak nevim
jedná se mi nejspíš o spolehlivost, tak ještě dejte pár tipů
Jezdil jsem dlouhodobě za 5 litrů.Pokud jsem fakt spěchal po dálnici,tak to potom je jiná(i 7,8,9...).
Koupíš 800 a budeš pořád koukat po 1400....Ze "čtrnáctky"už v podstatě nemáš kam jít!Je to klasika a poměr hmotnosti a krouťáku ti vykouzlí úsměv při každým pohybu pravýho zápěstí!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
je mi jasný že 1400 pojede lépe než 800.
a nevadí mi ten radiátor u 800.
nejlepší by bylo se svést na obouch. naject s nimi pár kiláčku,jenže to neni nejspíš reálné.
ta 800-vka je rok 2001, víc info nemam, během týdnu se to dozvim :
http://www.tipmoto.c...vs-800-intruder.html
no a 1400 za ten pěníz zase, ale zase proč je to levné,zase starší rok a tak, km jsou prej doložené,tudíž by to mělo najet kolik to ukazuje,aby v tom nebylo podvůdeček nějakej, abych někam nevyjel a za rohem mi skapal motor třeba.
http://www.motorkari...intruder-399741.html
třeba moto budete znát a dáte echo
mám ještě dva favority v německu:
(v přesně takové bylo virago,úplě samej styl,a moc se mi líbil )
http://suchen.mobile...s=FROM_751_TILL_1000
http://suchen.mobile...s=FROM_751_TILL_1000
A co se těch najetých km týče - vždycky si říkám, jak to ti lidi dělaj, že jim ty kilometry na tachometru přibývají tak pomalu... Nejspíš dovezeno od starého pána apod....
Bulit.Sven píše:
ta 800-vka je rok 2001, víc info nemam, během týdnu se to dozvim :
http://www.tipmoto.c...vs-800-intruder.html
To je podivnej "kočkopes". Pokud se ti tohle líbí, nic proti. Je to věc vkusu. Ale jinak je asi lepší kupovat jetou motorku víc v origo stavu než podobný bastl (obzvlášť hrozná mi přijde ta rozšířená nádrž).
Radši si přišetři a nebudeš litovat
Jinak - měl jsem ročník 94, americkou verzi (4kvalt - fakt paráda), takže pokud se předchozí majitelé k tomu chovali s citem, nebál bych se poruch. Je to opravdu držák.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
http://www.motorkari...intruder-400289.html
uvidim jak na tom bude, vezmu s sebou známý ho,pak si musim rozšířit řidičák
a pak uvidim jak se ozve na tu 800
jinak co si u ty 1400-ky mam dát pozor?
dle kotouče se také pozná kolik to má najeto,někdo mi psal že vydrží 60000km přední kotouč
tak mi hoďte náké tipy
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
http://www.motorkari...intruder-400289.html ...
Tak tahle je fakt pěkná , opravdu origo stav + přepákování (drahý jak mrcha když si ho chceš dokoupit...) , km budou odpovídat - přední kotouč jsem měl daleko horší a měla najeto poctivých 56tis , jestli sebou vezmeš odborníka , tak by měl slyšet jestli jsou slyšet řetízky rozvodu - jsou tam dva , ale neni problém je vyměnit , na tyhle km to pořádně vyzkoušejte - ložiska v krku , spojka při zatížení - kopni tam po rozjezdu dvojku , nech jí až se chytne a pak tomu pořádně nalož , mrkni pod sedlo jak vypadá elektrika - bez oxidace , prohlídni víka motoru - to jediné se nedá pochromovat - všude mě s tím poslali pryč , že blbej matroš , jinak mě zatim nic nenapadá , nebo jsem spíš neslyšel od nikoho , že by řešil něco jiného... pokud možno si vem sebou někoho , kdo introuše má - nebo měl , ten hned pozná jak na tom ta motka je... Mě se občas vlnila - to ale dělali ty prodloužený vidle...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Spigr píše: [quote=Bulit.Sven]no tak já uvidim, pojedu se kouknout na tuto:
http://www.motorkari...intruder-400289.html ...
Tak tahle je fakt pěkná , opravdu origo stav + přepákování (drahý jak mrcha když si ho chceš dokoupit...) , km budou odpovídat - přední kotouč jsem měl daleko horší a měla najeto poctivých 56tis , jestli sebou vezmeš odborníka , tak by měl slyšet jestli jsou slyšet řetízky rozvodu - jsou tam dva , ale neni problém je vyměnit , na tyhle km to pořádně vyzkoušejte - ložiska v krku , spojka při zatížení - kopni tam po rozjezdu dvojku , nech jí až se chytne a pak tomu pořádně nalož , mrkni pod sedlo jak vypadá elektrika - bez oxidace , prohlídni víka motoru - to jediné se nedá pochromovat - všude mě s tím poslali pryč , že blbej matroš , jinak mě zatim nic nenapadá , nebo jsem spíš neslyšel od nikoho , že by řešil něco jiného... pokud možno si vem sebou někoho , kdo introuše má - nebo měl , ten hned pozná jak na tom ta motka je... Mě se občas vlnila - to ale dělali ty prodloužený vidle...
1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.
2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
díky, ve čtvrtek tam jedu se třema přes motorky a jeden přes introše
tak uvidim, jinak by mě zajímalo jak jsi poznal tu vzperu že je zrezlá,a pro info mi napiš pm tedy kolik stojí
Jinak před šesti lety jsem řešil stejnou otázku, svezl jsem se na 800 i 1400 a volba byla jasná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Medved píše: 1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.
2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.
Vzpěry jsem si fakt nevšiml - ale je tam k ničemu když má předkopy... Jinak mě začala spojka klouzat na dvojku - při závodění na semaforech - na jedničku odstrčit , dvojku plnej kotel a chovalo se to jak autobus MHD , při normální jízdě to bylo v pohodě a na nejvižší kvalt (u mě 4) to začalo klouzat až po dalších cca 4tis km , ale říkáš správně - není to velká investice , takže je to celkem jedno... Ty řídítka jsou celkem pěkný , myslel jsem tím originál stavem že má původní lak a nikdo jí nezmrvil nějakou rádo-by stavbou , takže za ty prachy bych se jel na ní určitě podívat ...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
nádherná motorka, na živo úplně něco jinýho, no paráda.
díky všem který mě tlačili do 1400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |