globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
čau lidi
nevím jestli 1400 nebo 800 obsah, celou dobu vybírám 800-vky a najednou najdu krásný 1400-vky,i za peníze.

díky za pomoc předem
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 13:05 | Nahoru | #1
1400...ma ho otec...sice to neni moje krevni skupina ale budis.... na 800 jsem jel a jako nuda
je videt ze je to mensi, malej moturecek, vzadu bubnova brzda... radsi 1400 hlavne pokud budes jezdit ve dvou

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 13:15 | Nahoru | #2
U čtrnáctky odpadá patlání s vodním chlazením a seřizováním ventilových vůlí (má hydroštely).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 13:23 | Nahoru | #3

Cook píše: 1400...ma ho otec...sice to neni moje krevni skupina ale budis.... na 800 jsem jel a jako nuda
je videt ze je to mensi, malej moturecek, vzadu bubnova brzda... radsi 1400 hlavne pokud budes jezdit ve dvou


co kecáš, si říkal, že je to lepší než nudná FZ1 a že do toho příští rok jdeš taky!!!

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 14:04 | Nahoru | #4
Jindrej> jasne, ale je to fakt hodne jako takovej mechanickej stroj, takze myslis ze tobe by se to libilo....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 14:48 | Nahoru | #5
No tak já bych šel do 8-mi kila. Při sprintu 14-tce da jako prd. Navíc jezdí za 4.5l a svezení je hezký. Sice to ma docela krátkou pětku,ale na takové to kochání ideální. Je to lehký a na to že je to 800 kubíků,tak to fakt jede. Mám 80 000 km zkušenost ...

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 15:19 | Nahoru | #6
Dřív jsem ji vlastnil 1400 už s tím černým motorem a můžu jen doporučit. Je to nádherná klasika, krásný tah motoru při přidání plynu z volnoběhu u dvojky, trojky a co ten kardan dělá to je paráda . Malá nádrž, tak častější tankování a rezerva nicotná, když na ní jedeš pijánko tak dojezd 30km. Když ji budeš tahat do půl plynu tak moc nežere a klidně pojedeš za 6l. jinak při lítání do 160 km/h (ona stejně ani víc nejede) si veme i málo přes 10l. Hodíš ji do garáže a víš, že ji za půl roku vytáhneš a bez problému můžeš vyrazit na cesty, je to maximálně spolehlivá mašina na suzuki

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 15:29 | Nahoru | #7

Durex píše: No tak já bych šel do 8-mi kila. Při sprintu 14-tce da jako prd. Je to lehký a na to že je to 800 kubíků,tak to fakt jede.



Hele Durex, že ty si děláš docela rád z lidí prdel?
Osmikilo, že napráší 14-ku? Chlape, nevím kde jsi na tohle došel, ale co já jsem kdy měl možnost porovnat, tak osmikilo se čtrnáctce vždycky dívalo na zadní gumu hned po prvních padesáti metrech.
Jinak pro Bullit.Svena: 800 je proti 1400 opravdu malá motorečka, ale to je z mojeho pohledu dvoumetrového a 130 kilového dobytka. Pokud máš do 180cm tak by ti i to osmikilo stačilo, ovšem za předpokladu že bys chtěl jezdit i delší cesty ve dvou, tak bych rozhodně volil 14ku. Jak už bylo psáno výše, 800 je vodník (tzn.hnusný velký radiátor před motorem), 1400 vzduch s olejovým přichlazováním zadního válce a navíc se zadním kotoučem to už i trochu lépe brzdí a netřeba se trápit každou chvilku s ventilama. Celkově je větší, dospělejší a co se týká rozdílu ve spotřebě, tak i s 14kou se dá jezdit kolem 5L/100km, ale tohle záleží především na síle křeče v pravém zápěstí.

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 15:58 | Nahoru | #8
1400ccm -> objem ničím nenahradíš a není to hnusnej vodník jako jeho menší sestra...

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 18:22 | Nahoru | #9
no, a furt nevim teda
zase mě by stačilo si myslim 800, ale když tvrdíte to vodní chlazení je na prd

r.v.07/1995, 47kW, naj. 46tKm-doloženo



2001,


a s těma brzdama, vim že na motorce se brzdí jen přední a zadní se dobržďuje

taky se jedná o ceně, 1400 spadá do ceny 100 tis, 800 nevim,mi bude volat příští týden

měřim do 180cm, na motorce budu jezdit většinou sám, přítelkyni taky svezu, ale tak poměr 60/40

plus si chci koupit pěknou bundičku cena 5000 tak to jde už mimo rozpočet

tak nevim

jedná se mi nejspíš o spolehlivost, tak ještě dejte pár tipů

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 20:30 | Nahoru | #10
Měl jsem 1400 .To prostě nemělo chybu!
Jezdil jsem dlouhodobě za 5 litrů.Pokud jsem fakt spěchal po dálnici,tak to potom je jiná(i 7,8,9...).
Koupíš 800 a budeš pořád koukat po 1400....Ze "čtrnáctky"už v podstatě nemáš kam jít!Je to klasika a poměr hmotnosti a krouťáku ti vykouzlí úsměv při každým pohybu pravýho zápěstí!!!!

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 22:54 | Nahoru | #11
Taky jsem kdysi řešil tuhle otázku,ovšem v době kdy jsem jí kupoval,rozhodovala cena.Proto volba padla jen na "osmičku" a "čtrnáctka" pro mě tehdy zůstala nedostupným snem.Drželo mě to dlouho,navíc když jsem hodně jezdil s kámošem kterej tu 14-ku měl.Postupem času jsem ale od toho snu pomalu upouštěl a zjistil že na mojí figuru (170/60) bohatě stačí.Navíc když si postupně motku takto vymazlíš - nechce se ti jí prodat.Že by ale 800 naprášila 1400 (jak tu někdo psal),tak to ani náhodou.To že je to "vodník" může mít oproti 1400 někdy i výhodu.Pravda že seřizování ventilů je u VS 800 děs-běs ale i to se dá.Pravda taky je že já ujedu na nádrž (mám ji malinko zvětšenou-15l)okolo 300km (záleží jak za to taháš) a to kámoš na 14-ce musel mezi tím vždycky někde natankovat.Dnes už ty finance tolik nerozhodují a tak teď už stejně záleží jen a jen na tobě pro kterýho Introše se nakonec rozhodneš.Abych byl ale celkově objektivní - pořád si myslím že 1400ka je lepší.

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

30.6.2012 v 23:38 | Nahoru | #12
Určitě 14ku je to nezmar stroj , skoro bezůdržbovej , trochu hůř brzdí ( ze 180km/h to neni prdel zastavit...), ale to se dá doladit - viz forum K1400 , spolujezdce to necejtí a fakt se to nesere , já měl Americkou verzi - to je jenom 4-kvalt , takže ráno tam dáš 4ku a vyndáš jí až večer ( 50km/h až max ), ale ďábelskej stroj , kluci s 800kou neměli šanci už při rozjezdu a ta hlavní výhoda - neděláš ventily + nestaráš se o vodu je fakt hodně velká výhoda - v jednoduchosti je síla a jak již bylo řečeno - obsah ničím nenahradíš ... !

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 09:01 | Nahoru | #13
Ahoj, já jen stručně. Objem ničím nenahradíš, a za další - kde je voda, tam je problém.

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 14:15 | Nahoru | #14
Ahoj, já sám vlastním osmičku a proto ji rozhodně nepomluvím, ale je pravda že kotouč v zádu, znatelnější výkon a olejový chladič dává 1400 více plusů. Ale rozhodně bych 800 nezatracoval.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 14:53 | Nahoru | #15
hmm, dle mého moto stejný,ale každej jiný motor plus okruh chlazení.
je mi jasný že 1400 pojede lépe než 800.
a nevadí mi ten radiátor u 800.
nejlepší by bylo se svést na obouch. naject s nimi pár kiláčku,jenže to neni nejspíš reálné.
ta 800-vka je rok 2001, víc info nemam, během týdnu se to dozvim :

http://www.tipmoto.c...vs-800-intruder.html

no a 1400 za ten pěníz zase, ale zase proč je to levné,zase starší rok a tak, km jsou prej doložené,tudíž by to mělo najet kolik to ukazuje,aby v tom nebylo podvůdeček nějakej, abych někam nevyjel a za rohem mi skapal motor třeba.

http://www.motorkari...intruder-399741.html

třeba moto budete znát a dáte echo

mám ještě dva favority v německu:
(v přesně takové bylo virago,úplě samej styl,a moc se mi líbil )

http://suchen.mobile...s=FROM_751_TILL_1000

http://suchen.mobile...s=FROM_751_TILL_1000

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 15:01 | Nahoru | #16
Pokud pokukuješ po 1400 už teď, nemá podle mě smysl o 800 vůbec uvažovat. Takže jestli ti to finance dovolí, dopoporučuji z těch dvou jednoznačně VS1400. Při srovnání těchto dvou strojů těžko budeš hledat nějaké "pro" ve prospěch osmistovky. Mě osobně se na ní líbí jen ta přední galuska.

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 15:16 | Nahoru | #17
Bulit.Sven> No mě ta 14-ka zase nijak drasticky podezřele levná nepřijde, přece jen je to rok 95.
A co se těch najetých km týče - vždycky si říkám, jak to ti lidi dělaj, že jim ty kilometry na tachometru přibývají tak pomalu... Nejspíš dovezeno od starého pána apod....

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 15:37 | Nahoru | #18

Bulit.Sven píše:
ta 800-vka je rok 2001, víc info nemam, během týdnu se to dozvim :

http://www.tipmoto.c...vs-800-intruder.html



To je podivnej "kočkopes". Pokud se ti tohle líbí, nic proti. Je to věc vkusu. Ale jinak je asi lepší kupovat jetou motorku víc v origo stavu než podobný bastl (obzvlášť hrozná mi přijde ta rozšířená nádrž).

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 17:51 | Nahoru | #19
Já měl 1400 cca 3 roky a je to fakt parádní motorka. Měnš jenom gumy, olej a olejový filtr. Origo vzducháč je jen kus molitanu, který propereš v oleji a je to. Spotřeba byla okolo 5-5,5l/100km takže vcelku dnešní standard. oproti osmistovce je opravdu větší. Nemusíš dolívat vodu do chlazení a štelovat ventily (hydroštely). Nicméně osmistovka je taky parádní motorka, ale i tak bych volil čtrnáctku.
Radši si přišetři a nebudeš litovat
Jinak - měl jsem ročník 94, americkou verzi (4kvalt - fakt paráda), takže pokud se předchozí majitelé k tomu chovali s citem, nebál bych se poruch. Je to opravdu držák.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 18:42 | Nahoru | #20
no tak já uvidim, pojedu se kouknout na tuto:

http://www.motorkari...intruder-400289.html

uvidim jak na tom bude, vezmu s sebou známý ho,pak si musim rozšířit řidičák

a pak uvidim jak se ozve na tu 800

jinak co si u ty 1400-ky mam dát pozor?
dle kotouče se také pozná kolik to má najeto,někdo mi psal že vydrží 60000km přední kotouč
tak mi hoďte náké tipy
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

1.7.2012 v 22:39 | Nahoru | #21
[quote=Bulit.Sven]no tak já uvidim, pojedu se kouknout na tuto:

http://www.motorkari...intruder-400289.html ...
Tak tahle je fakt pěkná , opravdu origo stav + přepákování (drahý jak mrcha když si ho chceš dokoupit...) , km budou odpovídat - přední kotouč jsem měl daleko horší a měla najeto poctivých 56tis , jestli sebou vezmeš odborníka , tak by měl slyšet jestli jsou slyšet řetízky rozvodu - jsou tam dva , ale neni problém je vyměnit , na tyhle km to pořádně vyzkoušejte - ložiska v krku , spojka při zatížení - kopni tam po rozjezdu dvojku , nech jí až se chytne a pak tomu pořádně nalož , mrkni pod sedlo jak vypadá elektrika - bez oxidace , prohlídni víka motoru - to jediné se nedá pochromovat - všude mě s tím poslali pryč , že blbej matroš , jinak mě zatim nic nenapadá , nebo jsem spíš neslyšel od nikoho , že by řešil něco jiného... pokud možno si vem sebou někoho , kdo introuše má - nebo měl , ten hned pozná jak na tom ta motka je... Mě se občas vlnila - to ale dělali ty prodloužený vidle...

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

2.7.2012 v 20:12 | Nahoru | #22
Koukni se ještě na dorazy řízení, při pádu mají tendenci se lámat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2012 v 22:28 | Nahoru | #23

Spigr píše: [quote=Bulit.Sven]no tak já uvidim, pojedu se kouknout na tuto:

http://www.motorkari...intruder-400289.html ...
Tak tahle je fakt pěkná , opravdu origo stav + přepákování (drahý jak mrcha když si ho chceš dokoupit...) , km budou odpovídat - přední kotouč jsem měl daleko horší a měla najeto poctivých 56tis , jestli sebou vezmeš odborníka , tak by měl slyšet jestli jsou slyšet řetízky rozvodu - jsou tam dva , ale neni problém je vyměnit , na tyhle km to pořádně vyzkoušejte - ložiska v krku , spojka při zatížení - kopni tam po rozjezdu dvojku , nech jí až se chytne a pak tomu pořádně nalož , mrkni pod sedlo jak vypadá elektrika - bez oxidace , prohlídni víka motoru - to jediné se nedá pochromovat - všude mě s tím poslali pryč , že blbej matroš , jinak mě zatim nic nenapadá , nebo jsem spíš neslyšel od nikoho , že by řešil něco jiného... pokud možno si vem sebou někoho , kdo introuše má - nebo měl , ten hned pozná jak na tom ta motka je... Mě se občas vlnila - to ale dělali ty prodloužený vidle...



1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.

2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

3.7.2012 v 23:22 | Nahoru | #24
Medved>
díky, ve čtvrtek tam jedu se třema přes motorky a jeden přes introše
tak uvidim, jinak by mě zajímalo jak jsi poznal tu vzperu že je zrezlá,a pro info mi napiš pm tedy kolik stojí

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

4.7.2012 v 08:09 | Nahoru | #25
Bulit.Sven> Medvěd ti píše, že je uřízlá a né zrezlá Normálně na ní jsou stupačky, vpravo brzdová pumpa a vlevo stojan. Tady je to ořezaný, ale spodek tam snad zůstal. Já ji mám na Introšovi taky ořezanou, ale ne tak radikálně. Pumpa a stojan mi tam zůstal a mám uřízlý je části pro montáž původních stupaček. Proč by tam ale mělo zůstat železo na kterým stejně není nic přišroubovaný? . Tak proč bys ji měnil.
Jinak před šesti lety jsem řešil stejnou otázku, svezl jsem se na 800 i 1400 a volba byla jasná.

Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

4.7.2012 v 08:31 | Nahoru | #26
Tak nemá ta vzpěra vliv i na pevnost rámu? já ji tam měl komplet celou i když jsem měl předklopy... i tak se introš semtam vlnil... a bez ní? ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

4.7.2012 v 17:07 | Nahoru | #27

Medved píše: 1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.

2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.


Vzpěry jsem si fakt nevšiml - ale je tam k ničemu když má předkopy... Jinak mě začala spojka klouzat na dvojku - při závodění na semaforech - na jedničku odstrčit , dvojku plnej kotel a chovalo se to jak autobus MHD , při normální jízdě to bylo v pohodě a na nejvižší kvalt (u mě 4) to začalo klouzat až po dalších cca 4tis km , ale říkáš správně - není to velká investice , takže je to celkem jedno... Ty řídítka jsou celkem pěkný , myslel jsem tím originál stavem že má původní lak a nikdo jí nezmrvil nějakou rádo-by stavbou , takže za ty prachy bych se jel na ní určitě podívat ...

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

5.7.2012 v 11:53 | Nahoru | #28
Spigr>

no dnes jedu
a počasí vypadá na to dobře

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

5.7.2012 v 20:37 | Nahoru | #29
tak a je doma
nádherná motorka, na živo úplně něco jinýho, no paráda.

díky všem který mě tlačili do 1400

(reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800

5.7.2012 v 21:31 | Nahoru | #30
Bulit.Sven> Myslím, že jsi vybral dobře. Tak ať ti slouží ke spokojenosti a dělá ti jen radost.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr


TOPlist