nevím jestli 1400 nebo 800 obsah, celou dobu vybírám 800-vky a najednou najdu krásný 1400-vky,i za peníze.
díky za pomoc předem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Spigr píše: [quote=Bulit.Sven]no tak já uvidim, pojedu se kouknout na tuto:
http://www.motorkari...intruder-400289.html ...
Tak tahle je fakt pěkná , opravdu origo stav + přepákování (drahý jak mrcha když si ho chceš dokoupit...) , km budou odpovídat - přední kotouč jsem měl daleko horší a měla najeto poctivých 56tis , jestli sebou vezmeš odborníka , tak by měl slyšet jestli jsou slyšet řetízky rozvodu - jsou tam dva , ale neni problém je vyměnit , na tyhle km to pořádně vyzkoušejte - ložiska v krku , spojka při zatížení - kopni tam po rozjezdu dvojku , nech jí až se chytne a pak tomu pořádně nalož , mrkni pod sedlo jak vypadá elektrika - bez oxidace , prohlídni víka motoru - to jediné se nedá pochromovat - všude mě s tím poslali pryč , že blbej matroš , jinak mě zatim nic nenapadá , nebo jsem spíš neslyšel od nikoho , že by řešil něco jiného... pokud možno si vem sebou někoho , kdo introuše má - nebo měl , ten hned pozná jak na tom ta motka je... Mě se občas vlnila - to ale dělali ty prodloužený vidle...
1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.
2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
díky, ve čtvrtek tam jedu se třema přes motorky a jeden přes introše
tak uvidim, jinak by mě zajímalo jak jsi poznal tu vzperu že je zrezlá,a pro info mi napiš pm tedy kolik stojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki VS 1400 Intruder a VS 800
Medved píše: 1)v original stavu neni ani omylem - riditka, blinkry, predkopy ... a co je nejhorsi - ma rezanou vzperu pod motorem, to uz se neda dat zpet - jedine vymenit a nechtej vedet, kolik stoji nova.
2)pri roztocene dvojce na spojce poznas velke hovno. Pokud chces zjistit, jestli spojka klouze nebo ne, musis tam dat petku, a pri rychlosti tak 70-80km/h dat plny plyn. Pokud se motor pridusi a zacne se pomalu zvedat, je spojka v pohode - pokud vyleti otacky nahoru, klouze. Ale to je uplne fuk, protoze vymena lamel u VS1400 je otazka jedne hodiny prace a cca 2000Kc za nove lamely.
Vzpěry jsem si fakt nevšiml - ale je tam k ničemu když má předkopy... Jinak mě začala spojka klouzat na dvojku - při závodění na semaforech - na jedničku odstrčit , dvojku plnej kotel a chovalo se to jak autobus MHD , při normální jízdě to bylo v pohodě a na nejvižší kvalt (u mě 4) to začalo klouzat až po dalších cca 4tis km , ale říkáš správně - není to velká investice , takže je to celkem jedno... Ty řídítka jsou celkem pěkný , myslel jsem tím originál stavem že má původní lak a nikdo jí nezmrvil nějakou rádo-by stavbou , takže za ty prachy bych se jel na ní určitě podívat ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 4 | 16.5.2024 v 05:48 VISE |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |