Otázka č. 2, když jsou to jen laděné koncovky a ne komplet se svodem, má cenu k tomu pořizovat power commander pro nějaký další dolaďování a vyhlazování, nebo poslouží ten PC k nějakýmu zlepšení i s origo laufama?
Díky za každou odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
dva_hrnce píše: mno, pokud dáš jen koncovky a filtr necháš origo, tak na to při troše štěstí nebudeš muset hrabat vůbec
jaktože takhle? Všude čtu a slíchávám, že jak dáš laďáky, tak musíš dát i KN vzducháč, aby to bylo "komplet"..?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
Pokud dáš jen koncovky, motoru se bude "lépe vydechovat". Uvozovky proto, protože i odpor výfukového potrubí je nějak spočítaný pro optimální fci motoru. (ale to je taky sporné, ptž dnes zasr. EU tlačí na hluk, emise..)
Ale pořád ovlivňuješ jen výdech.
Pokud dáš filtr, ovlivníš nádech - propustnější filtr = víc vzduchu = chudší směs = vyšší teplota.
Já vyhodil kat, origo koncovku, nahradil to otevřeným potrubím a zmizela mi výkonová díra okolo 4tis.ot (právě v těchto otáčkách se měří emise které následně udávají jaký eurostupeň bude motocykl plnit až půjde do prodeje a provozu).
Konzultoval jsem to s pár lidma který se okolo Guzzin motaj a víceméně se většina shodla na tom, že samotný výfuk nevadí, ale filtr už by vadit mohl.
Samo se může stát že dáš jiné koncovky a průběh motoru a spotřeba bude horší než s origo.
Jeden pán to u Duc pak řešil tak, že zkoušel do koncovky dávat přepážky různých velikosstí, aby motoru dopřál ten správný "odpor" výfuk. plynů.
A podařilo se mu to doladit vpodstatě v garáži.
Ale každý motor je origo a univerzální recept neexistuje
Mad_Cat píše: jaktože takhle? Všude čtu a slíchávám, že jak dáš laďáky, tak musíš dát i KN vzducháč, aby to bylo "komplet"..?
Ano, to totiž všude říkají lidi, kteří tomu nerozumí. PPC má smysl, když se dají komplet svody. A filtr je lepší nechat originál. Pouze v případě, že by bylo na motorce znát nějaký propad výkonu, doporučuje se dát otevřená filtr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |