Měl jsem za to že Hyperpro je světová špička, ale přístup těhle "mechaniků" mne o tom nepřesvědčuje. To si Bikercrovn neudělal zrovna dobrou reklamu.
A teď mne zajímá, řekli někomu zvás co jste tam byli že máte tlumiče v pořádku?
2 reakcí na tento příspěvek reklamní akce Hyperpro - zkušenost
můj názor: jediný co se na tlumičích dá nastavit učebnicově je předpětí, stačí k tomu metr a někdo na výpomoc.... zvednout motku aby kolo bylo ve vzduchu, změřit kam až se to potopí, nastavit.....
odskok a komprese, to už je magie, kterou stejně nikdo moc s Brnem nad 2:30 nepozná...
P.S.
a jelikož tlumičům nerozumím, tak by ode mě bylo morálně troufalé říct o někom, že jim nerozumí....
.richie. píše: vím vo tom hovno...
můj názor: jediný co se na tlumičích dá nastavit učebnicově je předpětí, stačí k tomu metr a někdo na výpomoc.... zvednout motku aby kolo bylo ve vzduchu, změřit kam až se to potopí, nastavit.....
odskok a komprese, to už je magie, kterou stejně nikdo moc s Brnem nad 2:30 nepozná...
P.S.
a jelikož tlumičům nerozumím, tak by ode mě bylo morálně troufalé říct o někom, že jim nerozumí....
jo lidi co neco preci jen vi vystupuji casto dost skromne....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamní akce Hyperpro - zkušenost
.richie. píše: odskok a komprese, to už je magie, kterou stejně nikdo moc s Brnem nad 2:30 nepozná...
není to magie, stačí trochu porozumět a získat zkušenosti. Mně například, po nazutí zadní Michelin Power Pure, motorka vzadu trochu znervózněla při prudkym brždění. Někdo by mohl říct že je ta guma k ničemu, ale stačilo povolit odskok o půl otáčky. Ta guma je o půl kila lehčí než ostatní, takže byl najednou moc utaženej.
Rychlá jízda na okruhu a rozpoznání vlastností podvozku nejsou tak moc spojený.
Naposledy editováno 04.06.2012 18:16:19