globalmoto_kveten





Téma: reklamní akce Hyperpro - zkušenost
 
4.6.2012 v 07:44
Tak jsem se objednal na kontrolu tlumičů firmy Hyperpro u Bikercrownu na kterou jsem narazil náhodou. Říkal jsem si, motorka má najeto sotva 30 000, jel jsem s ní jen po asfaltě, ale co, je to zdarma a aspoň se projedu. Už po cestě tam jsem si tak pro sebe říkal, jak to asi tak bude probíhat? Posaděj mi motorku na nějaký válce? Jak to přikurtujou? Je to jak na technický u auta? No nic, přijíždím k Bajkru a už z dálky vidím stan Hyperpro, stůl, na něm noťas, ale žádná stolice. No nic, zastavím, ale hned jsem byl vyzván abych motorku dotlačil pod stan. Dám to na policajta a sotva jí pustím z ruky, slyším " no jo, to už vidím odsud, zadní tlumič je KO" přistoupil, sedl si na motorku a chvíli se houpal. Slezl a říká, "tak dopředu bych dal progresivní pružinu a do zadu celej komplet. Celkem se slevou, když mi tu necháte zálohu tak to bude kolem třináct, třináct a půl". No stál jsem tam s otevřenou hubou a nezmohl se ani na slovo.
Měl jsem za to že Hyperpro je světová špička, ale přístup těhle "mechaniků" mne o tom nepřesvědčuje. To si Bikercrovn neudělal zrovna dobrou reklamu.
A teď mne zajímá, řekli někomu zvás co jste tam byli že máte tlumiče v pořádku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamní akce Hyperpro - zkušenost

4.6.2012 v 18:15 | Nahoru | #1

.richie. píše: odskok a komprese, to už je magie, kterou stejně nikdo moc s Brnem nad 2:30 nepozná...



není to magie, stačí trochu porozumět a získat zkušenosti. Mně například, po nazutí zadní Michelin Power Pure, motorka vzadu trochu znervózněla při prudkym brždění. Někdo by mohl říct že je ta guma k ničemu, ale stačilo povolit odskok o půl otáčky. Ta guma je o půl kila lehčí než ostatní, takže byl najednou moc utaženej.

Rychlá jízda na okruhu a rozpoznání vlastností podvozku nejsou tak moc spojený.

Naposledy editováno 04.06.2012 18:16:19

(reakce na) reklamní akce Hyperpro - zkušenost

4.6.2012 v 18:23 | Nahoru | #2

Stev píše: není to magie, stačí trochu porozumět a získat zkušenosti. Mně například, po nazutí zadní Michelin Power Pure, motorka vzadu trochu znervózněla při prudkym brždění. Někdo by mohl říct že je ta guma k ničemu, ale stačilo povolit odskok o půl otáčky. Ta guma je o půl kila lehčí než ostatní, takže byl najednou moc utaženej.

Rychlá jízda na okruhu a rozpoznání vlastností podvozku nejsou tak moc spojený.


no pro mě komprese 100% magie bude.. alespoň do doby, než si koupím Bike, na kterým jde nastavit pak to třeba jednou pochopím

jinak odskok utahuju na okruh o půl otáčky ve předu i vzadu. Ale jde spíš o placebo

jinak rozhodně je podle mě základ měnit olej pravidelně... ten jsem poznal (pokud to zas není placebo) na odezvě od předního kola, která se zlepšila
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist