tak nějak koukám, co příští rok pořídím, ale nevím, zda se vejde Fazer 600 (do roku 2005) do nového zákona s max. výkonem (otevřeným) motocyklu do 70kW?
Popř. jak je na tom Kawasaki ER-6N a ER-6F? Na cestování je lepší naháč či kapoty?
A dá-li se sehnat něco typu silniční cestovní do 65tis, tak nějaký tip?
Prosím doporučení typu "Kup si SV" - nechci ani slyšet.
Moc děkuju
Darks píše: stejně je to hovadina člověku je prostě 18 let tak ať si koupí co chce néé ? motorku která má např. 50 kW řídit nemůžem ale auto o výkonu např 300 koní řídít můžeme a ještě k tomu autem ohrozíš víc lidí než na motorce .........je to hovadina akorát z lidí tahaj peníze .......... jinak jak je na tom Honda CB 600F Hornet ?? bude se moct řídit od 18 ? (podle toho nového zákona)
nojo, ale motorka za <50k natre ferrari za 5 mega :)
Blesk90 píše: Jak už jsem psal výše, FZS má 69Kw
Já už fakt nevím, jak bych Ti to měl vysvětlit. Prostě pokud bude mít Fazera, který je škrcený na 25 kW z 69 kW a bude mít sk. ŘO A2, tak jej nebude moci řídit!!! Nesplňuje podmínku omezení z dvojnásobného výkonu!!! Jednoduchá rovnice: omezený výkon x 2 = max. přípustný dvojnásobný výkon.
Fazer, který má 69 kW, je omezený na 25 kW z více než dvojnásobného výkonu, tudíž jej nebude možné řídit s A2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejde se Fazer 600 do 70kW?
Jináč tu podmínku s tím výkonem nechápu (jako logicky).. Když bude ze 70 kw seškrcena na více než polovinu, tak to přece nemůže být problém.. Zas blbý slovíčkaření v zákoně..
Ještěže se mě to netýká..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejde se Fazer 600 do 70kW?
kinmen píše: Blesk90> Tak jsem se schválně díval a já mám v TP napsáno 70 kw.. Ale tak pro účely toho zákona to furt vyhovuje..
Jináč tu podmínku s tím výkonem nechápu (jako logicky).. Když bude ze 70 kw seškrcena na více než polovinu, tak to přece nemůže být problém.. Zas blbý slovíčkaření v zákoně..
Ještěže se mě to netýká..
Pokud by bylo potřeba tvojí moto seškrtit, tak by vyhovovala sk. A2 v případě, že by byla seškrcena na 35 kW, ne na 25 kW. Seškrcením na 25 kW vyhovuje podmínkám současné sk. Ao, kdy není rozhodující, jaký výkon měl motocykl před úpravou. Navíc v tom § nikde není ani slovo o hranici 70 kw, což si spousta lidí dovozuje, nicméně tam právě vzniká ten problém, protože berou v úvahu jen moto, které je seškrcení na 35 kW, ale již neberou v úvahu moto, které je seškrceno na výkon menší. Tedy analogicky na výkon 25 kW tak, aby splňovalo podmínky současné sk. Ao. V tom případě bude totiž tato dvojnásobná hranice výkonu ne 70 kW, ale jen 50 kW.
Slovíčkaření to není, jen spousta lidí to ustanovení nečtě pozorně a pak z toho vznikají takového fámy, kdy se tedy radí mladým klukům blbosti a zadělává se jim na průser jak vrata..