Vše začalo tak, že mi skútr začal škubat a chcípnul. Poté šel nastartovat asi po minutě. Jenže po pár km jsem zastavil na křižovatce a chcípl nešel nastartovat. Když se ale nabila baterie, tak po několika otočeních startérem nastartoval. Ovšem problém se škubáním a poté chcípáním a špatným startováním přetrvává.
Testoval jsem přes hodinu jel jsem a naprostá pohoda, skútr krásně akceleroval a jezdil suprově i do kopců (lépe jak předtím, asi od té doby, co je tam nová svíčka).
No každopádně po té hodinové jízdě jsem jel do Německa, to mám cca 20 km, tam je to fakt hodně veliký stoupák cca 10km jenom stoupák (na Cínovec). Skútr, ale jel i lépe jak dřív, jak píšu jezdí lépe, rychleji do kopce i akcelerace.
Trochu ale opravdu maličko to jakoby škubalo, ale to jsem si říkal, že to je asi vítr a nebo do kopce mi to někdy dělalo asi jak ten variátor nefunguje přesně.
Jedu tedy zpátky z Německa a najednou po cca 5 minutách jízdy mi to začalo škubat (škube to semnou jakoby dopředu a dozadu) a poté, když chci přidat plyn tak to nereaguje (klesá rychlost) a když uberu úplně, tak to chcípne (zdá se mi jako by tam šlo moc benzinu). Potom jsem se to pokoušel nastartovat nešlo to. Tak jsem zkusil vyndat, zandat svíčku, ale nic. Po cca 15 - 20 minutách se to povedlo nastartovat. Tak jsem jel, pak po nějakých cca 2 km mi to zase škubalo, tak jsem na chvíli zastavil a nechal skútr běžet. Byl to hlavně kopec dolů, to co jsem jel nahoru a kupodivu jsem dojel i domů. Ale ten kopec k domu, kde mi to chcíplo v neděli, mi to zase začalo škubat, ale jelo to cca 20km/h podle tachometru a když jsem ubral nechcíplo to.
Dělá mi to jak z kopců, tak do kopců, ale hlavně, do těch kopců, z kopců mi sice klesá rychlost a nereaguje to na přidávání plynu, ale nějak se to chytí.
Většinou se dá ujet cca 40km v pohodě a potom mi to začne dělat.
Zkoušel jsem: - nová svíčka, vyčištění karburátoru, kontrola hadiček, ladění bohatosti směsi, podtlakový ventil nový.
Podezření padá na elektrický sytič, jen je mi divné, že se to stává po cca 40 km, kdy už je skútr zahřátý a sytič by se tedy měl vypnout. Co myslíte, vy? Taky jsem četl, že by to mohlo dělat CDI, ale je divné, že se s tím dá několik km ujet a začne to dělat až poté.
Jinak to může dělat uplně klidně - je to elektrika, něco se utřepe a po zahřátí nebo jinak naklonění ztratí kontakt a hned s echová jinak...
1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí
1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí
Mojí první sezonu vidím marně.. po ujetí cca nějakých 90km s novým sytičem je tu zase ten debilní problém, díky kterému to můžu nechat leda v garáži, protože je to nespolehlivý.
Sytič byl volnější, takže úplně zdravý nebyl, ale každopádně ten problém na vině neměl.
Stává se to hlavně, když ujedu víc kilometrů v jeden den například jsem ujel nějakých +- 40km včera a to i ve dvou. Když jsme se vraceli domu, tak v kopci za městem, mi zase klesla rychlost a nereagovalo to na plyn a chcíplo to. Tak jsem vyměnil svíčku za novou, jen tak.. No každopádně pak jsem jel do obchodního centra cca 9km a na rovince, když jsem se rozjížděl od semaforu, a měl tam už maximálku 55km/h tachometrových mi zase začala klesat rychlost nereagovala na plyn a chcíplo. Po nějakých 10 minutách se povedlo nastartovat a dojel jsem domů.
Jsem z toho úplně projíždím net, a manuál. Byl jsem skútr celý překontrolovat. Hadičky v palivovém systému v pořádku, žádná není zúžená nebo děravá. CDI jsem chtěl zkusit změřit, podle manuálu co mám jenže mám 8 pinové a v manuálu je 6 pinové, takže jsem nic nezjistil, zda má ohmy jaké má mít.
Zatím, co mě tak napadá na podezření je: - špatná CDI jednotka, - vyměnit celý karburátor, - něco v elektrice?, - popř. zapalování svíčky, ale to pracuje jen při startování, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí
ten se muže uvolnit kdy chce
já bych vyčistil od víka nádrže až k motoru cely stroj pro jistotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí
rozebrat propláchnout díly čistým benzínem a smontovat
1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí
Do toho co píšeš se mi zatím nechce.
Řeším to s jedním borcem na skútry a zatím to vypadá na vadnou indukční (zapalovací) cívku.
Naposledy editováno 02.06.2012 17:45:32
Elektronika to asi nebude, CDI nebylo vůbec teplé, když jsem na něj šahal. Svíčka je taktéž v pohodě, takže teď už fakt nevím zapeklitý skútr. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr, co jsem taktéž koupil nový. Pomozte, chci jezdit no problem.. :
Ten origo jsem měl za to, že je špatný, teď je tam nový neorignální s ním najeto jen pár stovek kiláků a pořád ty samé problémy.
Dělá mi to pořád nicméně, asi už vím proč, ten novej podtlakovej ventil není totožný s originálem a když dám plný plyn přestane z něj téct benzin. Celej podtlakovej ventil je vynález na hovno. Jenže, když jsem koupil jenom ručně ovládanej kohout, tak to nechce jezdit vůbec. Takže teď objednám originální podtlakovej ventil a snad už to bude ok. Pak dám vědět
Nicméně stejně s tím jezdím a na jízdu po městě to stačí, tak uvidím, kdy to budu řešit, jestli ještě tuto nebo příští sezonu koupím nový karbec.
Naposledy editováno 03.09.2012 18:48:27
1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí
merito píše: jackm> Je to sice již zřejmě vyřešený problém, ale měl jsem cca stejnou kombinovanou závadu u Kingwaye. Motor na křižovatce chcípal, zhasla i světla, na rovině se motor začal dusit až chcípl... Kombinovaná závada spočívala 1.v přepínači světel, odkud byl napojen vodič k zapalování. 2.závada byla odstraněna poté, co jsem po dlouhém pátrání, včetně reklamací v servisu, kdy si s tím nikdo nevěděl rady, měnili karburátor, podtlakový ventil,... jsem převrtal odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže na větší průměr (zřejmě se na malý otvor přisávalo gumové těsnění) a bylo po závadě. Někdy je kouzlo v jednoduchosti
Chtěl bych se zeptat ohledně toho převrtání, tak jestli tuto závadu nešlo řešit jednorázově otevřením nádrže, které by mělo tlak/podtlak vyrovnat? Mám totiž taky problém s chcípáním po 40km, ale když otevřu a zavřu nádrž tak to nepomáhá, diagnostika nic neřekla a zajimavost je že když je teplo tak se to stává častěji než když je chladno. ...mám kawasaki zx6r r.v. 06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skúter 50 2t neštartuje Kymco DJ 50 S | Xxxy | 7 | 17.10.2019 v 17:28 Xxxy |
Čínsky skúter neštartuje po skoku d... Kymco DJ 50 S | Xxxy | 6 | 8.6.2019 v 12:15 mmks |
Seřízení rychlometru - skútr Kymco DJ 50 S | burgva | 5 | 23.5.2015 v 20:32 puffybodie |
Jakoby došel benzin hlavně při náro... [1, 2] Kymco DJ 50 S | jackm | 31 | 2.2.2013 v 23:11 tomas95 |