globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubání a poté chcípnutí
23.5.2012 v 23:20
Škube mi můj skútr Kymco DJ 50 S 4 takt a poté chcípne a nejde nějakou dobu nastartovat.
Vše začalo tak, že mi skútr začal škubat a chcípnul. Poté šel nastartovat asi po minutě. Jenže po pár km jsem zastavil na křižovatce a chcípl nešel nastartovat. Když se ale nabila baterie, tak po několika otočeních startérem nastartoval. Ovšem problém se škubáním a poté chcípáním a špatným startováním přetrvává.

Testoval jsem přes hodinu jel jsem a naprostá pohoda, skútr krásně akceleroval a jezdil suprově i do kopců (lépe jak předtím, asi od té doby, co je tam nová svíčka).

No každopádně po té hodinové jízdě jsem jel do Německa, to mám cca 20 km, tam je to fakt hodně veliký stoupák cca 10km jenom stoupák (na Cínovec). Skútr, ale jel i lépe jak dřív, jak píšu jezdí lépe, rychleji do kopce i akcelerace.

Trochu ale opravdu maličko to jakoby škubalo, ale to jsem si říkal, že to je asi vítr a nebo do kopce mi to někdy dělalo asi jak ten variátor nefunguje přesně.

Jedu tedy zpátky z Německa a najednou po cca 5 minutách jízdy mi to začalo škubat (škube to semnou jakoby dopředu a dozadu) a poté, když chci přidat plyn tak to nereaguje (klesá rychlost) a když uberu úplně, tak to chcípne (zdá se mi jako by tam šlo moc benzinu). Potom jsem se to pokoušel nastartovat nešlo to. Tak jsem zkusil vyndat, zandat svíčku, ale nic. Po cca 15 - 20 minutách se to povedlo nastartovat. Tak jsem jel, pak po nějakých cca 2 km mi to zase škubalo, tak jsem na chvíli zastavil a nechal skútr běžet. Byl to hlavně kopec dolů, to co jsem jel nahoru a kupodivu jsem dojel i domů. Ale ten kopec k domu, kde mi to chcíplo v neděli, mi to zase začalo škubat, ale jelo to cca 20km/h podle tachometru a když jsem ubral nechcíplo to.

Dělá mi to jak z kopců, tak do kopců, ale hlavně, do těch kopců, z kopců mi sice klesá rychlost a nereaguje to na přidávání plynu, ale nějak se to chytí.

Většinou se dá ujet cca 40km v pohodě a potom mi to začne dělat.
Zkoušel jsem: - nová svíčka, vyčištění karburátoru, kontrola hadiček, ladění bohatosti směsi, podtlakový ventil nový.

Podezření padá na elektrický sytič, jen je mi divné, že se to stává po cca 40 km, kdy už je skútr zahřátý a sytič by se tedy měl vypnout. Co myslíte, vy? Taky jsem četl, že by to mohlo dělat CDI, ale je divné, že se s tím dá několik km ujet a začne to dělat až poté.

Škubání a poté chcípnutí

24.5.2012 v 08:42 | Nahoru | #1
Hledal bych jestli všude dotéká benzín jak má, není ucpané odvětrávání a tak, potom v blok po bloku v elektrice. Můžeš zkusit ten sytič odstavit uplně, jde nějak přemostit?

Jinak to může dělat uplně klidně - je to elektrika, něco se utřepe a po zahřátí nebo jinak naklonění ztratí kontakt a hned s echová jinak...

Škubání a poté chcípnutí

24.5.2012 v 09:08 | Nahoru | #2
Až to zase začne, tak zkus otevřít víčko nádrže, jestli to nepomůže

Škubání a poté chcípnutí

24.5.2012 v 22:03 | Nahoru | #3
Víčko od nádrže jsem zkoušel, četl jsem to u podobného problému, to nepomohlo.
Sytič jsem objednal nový a to, jestli benzin teče, tam kam má bylo v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí

28.5.2012 v 19:55 | Nahoru | #4
Skútr už funguje, byl špatný sytič.

(reakce na) Škubání a poté chcípnutí

29.5.2012 v 13:46 | Nahoru | #5
jackm>

1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí

30.5.2012 v 21:38 | Nahoru | #6
hoši
Mojí první sezonu vidím marně.. po ujetí cca nějakých 90km s novým sytičem je tu zase ten debilní problém, díky kterému to můžu nechat leda v garáži, protože je to nespolehlivý.

Sytič byl volnější, takže úplně zdravý nebyl, ale každopádně ten problém na vině neměl.

Stává se to hlavně, když ujedu víc kilometrů v jeden den například jsem ujel nějakých +- 40km včera a to i ve dvou. Když jsme se vraceli domu, tak v kopci za městem, mi zase klesla rychlost a nereagovalo to na plyn a chcíplo to. Tak jsem vyměnil svíčku za novou, jen tak.. No každopádně pak jsem jel do obchodního centra cca 9km a na rovince, když jsem se rozjížděl od semaforu, a měl tam už maximálku 55km/h tachometrových mi zase začala klesat rychlost nereagovala na plyn a chcíplo. Po nějakých 10 minutách se povedlo nastartovat a dojel jsem domů.

Jsem z toho úplně projíždím net, a manuál. Byl jsem skútr celý překontrolovat. Hadičky v palivovém systému v pořádku, žádná není zúžená nebo děravá. CDI jsem chtěl zkusit změřit, podle manuálu co mám jenže mám 8 pinové a v manuálu je 6 pinové, takže jsem nic nezjistil, zda má ohmy jaké má mít.

Zatím, co mě tak napadá na podezření je: - špatná CDI jednotka, - vyměnit celý karburátor, - něco v elektrice?, - popř. zapalování svíčky, ale to pracuje jen při startování, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí

30.5.2012 v 22:05 | Nahoru | #7
nemáš náhodou bordel v nádrží
ten se muže uvolnit kdy chce
já bych vyčistil od víka nádrže až k motoru cely stroj pro jistotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí

30.5.2012 v 23:05 | Nahoru | #8
babetak55> a jak to mám vyčistit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí

31.5.2012 v 11:30 | Nahoru | #9
jackm>
rozebrat propláchnout díly čistým benzínem a smontovat

(reakce na) Škubání a poté chcípnutí

31.5.2012 v 11:35 | Nahoru | #10
dotaz !!
měl s to už někdy rozebrané??

1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí

2.6.2012 v 17:45 | Nahoru | #11
Ne, nádrž jsem nikdy nerozebíral, je to nové má to najeto 3500km, tak jsem neměl proč.
Do toho co píšeš se mi zatím nechce.
Řeším to s jedním borcem na skútry a zatím to vypadá na vadnou indukční (zapalovací) cívku.

Naposledy editováno 02.06.2012 17:45:32

(reakce na) Škubání a poté chcípnutí

2.6.2012 v 18:09 | Nahoru | #12
jackm>
tak vyměň všechny součástky a pak řekni co tomu bylo

Škubání a poté chcípnutí

16.6.2012 v 20:48 | Nahoru | #13
Nějakých 200 km s novou zapalovací cívkou bezproblémů. Dneska nějakých 100 km pohoda. Ale pak jsem jezdil tady po okolí a do kopce najednou zase klesá rychlost až se skútr zastaví. Ale už to nechcípá a po pár sekundách přidám plyn a jedu zase dále. Stává se mi to hlavně do kopce, ale jednou i po kopci na rovince.
Elektronika to asi nebude, CDI nebylo vůbec teplé, když jsem na něj šahal. Svíčka je taktéž v pohodě, takže teď už fakt nevím zapeklitý skútr. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr, co jsem taktéž koupil nový. Pomozte, chci jezdit no problem.. :

Škubání a poté chcípnutí

26.6.2012 v 21:53 | Nahoru | #14
Vím že je to asi hovadina, ale neprokluzuje ti řemen? Co kontrastní pružina?

Škubání a poté chcípnutí

29.6.2012 v 16:40 | Nahoru | #15
Vypadá to na problém s dávkováním paliva.. Podtlakový ventil je OK, včera mi to chcípalo, jak nebyl přidaný plyn.. Problémy s tím ztacením výkonu do kopce mám pořád. Když jsem elektrický sytič povytáhl, hned to dobře chytalo a nechcípalo. Ale teď je tam přimontovaný. Chtělo by to za jízdy ho trochu povisunout,a bych zjistil, jestli mi to dělá on ty problémy.
Ten origo jsem měl za to, že je špatný, teď je tam nový neorignální s ním najeto jen pár stovek kiláků a pořád ty samé problémy.

Škubání a poté chcípnutí

8.7.2012 v 21:26 | Nahoru | #16
Motormani, na 99% je v prd... variátor, takže to půjde do opravny a pak se uvidí.
Jinak jsem v karburátoru vyměnil originál trysku velikosti 80 za 82.

Škubání a poté chcípnutí

17.8.2012 v 21:38 | Nahoru | #17
Hele, tak variátor byl sice už na odchodu, nic méně problémy nezpůsoboval, sice menší rychlost, ale né aby, to uplně přestalo jet.

Dělá mi to pořád nicméně, asi už vím proč, ten novej podtlakovej ventil není totožný s originálem a když dám plný plyn přestane z něj téct benzin. Celej podtlakovej ventil je vynález na hovno. Jenže, když jsem koupil jenom ručně ovládanej kohout, tak to nechce jezdit vůbec. Takže teď objednám originální podtlakovej ventil a snad už to bude ok. Pak dám vědět

Škubání a poté chcípnutí

21.8.2012 v 21:52 | Nahoru | #18
taky mám pocit, že to bude mít co do činění s podtlakem... prvně jsem tipoval vadné víčko nádrže, ale říkal jsi, že jsi bez něj už jel...
a taky když jsi u těch svíček, který měníš jak na běžícím páse, pohlídej si teplotu svíčky

Škubání a poté chcípnutí

3.9.2012 v 18:47 | Nahoru | #19
Tak podtlakový ventil to není. Je to nejspíš karburátor, prostě do kopce nedotýká benzin. Hladinu plováku jsem zkoušel zvýšit, ale dělalo to furt to samý. Takže nejspíš je špatný něco v karburátoru (jehlička, plovákový ventil).
Nicméně stejně s tím jezdím a na jízdu po městě to stačí, tak uvidím, kdy to budu řešit, jestli ještě tuto nebo příští sezonu koupím nový karbec.

Naposledy editováno 03.09.2012 18:48:27

Škubání a poté chcípnutí

3.9.2012 v 19:12 | Nahoru | #20
Zbylo ti na tom skůtru něco původního?

1 reakcí na tento příspěvek Škubání a poté chcípnutí

3.9.2012 v 19:39 | Nahoru | #21
Karburátor a motor. :DD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí

3.3.2013 v 16:09 | Nahoru | #22
jackm> Je to sice již zřejmě vyřešený problém, ale měl jsem cca stejnou kombinovanou závadu u Kingwaye. Motor na křižovatce chcípal, zhasla i světla, na rovině se motor začal dusit až chcípl... Kombinovaná závada spočívala 1.v přepínači světel, odkud byl napojen vodič k zapalování. 2.závada byla odstraněna poté, co jsem po dlouhém pátrání, včetně reklamací v servisu, kdy si s tím nikdo nevěděl rady, měnili karburátor, podtlakový ventil,... jsem převrtal odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže na větší průměr (zřejmě se na malý otvor přisávalo gumové těsnění) a bylo po závadě. Někdy je kouzlo v jednoduchosti

(reakce na) Škubání a poté chcípnutí

10.8.2013 v 19:19 | Nahoru | #23

merito píše: jackm> Je to sice již zřejmě vyřešený problém, ale měl jsem cca stejnou kombinovanou závadu u Kingwaye. Motor na křižovatce chcípal, zhasla i světla, na rovině se motor začal dusit až chcípl... Kombinovaná závada spočívala 1.v přepínači světel, odkud byl napojen vodič k zapalování. 2.závada byla odstraněna poté, co jsem po dlouhém pátrání, včetně reklamací v servisu, kdy si s tím nikdo nevěděl rady, měnili karburátor, podtlakový ventil,... jsem převrtal odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže na větší průměr (zřejmě se na malý otvor přisávalo gumové těsnění) a bylo po závadě. Někdy je kouzlo v jednoduchosti



Chtěl bych se zeptat ohledně toho převrtání, tak jestli tuto závadu nešlo řešit jednorázově otevřením nádrže, které by mělo tlak/podtlak vyrovnat? Mám totiž taky problém s chcípáním po 40km, ale když otevřu a zavřu nádrž tak to nepomáhá, diagnostika nic neřekla a zajimavost je že když je teplo tak se to stává častěji než když je chladno. ...mám kawasaki zx6r r.v. 06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skúter 50 2t neštartuje Kymco DJ 50 S Xxxy 7 17.10.2019 v 17:28 Xxxy
Čínsky skúter neštartuje po skoku d... Kymco DJ 50 S Xxxy 6 8.6.2019 v 12:15 mmks
Seřízení rychlometru - skútr Kymco DJ 50 S burgva 5 23.5.2015 v 20:32 puffybodie
Jakoby došel benzin hlavně při náro... [1, 2] Kymco DJ 50 S jackm 31 2.2.2013 v 23:11 tomas95


TOPlist