globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubání a poté chcípnutí
23.5.2012 v 23:20
Škube mi můj skútr Kymco DJ 50 S 4 takt a poté chcípne a nejde nějakou dobu nastartovat.
Vše začalo tak, že mi skútr začal škubat a chcípnul. Poté šel nastartovat asi po minutě. Jenže po pár km jsem zastavil na křižovatce a chcípl nešel nastartovat. Když se ale nabila baterie, tak po několika otočeních startérem nastartoval. Ovšem problém se škubáním a poté chcípáním a špatným startováním přetrvává.

Testoval jsem přes hodinu jel jsem a naprostá pohoda, skútr krásně akceleroval a jezdil suprově i do kopců (lépe jak předtím, asi od té doby, co je tam nová svíčka).

No každopádně po té hodinové jízdě jsem jel do Německa, to mám cca 20 km, tam je to fakt hodně veliký stoupák cca 10km jenom stoupák (na Cínovec). Skútr, ale jel i lépe jak dřív, jak píšu jezdí lépe, rychleji do kopce i akcelerace.

Trochu ale opravdu maličko to jakoby škubalo, ale to jsem si říkal, že to je asi vítr a nebo do kopce mi to někdy dělalo asi jak ten variátor nefunguje přesně.

Jedu tedy zpátky z Německa a najednou po cca 5 minutách jízdy mi to začalo škubat (škube to semnou jakoby dopředu a dozadu) a poté, když chci přidat plyn tak to nereaguje (klesá rychlost) a když uberu úplně, tak to chcípne (zdá se mi jako by tam šlo moc benzinu). Potom jsem se to pokoušel nastartovat nešlo to. Tak jsem zkusil vyndat, zandat svíčku, ale nic. Po cca 15 - 20 minutách se to povedlo nastartovat. Tak jsem jel, pak po nějakých cca 2 km mi to zase škubalo, tak jsem na chvíli zastavil a nechal skútr běžet. Byl to hlavně kopec dolů, to co jsem jel nahoru a kupodivu jsem dojel i domů. Ale ten kopec k domu, kde mi to chcíplo v neděli, mi to zase začalo škubat, ale jelo to cca 20km/h podle tachometru a když jsem ubral nechcíplo to.

Dělá mi to jak z kopců, tak do kopců, ale hlavně, do těch kopců, z kopců mi sice klesá rychlost a nereaguje to na přidávání plynu, ale nějak se to chytí.

Většinou se dá ujet cca 40km v pohodě a potom mi to začne dělat.
Zkoušel jsem: - nová svíčka, vyčištění karburátoru, kontrola hadiček, ladění bohatosti směsi, podtlakový ventil nový.

Podezření padá na elektrický sytič, jen je mi divné, že se to stává po cca 40 km, kdy už je skútr zahřátý a sytič by se tedy měl vypnout. Co myslíte, vy? Taky jsem četl, že by to mohlo dělat CDI, ale je divné, že se s tím dá několik km ujet a začne to dělat až poté.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání a poté chcípnutí

31.5.2012 v 11:30 | Nahoru | #1
jackm>
rozebrat propláchnout díly čistým benzínem a smontovat

(reakce na) Škubání a poté chcípnutí

31.5.2012 v 11:35 | Nahoru | #2
dotaz !!
měl s to už někdy rozebrané??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skúter 50 2t neštartuje Kymco DJ 50 S Xxxy 7 17.10.2019 v 17:28 Xxxy
Čínsky skúter neštartuje po skoku d... Kymco DJ 50 S Xxxy 6 8.6.2019 v 12:15 mmks
Seřízení rychlometru - skútr Kymco DJ 50 S burgva 5 23.5.2015 v 20:32 puffybodie
Jakoby došel benzin hlavně při náro... [1, 2] Kymco DJ 50 S jackm 31 2.2.2013 v 23:11 tomas95


TOPlist