bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Toužím po ČZ 380 nebo 250
zdar chlapi, již nejakou dobu toužím po čz 380/514, smířil bych se i s 250tkou 513 ..ale 380tka je prim. Jelikož jsem na nekolika stránkách četl jak ji borci koupili za pár peněz a já na inzerci nacházím ceny jako 30 tisíc a výš, tak bych se chtěl obrátit na Vás. jestli víte o někom, kdo by se ji chtěl zbavit, nebo máte ve svém okolí člověka, který by ji věděl sehnat, posuňte mi jej sem ať si mohu ukojit své touhy :D, rád se rýpu ve dvoutaktech a nedelá mi problem méně udržovaný kousek, stačí když bude vcelku a pojízdný, abych se mohl projet zkušebně.. o zbytek už se postarám. vřelé díky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 13:48 | Nahoru | #91
ale já tě neodrazuju ... tohle vše jsem zažil i vodníka viděl...pumpu dal do víka hnanou klikovkou.. jen nevím jak uděláš chlazení hlavy.... ta co fungovala byla odlitá.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 15:18 | Nahoru | #92
mas to vsechno na fotkach ..akorat tam nejsou posledni s privodem a odvodem vody.. nevim jak jinak bys chtel vysvetlit chlazeni hlavy ..nez tam privest vodu, utesnit vicko a tu vodu odtamtud dostat do chladice .. asi ti nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 21:36 | Nahoru | #93
posledni fotky .. aktualni stav, dneska cerpadlo padlo pac stav neodpovidal ..ale chteli jsme ho ozivit ..ale neni to dobre .. takze se objedna zavodni el. vodni pumpa ..stoji kolem 70€ takze uvidime :)










(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.5.2013 v 08:31 | Nahoru | #94

unn4m3d píše: zdravim te..
moc si vazim tve reakce, tady vidim ze kdyz clovek chce tak jde vsechno a navic nemusi mit hubu plnou bezvyznamnych kecu.
K videu .. na to ze jeto samo doma tak hezky, ale co proboha ty vyfuky :D je to dvoutakt a kdyz tam das vyfuky ze 4 katku tak to akorat ubere vykon. ale budis.. i tak dobre :) fotky momentalne nemam zadne ale muzuudelat kdyz chces .. co by si chtel videt ?
ted pracujeme na vodnim cerpadlu.. bude to na 12v baterku. cerpadlo z pracky a pohon zajisti el. motor z akumulatorove vrtacky. momentalne skladame dohromady a udelame 4 lopatku misto 2. pak uvidime jestli to ma nejay vyznam nebo ne .. kdyz ne .. tak objedname specialni vodni cerpadlo na motorku zase elektricke a bude :D zkousime co se da at usetrime ..a az kdyz to nebude fungovat tak se na to vybodneme ..kazda vec co vyrobis nebo slozis te posune dal co se tyce nejakeho umu nebo sikovnosti a hlavne mas zkusenost.. takze nelituji zadne veci co jsem kdy udelal zbytecne .. tohle vetsina lidi nevi pochopit a proto jsou tam kde jsou a proto maj huby plne tech kecu aby ses nato vysral a racisi to koupil .. a podobne .. BUILT, NOT BOUGHT!!!



Ahoj. S motorem jsem nakonec nic nedělal, jen jsem dal novou kliku, ložiska a výbrus (bohužel "replika píst" má vůli v kroužkách )

Myslíš,že čerpadílko z pračky vydrží tuhle teplotu? Je mi jasný,že budeš sát z chladiče a tlačit do motoru,ale i tak tam bude nějakých 70-90°C . Dej pak vědět, je dobré vědět,jestli vydrží nebo ne.

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.5.2013 v 08:42 | Nahoru | #95
unn4m3d>

Z čeho si použil ty kolínka na hlavě motoru?

Až to dáš do motorky,tak to bude vypadat drsně. To se remcálkové teprve pose.ou !

Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.5.2013 v 13:47 | Nahoru | #96
tak cerpadilko jeslabe slovo ono to bylo rekl bych az moc velke ale vcera sme zkusili dat nove gufera abylo to jeste horsi nez ty stare takze od samodoma ceradla seslo a bylo hlinikove takze vydrzet by vydrzelo. ale ted je v plabnu origo bosh vysokovykone el. cerpadlo takze to uz bude bez problemu.jinak kolinka na hlave su KTM gs250.

remcalkove se neposerou pac to bude zase ze je to hnusne a podobne. ale je to prototyp ale to oni nepochopi :D
v prve rade nam jde o to zkusit jestli to bude funkcni. kdyz jo tak udelame dalsi valec uz v podstate jako moderni vodou chlazene valce. hlava pujde beztak jina .. mozna hlavu hodine na seriovy valec a prozatim bude jen chlazena hlava.. vsechno se jeste bude jen zkouset.

pak jak sem rikal udelaji se dva valce podle jednoho a zacneme na tom dvouvalci :) ale to uz budeme v anglii a kdyz se podari-teda budeme delat vsechno proto aby sme pokracovali ve stejnem postupu jako doma.

jinak spalovaky a vyfuky budou od nejvetsiho mozku na pocitani spalovaku a vyfuku Luca Foekemu uz jsem s nim psal a jen vyplnim tlacivo co mi poslal a on mi za urcity obnos (odmena je individualni) posle vypocty a mylsim i nakresy pro vyrobu. a navic se pohravam s myslenkou spalovat bioethanol ktery jak mi napsal Luc treba misit pro zavodni ucely 1:25 s olejem to znamena ze pri otackach kolem 10 000ot se to da uz povazovat za zavodni. ale to se jeste bude resit blize taky hlavne stechiometrickemu pomeru ktery na bioethanol kolem 9neco:1 ..ale jak rikam to je hudba budoucnosti

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

15.5.2013 v 23:08 | Nahoru | #97
dneska jsem se ptrochu pustil do serioveho valce ..
prepazku v sani jsem zbrousil tak jako vyse na fotkach trosicku sem srazil hrany na vlozce protoze nevim jestli tu vlozku predemnou nekdo upravoval nebo je to z vyroby ale vypada hrozne, az je mi z ni zle a navic kanaly na tom vodnikovi jsou tak o 100% vetsi :D
a navic sem dodelal boyessen porty 9mm vrtakem na zkousku ..
vysledek:
pocitove lepsi spodek s linarnejsim nastupem.. normalne na 4000ot ozila a v 4500 kopanec, ted ve 4000 ozije, 5000 stoupa a u 6000 dalsi kopanec ..uvidime co se stane kdyz se jest epohraju s karbecem, a navic tam mam tezkej prevod 15:54 a doted na zadni nedavala a mohl sem skubat za riditka kolik sem chtel ted ji trochu pomuzu a uz jde do svicky.. takze jeste trochu poladit karbec a pak dam dalsi info ..

zatim jsem s vysledkem spokojeny a su zvedavy co na to karbec :) zatim cus

kdyby nekdo nevedel tak mrknete sem boyesen ports

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

16.5.2013 v 09:59 | Nahoru | #98
unn4m3d> Plánuješ nějaké měření, aby jsi mohl určit reálný pokrok. Hodnotit podle pocitu je někdy dost zrádné. Každopádně fandím:)

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

16.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #99
tak zradne to muze byt ale jde o rozdil pred a po ..kazdopadne to je dost citit kdyz chces motorce pomoct aby sla na zadni, origo cz mnela max rychlost kolem 100-105kmh ja mam 120 a ten tezsi prevod mi dela problemy pri rozjezdech a prave kvuli tomu nechce jit na zadni.. teda dovcerejska nesla a mohl jsem skubat riditky o 106. ted uz me na zadni da ..takze rozdil je znatelny jestli mi rozumis ..

mereni vykonu chci nechat az na vodnika s novym spalovakem a novym vyfukem od foekemu samozrejme bych rad novou kliku a ojnici tu bych nechal vyrobit pro co nejvetsi snizeni mrtveho prostoru bych ji dal celou kruhovou a plus GO motoru airboxem a pod .. pak si dam zmerit vykon cil je 55 koni coz je realna hodnota kterou lze z motoru dostat a s novou klikou a pevnejsi ojnici by to melo i neco vydrzet .. minimum je 50 koni .. tech chi dosahnou.

diky :)

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

17.5.2013 v 13:39 | Nahoru | #100
unn4m3d> Měření před je taky důležité, máš potom porovnání odkud kam jsi se dostal a na co měla daná úprava vliv. Dosáhneš tím daleko systematičtějšího postupu při vývoji.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

17.5.2013 v 15:04 | Nahoru | #101
moje chyba ze jsem to nenapsal.. zmerime po GO s vodnikem a pak az po dalsich upravach co jsm zminil vyse :)

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

21.5.2013 v 22:55 | Nahoru | #102
dnes sme trochu experimentovali s vyfukem cr250 jelikoz je vic do otacek a chyby nam kolem 3cm aby pasoval a taky proto ze vicemene pasuje, tak to zkusime a uvidime jestli bude vysledek stat za to :)













(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

22.5.2013 v 07:55 | Nahoru | #103
unn4m3d> Uvidíš jak to bude fungovat, ale obecně jsou japonské výfuky zbytečně otevřené. Počítá se tam s přívěrou, takže motorka má jen vršek a nic...

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

22.5.2013 v 09:53 | Nahoru | #104
jj prave jenze kcyz sme je velikostne porovnavali s tim co tam mam ja tak je to nastejno. porad s muzeme hrat s delko .. kdyz tak ho serizneme :D.. mozna to bude dobre mozna ne .. jelikoz je cezeta podctverec a je to tocak tak tam ten spodek beztak moc nenazenu.. a zese brzdit zbytecne vrch kdyz tam jede jako splasena.. uvidime no ..kdyz se zadri v budpucnu tak bude i privera a pak se nam vyfuk hodi :)

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

22.5.2013 v 15:59 | Nahoru | #105
unn4m3d> Moje zkušenost je taková, že není ani tak důležité, aby měla motorka úplně největší výkon, ale je potřeba mít široký rozsah a průběh. Další věc je, že naučit zetku s klapkama, aby se točila je taky trochu problém, tím jdeš zase proti nápadu posunout výkon do otáček.

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

22.5.2013 v 21:41 | Nahoru | #106
rad bych vedel jak s casovanim do vysokych otacek dosahnu prubehu sirokeho prubehu. nebo s touto seriovou vlozkou.. to mi prosim poradte.. kazdopadne kdyz mam vykon ve vyssich otackach tak urcite nebudu zbytecne zhorsovat spalovani v idealnich otackach to bych hlavou proti zdi.. radeji to necham v otackach a doresim to lehcim prevodem a hrou se spojkou.. ted zkousim ladit trochu pres ty boyesen porty, ale kdyz sem videl boyeseny na cr 250 jak jsou obrovske tak mam dilemu :D co jsem cetl upravy tam se delaji ovalni diry vyvrtanim dvou direk 10 az 11mm vrtakem tak nechapu proc jsou na cr tak obrovske.. kazdopadne je to vratna uprava takze se muzu hrat jak dopomoct spodku ..a jeste je par figlu ale to je na novou vlozku..

mamk klapkz ktm a tocim na seriove vlozce s mym vyfukem se dostanu pres 10 000 v provozu na jednicku a kolem 9 000 bezne

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.5.2013 v 15:38 | Nahoru | #107
unn4m3d> Na průběh má velký vliv jak je vložka spasovaná a celkové řemeslné provedení, dělat ještě víc otevřené časování než je v sérii je nesmysl už tak je to dost na hraně. Spíš to chce doladit detaily nejen na válci ale i takové věci, aby se všechno lehce točilo a bylo slícované.
Převodem si nepomůžeš, protože budeš mít úzký rozsah použitelných otáček bez ohledu na to kde bude ležet... Proto mají moderní motorky přívěry a další zbytečnosti, jde o to prodloužit rozsah otáček kde to dobře jede. Průběhu jde dost pomoct jiným karburátorem než je Jikov, ten funguje dobře nahoře, ale přechody nemá nic moc...
Dá se říct, že fungující úpravy na 513 byly buď založené na drobném doladění sériového válce nebo bylo všechno jinak, střední cesta ve formě hodně předělat sériovku moc nefunguje, tam jsou kanály velké až moc.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.5.2013 v 20:44 | Nahoru | #108
tak nic nove te mi nerekl to j mi vsechno jasne.. ja se ptal na upravy..kdyz lehcim prevodem si pomuzu hlavne co se tyce tpciveho momentu.. pujde mi na zadni kolo vic momentu.. stejne by taky pomohlo 17 palcove zadnui kolo z nizkym plastem misto vysokeho plaste a 18" rychlost me nejak moc estra nezajima s prevodem original byl myslim 15:68 nebo tak nejak tak by zetka mela jet kolem 100 kmh takze to by mi bohate stacilo.. mam karbec dellorto 38 a ted mam na stole keihin 38,5 s plochym soupatkem.. valec ktery predelavam na vodnika je otevreny az moc a oproti serii to sou tak o 100 procent vetsi a jezdilo to kurevsky jen ten spodek no.. a to byl jikov a bez klapky.. takze nejake funkni uopravy bez nejakeho vylisovavani vlozky a uprav vlozky je tu klapka lepsi karbec boyesen porty a jiny spalovak ktery prida vykon v celem spektru otacek.. dal silnejsi zapalovani.. skoda ze foekema jeste nema hotov ten prototyp plazmoveho zapalovani to taky prida v celem spektru a hlavne prida na kroutaku diky lepsimu spalovani.. ale to uz jsem odbocil.. kdyz bude vodnik fungovat a me bude darit v anglii ta to udelam cele od zakladu znovu a pro dosazeni co nejvyssiho vykonu abych vedel co se z toho motoru d realne vytlacit ..a pak podle grafu poresime kterym smerm se vydame.. jeden valec ale chci pro maximalni vykon.. ted pracuju na navrhu vyfukove privery na mechanicky pohon a taky bych chtel zkusit postavit 380cc motor cz do hlinikoveho ramu crf misto cr500 :) zabivam se jeste dalsimi vecmi co se tyce proudeni zatim v teoreticke rovine.. uvidime.. chci postavit revolucni dvoutaktni motor ..a pomalu se rysuje navrh.. v anglii chci zacit pracovat na protoypu .chtel bych si nechat patentovat minimalne 4 vychytavky tak snad se to jednou podari

Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.5.2014 v 15:02 | Nahoru | #109
jak pokračuje tenhle projekt?

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

23.5.2014 v 22:17 | Nahoru | #110
Dolph-cz> Nevím,jaký zmetek se ti dostal pod ruku,ale já na ní jezdil cross 4 roky a jak vypadal motor zevnitř nevím,na tom se dala odjet celá sezona bez oprav,pouze to chtělo udržovat,v nejhorším se vyměnil píst... P-H.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.12.2016 v 21:39 | Nahoru | #111
Mel jsem 380tku a co hodina jezdeni tak hodina vrtani se v tom. Spotrebu jsem pocital na kanystry a PETky na hodinu

Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.12.2016 v 21:57 | Nahoru | #112
Na začátku píšeš, jak nechceš nějaký japonský vodníky a kdesi cosi... a teď tohle..... sry, jsi asi šikovnej, ale takovou prasečinu tomu provést... to jsem ještě neviděl. Trošku tě poslední dobou dohánějí v Jawě, ale furt je to slabota.
Mimo jiné jsem jednu 380 taky míval a narozdíl od 250 to celkem i drželo a nechalo se na tom čas od času jet - to ta 250 byla odjet ven a přitlačit zpět. Taková CR 500 byla jiná káva, spolehlivá jako prase a dnes lituji, že jsem jí tehdá prodal.

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.12.2016 v 17:50 | Nahoru | #113
unn4m3d> pokud jsi aspoň nějak trosku zručný a baví tě motory ,.tak tyhle staré ,.čz .,jawky apodbně tě naučí ,.mužeš v poho zkoušet portovaní ,.,časovaní,.ladit saní .,co tě napadne a díly většinou nic nestojí a všechno je to takový po staru ,ale podstivě

.,jinak i jawa 50 je složitější jak japonec

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.12.2016 v 17:51 | Nahoru | #114
jsem se seknul o pár stran

.,pěkná práce ,ale ten chladíc okruh je myslím špatně .,se ti bude točit jen dole mezi těma vztupama ?

jestli chceš mít silu u spodku i nahoře musel bys mít proměnný výfukový port "přívěra" ale u každého 2t motocrossu bych se zaměřil hlavně na výkon přez otáčky ,vetší výfukový port .,vyrušit tu přepážku co to jde a zkrátit saní,píst s oknem ,,dvojitej spalovak ,,lehký rotor a pořádný karbec keihin ,,klasicky zapalko tě bude taky brzdit ´.,chceš asi 8-10 000,,takže bezkontakt

Naposledy editováno 05.12.2016 18:52:39
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist