1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
mamk klapkz ktm a tocim na seriove vlozce s mym vyfukem se dostanu pres 10 000 v provozu na jednicku a kolem 9 000 bezne
Převodem si nepomůžeš, protože budeš mít úzký rozsah použitelných otáček bez ohledu na to kde bude ležet... Proto mají moderní motorky přívěry a další zbytečnosti, jde o to prodloužit rozsah otáček kde to dobře jede. Průběhu jde dost pomoct jiným karburátorem než je Jikov, ten funguje dobře nahoře, ale přechody nemá nic moc...
Dá se říct, že fungující úpravy na 513 byly buď založené na drobném doladění sériového válce nebo bylo všechno jinak, střední cesta ve formě hodně předělat sériovku moc nefunguje, tam jsou kanály velké až moc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 | caja008 | 4 | 29.6.2021 v 09:54 Béďa17 |