globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náhradní díly VTX 1300C
Zdravím, není nás mnoho co mají tuhle USA verzi. Na netu jsem nenašel shop, který by měl nějaké díly, např. filtry, lanka, atd. Nevíte kde by se to dalo sehnat? Prasklo mi lanko spojky. Díky za rady a omlouvám se, ale mám jí teprve pár měsíců a ještě nejsem moc zběhlý v těchto věcech.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Náhradní díly VTX 1300C

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 13:53 | Nahoru | #1
co takhle partsdepot

Náhradní díly VTX 1300C

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 14:08 | Nahoru | #2
nebo co takhle zkusit zajít někam do hondy, za pár dní určitě lanko seženou
vzduchový filtr jsem koupil kn, nebavilo mě to pořád měnit. olejový filtr je od hifla hf 204 od kn kn204.

Náhradní díly VTX 1300C

11.5.2012 v 15:16 | Nahoru | #3
mám sám ameriku a nikdy nebyl problém cokoliv sehnat. Pochybuju, že u Tvé motorky to bude jinak

(reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

11.5.2012 v 15:25 | Nahoru | #4
Dřík> Super stránka, přesně tohle jsem potřeboval, sice je to tam dražší protože je to origoš a taky ne všude je uvedena cena, ale i tak mi to hodně pomohlo. Díky

A nevíte ještě někdo o servisním manuálu? Nesehnal jsem ho ani v angl. za českej bych byl ochotnej i zaplatit. Tak kdyby náhodou. Kámoš říkal, že ho na Yamahu koupil od servisního technika za 600,- v CZ.

Naposledy editováno 11.05.2012 15:27:58

Náhradní díly VTX 1300C

11.5.2012 v 18:08 | Nahoru | #5
Servisní manuál v češtině neseženeš, protože neexistuje. Leda tak uživatelskoupříručku.
Manuál najdeš na této stránce.

2 reakcí na tento příspěvek Náhradní díly VTX 1300C

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 19:15 | Nahoru | #6
nevím, co dalšího ještě chceš kupovat, jestli jen spotřební věci (s tím jsem neměl nikdy problém) nebo nějaké doplňky. kupoval jsem opěrku, nosič a kryt chladiče zde

(reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

12.5.2012 v 14:48 | Nahoru | #7
Šotek> Spíš takovou klasiku, spotřební věci, filtry, oleje, lanka, prostě nějakej solidní shop kde mají na naše stroje všechno pohromadě. Taky by se mi hodily nové kožené brašny, ty původní koženkové jsem trochu připekl na výfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

12.5.2012 v 15:10 | Nahoru | #8

Šotek píše: nevím, co dalšího ještě chceš kupovat, jestli jen spotřební věci (s tím jsem neměl nikdy problém) nebo nějaké doplňky. kupoval jsem opěrku, nosič a kryt chladiče zde



Moc pěkné stránky, hned bych něco objednal, ale spíš blbosti, měli bychom pak někdy udělat sdruženou objednávku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

12.5.2012 v 15:21 | Nahoru | #9
firerescue> jo, mají toho tam spousty, jen si vybrat nejvíc mě štve, že není k sehnání homologovaný výfuk a ty cobry co jsem na tom měl jsem prodal z důvodu zahraničních dovolených a evropské buzerace sériový zvuk to má tragický a lehce mi to kazí pocit z jízdy
brašny jsem kupoval zde ale dnes už bych za ně tolik peněz nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

13.5.2012 v 15:04 | Nahoru | #10
Šotek> Mluvíš mi z duše. Taky sehnat VTX s origoš výfukama je problém, ale podařilo se, taky jsem to dělal kvůli zahraničním jízdám a to že moje VTX má slabší zvuk jak kdejaká provrtaná 800vka mě fakt dost mrzí poptej se po dovozcích našich mašin z USA jeden mi nabízel, že mi výfuky klidně za origoš přehodí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

13.5.2012 v 15:39 | Nahoru | #11
firerescue> já ji kupoval s cobrama na motorce a origo v krabici. cobry jsem prodal a teď mám namontovány originály, ale zvuk mizernej homologovaný jsou snad jen silver tail od leo vince, ale ty dělaj na vše možný jen ne na vtx

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

14.5.2012 v 11:13 | Nahoru | #12
Šotek> Někdo je navrtává ty origoše, ale já bych do toho nešel, nebo zkusit laděné koncovky, ty upraví zvuk vcelku slušně a přitom to tak neřve jako laďáky. Ale nevím co by na to řekli soudruzi v Rakousku nebo Německu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

14.5.2012 v 22:54 | Nahoru | #13
firerescue> koncovky jsem měl právě ty cobry a řvalo to nádherně hlavně originály jsou dost nízko a spodní vejfuk mám už dost ohoblovanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

16.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #14
Šotek> Tak to já mám VTX teprve od dubna a je to moje první motorka, takže ještě chvilku rozhodně nic hoblovat nebudu A ty koncovky se nedají nějak měnit ta origoš s tou cobrou, teda pokud myslíš koncovky výfuku a ne celý koncový díl. Že by si jen na cesty mimo ČR tam dal ty původní a tak to přehazoval. Ale ten zvuk, to je jediná vada VTXka. Kámoš na Intrudru 750 má provrtané výfuky a řve mu to daleko víc než mě 1300, je to zbytečně hodně utlumené.
A ještě jeden dotaz, když jedeš na nízké otáčky na 1čku nebo 2ku, necítíš trochu vybrace v levé stupačce? Nevím jestli je to vlastnost nebo závada... je to znatelnější když projíždím pomalu levou zatáčku, jako by nějaká vyvyžovací hřídel rozhozená.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

16.5.2012 v 20:01 | Nahoru | #15
firerescue> jelikož jsou origo koncovky propojeny mezi sebou a musel se ještě přehodit celý držák výfuku, byl to pěknej opruz. navíc s otevřenejma laufama se musí seřídit i karbec, jinak to hrozně střílelo do výfuku a chcípalo. vibrací v levý stupačce jsem si nevšiml-nemáš ji třeba jen povolenou a v nízkých otáčkách se rozdrnčí? jinak přeji hodně km bez nehod a spoustu zážitků s touto krásnou mašinou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

17.5.2012 v 08:50 | Nahoru | #16
Šotek> Jo díky, snad to nic nebude já už taky slyším a cítím i to co tam není. Ale jel jsem jeden parný den v koloně tak 25min, ve dvou, sotva se to vleklo. A rožla se kontrolka přehřátí. Myslel jsem že vodník to zvládne...a od té doby se mi zdá že tam jsou ty vybrace, tak nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

1.6.2012 v 17:44 | Nahoru | #17
firerescue> zkontroluj chladící kapalinu, případně ji vyměň. jestli třeba nemáš bublinu v chladícím systému. větrák ti funguje? jak je na tom chladič, není zajebanej? ten můj ano
a s motorkou se v koloně nestojí, od toho je to motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

4.6.2012 v 12:28 | Nahoru | #18
Šotek> Hmm větrák funguje, voda bůhví jak je stará, ale chtěl jsem jí měnit až po sezoně. Chladič je čistej A chladící soustava je samoodvzdušňovací nebo jsou tam nějaké odvzdušňováky? V koloně stojím, počítám se za auto, není to zrovna skůtr, abych se všude procpal

(reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

4.6.2012 v 20:27 | Nahoru | #19
firerescue> jde o zvyk, zase tak široký to není a až si zvykneš na manévrování, půjde to samo
odvzdušňoval jsem podle návodu, po nalití chladící kapaliny (víčko na kokot umístěné pod nádrží, nutno ji demontovat) jsem nahodil motor, nechal chvíli probublat, pak dolít co ubylo a hotovo manuál je zde na motorkářích

Náhradní díly VTX 1300C

12.6.2012 v 09:21 | Nahoru | #20

1 reakcí na tento příspěvek Náhradní díly VTX 1300C

8.2.2016 v 11:24 | Nahoru | #21
Tak ještě upřesním, po roku mi kamarád poradil: Pokud budete měnit kapalinu, je potřeba odvzdušnit i hadičku která vede ke karbecu. Je to ohřívání karbecu, to v manuálu nikde není a když to neuděláte bude se motorka déle zahřívat jako mě. cca 7km místo 2km.

Náhradní díly VTX 1300C

8.2.2016 v 11:28 | Nahoru | #22
A ještě kdyby nkdo mohl poradit, chci si koupit laděné koncovky. Ty origoš výfuky jsou tak utlumené až hanba. Do zahraničí nejezdím, ale nevím jestli raději koncovky, nebo celé výfuky, je mizi tím velký rozdíl. Zase aby to řvalo jako prase, to bych nechtěl. A jak jsem se dočetl je potřeba power comander, nebo karbec kit. Nebo je potřeba obojí??? Seděl jsem na VTX s výfukama cobra a neměl tam ani jedno sice to řvalo na 3km, ale vůbec mu to nejelo tak pěkně jako mě s origoš výfukem. Takže nerad bych sprasil mašinu. Nevíte o někom kdo by ty úpravy dělal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

8.2.2016 v 19:27 | Nahoru | #23

firerescue píše: Tak ještě upřesním, po roku mi kamarád poradil: Pokud budete měnit kapalinu, je potřeba odvzdušnit i hadičku která vede ke karbecu. Je to ohřívání karbecu, to v manuálu nikde není a když to neuděláte bude se motorka déle zahřívat jako mě. cca 7km místo 2km.



to mě zajímá. kde se taková hadička nachází a jak se odvzdušňuje?
jinak měl jsem koncovky cobra bez PC a karb. kitu. jak jsi psal, řvalo to jak kráva, pořádně nejelo,víc žralo a nedržel volnoběh. dal jsem to pryč, akorát budeš mít víc problémů na STK

Naposledy editováno 08.02.2016 19:29:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

8.2.2016 v 20:16 | Nahoru | #24

Šotek píše: to mě zajímá. kde se taková hadička nachází a jak se odvzdušňuje?
jinak měl jsem koncovky cobra bez PC a karb. kitu. jak jsi psal, řvalo to jak kráva, pořádně nejelo,víc žralo a nedržel volnoběh. dal jsem to pryč, akorát budeš mít víc problémů na STK



No jo, ale mít 1300cc a ševelí to jao nějaká šestistovka

Ty hadičky jsou u termostatu a vedou směrem ke středu motorky mezi válce, jedna tam a druhá zpět. Jsou ještě víš než to nalévací hrdlo, takže běžným postupem se neodzdušní. Musíš zadělat hrdlo, vytáhnout tu jednu hadičku co se vrací z karbecu a až z ní poteče proud kapaliny bez vzduchu, tak jí nasaď zpět.

Takže myslíš že není rozdíl mezi koncovkama a komplet laděnýma výfukama? Já myslel, že koncovky jsou tlumenější. Na youtube je spousta videí kde VTX mění výfuky, pokaždé tam dávají PC, ale nevím jestli musíš i ten karbec předělat. A ten zvuk co to potom má, je naprosto luxusní. Bez vyladění je to fakt o ničem. Koncovky asi už nemáš co? Že bych je koupil

(reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

9.2.2016 v 16:30 | Nahoru | #25
firerescue> koncovky jsem prodal, je to pár let zpět. koupil jsem za ně dřevo na zimu
dle mého je lepší celý výfuk než jen koncovky. ale stojí to ranec plus to ladění, jestli se ti chce, proč ne. mně se nechtělo

1 reakcí na tento příspěvek Náhradní díly VTX 1300C

7.3.2016 v 18:28 | Nahoru | #26
Kluci, jaké máte zkušenosti s pneu? Váhám co koupit, jestli klasiku Dunlop, nebo prý je dobrá guma Metzeler a na moto salonu jsem dostal slevu na Michelinky. Cena je naprosto totožná u všech, takže nehraje žádnou roli, spíš preferuji delší životnost, jízdní vlastnosti jsou taky důležité, ale za mokra nejezdím a moc to neklopím
Co by jste mi doporučili?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

7.3.2016 v 19:36 | Nahoru | #27
firerescue> Sice jezdím 18-ku, ale třeba ti to pomůže. Mám tedy rozměry 150/80/17 přední a 180/70/16 zadní. Origo z výroby byly Dunlopky. Dlouhej nájezd ale tvrdý a na mokru a v chladu uklouzaný jak svině. Byl sem rád že jsou pryč, pro mě děs. Pak sem dlouho jezdil Metzelery Marathonky - to je v kategorii Chopper/Cruiser takovej etalon. Vcelku spokojenost, ale na vodě to taky nebylo kdoví co, zadek si uměl pěkně zahrabat. Pak jsem objevil Bridgestonky Exedry, měly fakt zajímavou cenu a tak sem se je rozhod zkusit. A jsem s nima nejspokojenější. Je teda fakt, že nájezd (zatim předek, zadek je novej, tam ještě nevim) je z nich nejmenší (předek je na limitu v 7,5 tkm, takže dá asi max. 10 tkm (snad) - Metzelera dala tak o 2 víc (limit - kdy by se mělo měnit, dá - kdy se musí vyměnit... ), ale stojí mi to za to. Jsem zvědavej na ten zadek, tam mi Metzelera dala sotva 10 tkm než z ní vylezly dráty, uvidíme co ta Bridžka. Gumy jsou měkký, pěkně se ohřejou a mám z nich zatim nejlepší pocit, i v chladu (+5), nebo za deště. Ten nájezd je teda pro 18-ku a ne moc poklidnou jízdu - abys nebyl zděšenej. Říkáš, že sice v dešti nejezdíš a moc to neklopíš - ale někdy tě ten déšť překvapí a klopit tě donutí třeba plechovka v protisměru. A pak je preference dlouhýho nájezdu na - víš na co... To dám radší přednost gumě, z který mám dobrý pocit, že mě na tý silnici udrží. Pneu beru V PNEUMOTO a mohu doporučit.

Náhradní díly VTX 1300C

8.3.2016 v 13:34 | Nahoru | #28
Já měl s origo Dunlop opačnou zkušenost než charlie. Držely skvěle, ale byly brzo pryč. Beru jedině Metzeler marathon. Vydrží dlouho a drží i na mokru. Jelikož jsem předloni před dovolenou potřeboval novou gumu na zadek a marathon nebyl nikde skladem, vzal jsem Michelin commander 2. To je guma uplně na hovno. Asi teda vydrží hodně, mám na ní najeto přes 16000 km a vzorku je stále hromada, ale jak je chladno nebo prší, je to průser. Vůbec nedrží, podkluzuje, prostě hrůza.

Náhradní díly VTX 1300C

8.3.2016 v 17:49 | Nahoru | #29
Díky kluci za pomoc,
už jsem chtěl objednat tu michelinku, ale váhal jsem, jelikož neznám skoro nikoho kdo by to měl na mašině. Sice jsem na ní dostal na BVV slevu, ale takovou, že vlastně po slevě stojí stejně jako všude jinde Dunlopka mi vydržela cca 20 000km, nikdy mě nezklamala, ale asi i proto že nedělám s motorkou žádné divočiny...spíš se kochám a taky trochu strach, v práci jsem už viděl hodně divočáků s motorkou co to nedali. Tu Dunlopku co tam mám už nedělají, tak asi zkusím tu marathonku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhradní díly VTX 1300C

8.3.2016 v 17:53 | Nahoru | #30
charlie.vtx1800>
Teda by mě zajímalo jak jezdíš. Když ti gumy vydrží půlku a já měl za to, že s našema strojama se ani blbnout nedá. Než to naklopíš z jedné stany na druhou, tak uplyne víkend Není s ní moc sranda, už jsem jí chtěl vyměnit za FZ1, ale nechám si jí, na FZ1 bych se vysekal určitě Jen pro info, já na dunlopce co je vepředu mám najeto 25 000 ale už je na hraně.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist