globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte co s nepojízdným TDRkem??
Zdravím, tak tu zase píšu. Závada se nakonec zjistila a skončilo to tak, že nový píst je ko, ojnice je ko, klikovka je ko, a na válci je rýha. Mám to teď v servise a servisák mi doporučil, že nejlevnější by bylo tam dát druhý motor. Do motorky jsem vrazil cca 40-50 tisíc a s dalšími investicemi jsem již nepočítal. Poraďte co by tak pro mě bylo nejlepší?? Jestli to rozprodat na náhradní díly nebo to prodat jako celek a nebo to nechat opravit. Vím, že to asi nejvíce záleží na mě a na mých financích, ale nikdy jsem motorku neprodával ani nerozprodával, tak s tím nemám zkušenosti. Mám k ní sice nějaké pouto, jelikož to byla má první motorka, ale bohužel nemohu za to jak se k tomu choval předešlý majitel. Předem díky za různé tipy, rady.
Anketa: Co je lepší??
Rozprodat na náhradní díly
33%
2
Prodat jí jako celek
50%
3
Nechat jí opravit
17%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:33 | Nahoru | #1
SirIndy> Celý den jsem na TDRku jezdil a pohoda, žádný divný zvuk nebo něco jiného a navečer jsem se z oslavy stavoval na benzínce natankoval jsem a po nastartování už nechtěla držet otáčky, tak jsem dojel na cca 50m vzdálené parkoviště, vypnul jsem motor a po nastartování znovu to už vůbec nedrželo otáčky a pod těch cca 1000 otáček to začalo klepat. Tak jsem zkusil jenom malinký kousek popojet a to byla ode mě chyba a potom už jsem nenastartoval. Prý že to byla únava materiálu, protože ta ojnice a to ložisko tam asi bylo ještě pořád origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co s nepojízdným TDRkem??

9.5.2012 v 21:38 | Nahoru | #2

Jofry_Barthes píše: SirIndy> Celý den jsem na TDRku jezdil a pohoda, žádný divný zvuk nebo něco jiného a navečer jsem se z oslavy stavoval na benzínce natankoval jsem a po nastartování už nechtěla držet otáčky, tak jsem dojel na cca 50m vzdálené parkoviště, vypnul jsem motor a po nastartování znovu to už vůbec nedrželo otáčky a pod těch cca 1000 otáček to začalo klepat. Tak jsem zkusil jenom malinký kousek popojet a to byla ode mě chyba a potom už jsem nenastartoval. Prý že to byla únava materiálu, protože ta ojnice a to ložisko tam asi bylo ještě pořád origo.



Jo ty si dal predtim udelat jenom vrsek a nechal starou ojnici? Tak to ji zabila ta predchozi generalka, to se nesmi nechat ojnice s vulema a valec vybrousit a dat novej pist bez vuli...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 Dnes v 23:20 tomasNJ
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist