globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přepis v registru= problém typ motoru

7.5.2012 v 14:42
Zdravím všechny co vlastněj moto s TP,Zakoupil jsem moto Honda MB 8O a ted když sem byl na evidenčce,tak mi řekli,že typ motoru nejni uplně zapsán v TP.Ve velkým techničáku mám napsáno typ 01 a na motoru mám HC01E,očividně motor nikdo neměnil za jiný typ i na jinejch moto je tento motor a troufám si říct,že tam má bejt.Bohužel nějaká ouřednice když vystavovala TP,tak zapsala typ 01 a ted mě naší ouředníci u nás odkazují na nějaké ověření moto snad na zastoupení hondy.Chci se zeptat kam vlastně se mám obrátit.Řešil jste někdo tento problém ? Jaký je postup?

7.5.2012 v 15:04 | Nahoru | #1
Ja řešil toto u suzuki.
Našel jsem si na netu ofiko prodejce suzuki, zavolal tam, nadiktoval jim VIN a oni mi poslali poštou dopis ze typ motoru sedí a chyba je ve velkém TP.
S tim dopisem jsem došel na DI kde mi vystavili nový TP.
Ovšem tech 6 kil který jsem zaplatil za ten dopis mi nikdo neproplatil, i kdyz to zkurvila pipka na úřadě.

7.5.2012 v 15:04 | Nahoru | #2
Řešil jsem podobnou věc u auta, auto jezdilo jezdilo 7let v ČR, nikomu nevadilo, že v kolonce ABS je napsáno NE, když auto ABS má, udělal jsem evidenčku, pak jedu na technickou a začlo jim to vadit, takže jsem neprošel, musel jsem psát do fordu aby mi tam dali potvrzení že auto ABS má(cena okolo 4tis za jeden debilní papír).. Budeš muset mít asi něco podobnýho.

7.5.2012 v 15:16 | Nahoru | #3
GuliR6> jak to zjistili že to má/nemá ABS?

7.5.2012 v 15:25 | Nahoru | #4
Hygienik> Tak mam kontrolku v autě s ABS + mam čidla na kolech. U Fordu by mi měli dát nějakej papír, kde mělo bejt napsáno že to auto mělo ABS už z výroby. Ale já to neřešil, nebudu dávat 4k za to že někdo udělal chybu při dovozu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepis v registru= problém typ motoru

7.5.2012 v 16:09 | Nahoru | #5
Tak před hodkou jsem napsal na centrálu hondy a bylo mi odpovězeno:
Dobrý den,

reagujeme tímto na Váš níže uvedený dotaz a současně žádáme o zaslání foto VIN motocyklu a č. motoru. Skutečně, motocykl typ HC01 má být osazen motorem typu HC01E....Zašleme potvrzení ( zašleme dobírkou 1000,-Kč na adresu, kterou udáte ) s kterým se dostavíte na Registr vozidel a kde na tomto základě by měla být provedena oprava v TP....

S pozdravem

Takže už ted vím,že budu jezdit legálo,ale bude mě to stát litr ach bože proč jsou někteří úředníci tak jednoduchý a nevyplnujou to co je daný.Člověk na to doplácí.

7.5.2012 v 16:11 | Nahoru | #6
Rohlík> Ještě tady hodím adresu s meilem pro ostatní se stejným problémem.

Honda Česká republika, spol. s r.o.
EXPLORA Business Centre Jupiter
Bucharova 14/2641, 158 00 Praha 5
Tel.: +420 257 315; Fax: +420 257 100 112
Mob.: +420 602 458 316
E-mail: vaclav.zeleznik@honda-eu.com

7.5.2012 v 17:31 | Nahoru | #7
Ja mel podobnej problem u bmw ale jen skrz to ze na technicke neprecetl posledni cislo na motoru tak sem musel do origo bmw a zaplatil tam 3tis taky parada

7.5.2012 v 17:37 | Nahoru | #8
Tak koukam ze suzuki to ma jeste levné, ale tech 600 jsem platil tak 7 let dozadu, treba uz taky podrazili

2 reakcí na tento příspěvek Přepis v registru= problém typ motoru

7.5.2012 v 19:48 | Nahoru | #9

7.5.2012 v 20:18 | Nahoru | #10
Já měl v techničáku v typu motoru chybu - místo R406xxxxxx tam bylo P406xxxxxx. I když včechno ostatní z asi 12ti znaků sedělo, kokoti na úřadě to nemohli pochopit. Musel sem volat do suzuki aby mi poslali vyjádření, že ten typ motoru co tam mám, tam bejt může. Stálo mě to 600 nebo 800 a trvalo to 2 nebo 3 měsíce... Ještě že to bylo v zimě.
Tohle mi přijde jako dost zbytečná buzerace, navíc za chybu nějakýho úředníčka.
I když sis to měl zkontrolovat při koupi, že.
Ale kdo by při koupi řešil jedno jediný písmenko.

7.5.2012 v 20:27 | Nahoru | #11

Sojky píše: Stejný problém se zadní pneumatikou, při dovozu to někdo posral a místo 160/60 tam napsal 120/70 jako vepředu. Motorka 5 let jezdila po našich silnicích a procházela STK a až mě s tím začali prudit. Naštěstí STK má propojení s Dekrou a vystavili mi papír se kterým jsem došel na úřad. Stálo mě to 50 Kč na úřadě a 50 Kč za opakovanou technickou.

Mám podobnej problém na autě - dotažený z Německa a nějakej vůl napsal do velkýho TP jen ty pneu na kterejch to dotáhli (hodně malý kolečka). Na technický pak na moje letní kola remcali a dělali drahoty, takže od tý doby tam musim jak vůl vždycky házet zimáky, který mám menší (technická mi vychází na červen).

7.5.2012 v 20:58 | Nahoru | #12
něco podobnýho mě čeká v létě, mám opel Corsa z roku 2000, koupil jsem to manželce v automatu páč neumí řadit, a TP mám napsáno převodovka MAN, jinak všechny čísla kastle, motoru atd. sedí.
jasný je že to nikdo v takovým střepu nepředělával, asi jen chyba úřednice, ale jestli to pochopí na STK, kdoví?
nejlepší by bylo kdyby si toho nevšimli

7.5.2012 v 21:04 | Nahoru | #13
CZepelin> u mě si toho všimli az potřetí (6 let)
To uz ta corsa nebude jezdit

7.5.2012 v 21:06 | Nahoru | #14

Naposledy editováno 18.11.2022 06:03:36

7.5.2012 v 21:16 | Nahoru | #15
dva_hrnce> počkej počkej to je žihadlo 1.2 16V

8.5.2012 v 11:18 | Nahoru | #16
místo sc55 někdo při dovozu napsal typ motoru sc52. mám to opraveno v TP, řešil to člověk, od kterého jsem moto koupil, takže nevím, kolik to stálo, ale zvoral to ten, kdo při dovozu vystavil český TP

9.5.2012 v 14:59 | Nahoru | #17

Rohlík píše: Tak před hodkou jsem napsal na centrálu hondy a bylo mi odpovězeno:
Dobrý den,

S pozdravem

Ja zase nemam ve velkym TP psanej ani tuk o tom, ze by tam daval nekdo jinej motor a pritom mam psanej uplne jinej typ nez mam mit. V realu to sedi, ale pokud by se pos*al motor, tak bud musim shanet ten typ ne na mou motorku, ale ten co tam mam psanej a nebo bych musel ten cizi kuchnout a narvat do mejch karteru ( motory jsou vevnitr v podstate totozny, akorat byly delany jeden Japoncema a druhej otypovavali Taliani, kdyz kompletovali v Belgarde ).

9.5.2012 v 15:38 | Nahoru | #18
Zajímalo by mě, jestli se lze dopátrat až k tomu, kdo to při zápisu na úřadě zkurvil a jestli by se nedaly ty prachy vyzískat od úřadů... (soudně?) Jen tak by mě to zajímalo (nevěřim tomu, že by se to povedlo...)

9.5.2012 v 16:50 | Nahoru | #19
Pavouk106> urcite by slo dohledat kdo to opsal spatne, ale jestli by si člověk pomoh těžko říct, ja to nezkoušel..

12.5.2012 v 15:20 | Nahoru | #20
dva_hrnce>
Já osobně bych sice chtěl poslat složenku do P....... na úřad,ale pochybuju,že by ji chtěli zaplatit za jejich průšvih.To radši úřednickej šiml to hodí na jinýho šimla na jiný úřad,že on chybu neudělal.Je to k z blití tenhle stát.Jinak myslím,že dopátrat až k pravému pachateli daného problému by neměl bejt problém,chce to jen šlapat ,psát po úřadech a hledat.A nakonec by to skončilo soudem.Na to já nemám nervy.Radši zaplatím a budu šířit úřednické praktiky.
PS: né každej úředník je špatnej,nemůžeme všechny házet do jednoho pytle.

13.5.2012 v 11:43 | Nahoru | #21
Před tejdnem jsem měl něco podobného,prodej moto a na ůřadě odhlášení a přepis na nového majitele.Paní ůřednice při vrácení dokumentů,že je vše hotové mě upozornila,že jsem špatně opsal jméno kupujícího a jedno písmeno je tam špatně.Tak tam napsala jméno,které ji našel počítač z registru obyvatel.Já si nebyl 100% jistý,tak jsem pokrčil rameny a odešel a hned volal kupujícímu.Ten mi řekl,že je jméno ve smlouvě správně a v TP špatně,hned zpátečka na ůřad a 20min. dohadování s ůřednicí at to přepíše,ale NEUSPĚL JSEM .Musel přijet kupující s občankou.Baba ůřednice měla furt blbé kecy,že neví kde se stala chyba,že reg.obyvatel maj správně .Tak nevím zda platí i na ženy-"nejhorší je srážka s wolem(krávou)"