globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Okruhové broušení sliderů
20.4.2012 v 12:52
Žádám o radu .
Loni jsme byli z bratrem v Brně na okruhu (včetně Mostu asi po třetí ) v druhé dvacetiminutovce mu ujel zadek , padl a já přes něj. Já pouze odřená motorka , ale bratr dlouho v nemocnici (žebra,plíce,lopatky atd) , aleje to kluk šikovnej , rozmakal to a už jsme se účastnily opět na dvou motkách minulý týden Brna. Já se přihlásil na 4.5.2012 na oblíbený Race do brna a poprosím , jestli může někdo poradit co dělám špatně a jak se vyrovnat z obavama a neposlat to někam do kačera. Děkuji za rady a tipy co a jak se má nebo nemá.

Fafa

http://hafanana75.ra...Fafa#CBR_01_BRNO.jpg

2 reakcí na tento příspěvek Okruhové broušení sliderů

21.4.2012 v 11:56 | Nahoru | #1
Jak to dělají profesionálové:

Linie ramen a linie řidítek musí být rovnoběžná. Vnější ruka je natažená nad nádrží a vnitřní loket jde mírně dolů. Vysednutí na půl půlky a osa těla rovnoběžná s motorkou. Brada ať se blíží vnitřní kraji kapotáže. Pohled dál do zatáčky. Hlava kolmá k cestě (tak, aby bylo možné vidět maximálně nezkreslený obraz).

Jinak zkus se uvolnit, hlídej si držení řídítek - (až na brzdění, kdy je třeba zpevnit) držení musí být poměrně jemné. Odbourej křečovité držení!

(reakce na) Okruhové broušení sliderů

21.4.2012 v 14:04 | Nahoru | #2

joro píše: Jak to dělají profesionálové:

Linie ramen a linie řidítek musí být rovnoběžná. Vnější ruka je natažená nad nádrží a vnitřní loket jde mírně dolů. Vysednutí na půl půlky a osa těla rovnoběžná s motorkou. Brada ať se blíží vnitřní kraji kapotáže. Pohled dál do zatáčky. Hlava kolmá k cestě (tak, aby bylo možné vidět maximálně nezkreslený obraz).

Jinak zkus se uvolnit, hlídej si držení řídítek - (až na brzdění, kdy je třeba zpevnit) držení musí být poměrně jemné. Odbourej křečovité držení!


Připadá mi to hrozně složité ,když jsem četl knížku ,viz. odkaz na hoře,tak jezdit jak se má je asi opravdu umění a jsou tam popsané věci o kterých pořád přemýšlím , co všechno musí člověk udělat a hlavně jak to má udělat.
Hlavně když přemýšlím u čtení toho odkazu , tak si vlastně nedokážu uvědomit jak vlastně zatáčím (jestli tlačím do stupaček hodně , nebo málo ,jestli cítím odpružení a jestli dávám dost plynu)
Je ale pravda ,že takové to ubrání plynu v zatáčce , když se mi zdá,že budu na výjezdu dlouhej,občas udělám.

(reakce na) Okruhové broušení sliderů

22.4.2012 v 18:37 | Nahoru | #3
joro> to je hezky popis. Nicmene je treba mit na pameti, ze co kus to original. Uz jen kvuli jinym telesnym rozmerum a stylu vedeni motorky zadny universalni recept neni.

Naposledy editováno 22.04.2012 18:37:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist