pivovarsky píše: pRst> který budík od acewellu tam chceš hodit? já přemýšlím o modelu 4000 - i tu cenu bych možná zkousnul, fascinuje mě ručičkový otáčkoměr a všechno ostatní v jednom budíku... ta instalace mě zajímá, jaké tam jsou problémy a mouchy. Jinak co jsem se vrtal ve svém bonnevillu, tak ti angláni dělají spoustu věcí dost specificky, ale nakonec se to dá...
Jinak světlo níž jsem viděl a dá to motorce úplně jiný styl, jdi do toho!
nevím zda se s bonniem skamarádím, tak jsem do toho nechtěl vzazit zbytečně moc (budíky byly ko), pokud půjde dál, tak ho asi dám do původního stavu s origo budíky.
proto jsem koupil nejlevnější a podle obrázků nejhnusnější co je :)
http://obchod.bikers...e-2853-8172644027278
nicméně na živo to není žádná tragedie, i když samozřejmě display ke zbytku motorky nesedí.. ale až ho utopím na úrovni brejlí tak si toho člověk skoro ani nevšimne.
problém je v tom, že budík má ke každé diodě jen jeden drát a zem je společná, ale triumph přes zem posílá jak neutrál, tak olej, rezervu a maintenance :( asi jediné řešení je prý použít tři relátka, které nevím jak narvu do již teď přecpaného světla.. asi budu muset nechat některý konektor venku
no ještě zkusím někoho na RAT foru, třeba to má nějaké jednoduché řešení, ale moc na to nesázím.
3 reakcí na tento příspěvek Má někdo chuť na "cafe"? Hotovo? Co vy na to?
Není to sice dvouvál, ale cena se mi zdála výhodná a motorka je v perfektním stavu. Koupená ve Švýcarsku, najeto pouze 31.000 a pouze jeden majitel. Myslíte, že s tím půjde něco udělat v duchu cafe raceru ?
Naposledy editováno 14.10.2012 17:00:13
1 reakcí na tento příspěvek Má někdo chuť na "cafe"? Hotovo? Co vy na to?
Vítali píše: Honza GSX: Chraň tě pánbůh takovou krásnou motorku překopávat,na to si sežeň nějakou bouračku,nebo už zmatlanou kutilku.Tohle má cenu v tom originále,V.
Koukal jsem na tvoje motorky a to musím říct, že klobouk dolů nad tím, co ti prošlo rukama.
Vzhledem k tomu, jak se mi změnily možnosti volného času i mého konta, tak mám v úmyslu pouze opravit sedlo, přelakovat v původním barvě a vzoru, přeleštit kola a motor a v Anglii mám objednané polepy na víčka motoru a to je tak asi všechno, co zvládnu. Samozřejmě výměna oleje v motoru a tlumičích.
A tvoje GS 750 je mi vzorem ! Jen ty ruce mi chybí.
Naposledy editováno 04.01.2013 20:57:47
a na kaface je toho taky skoda, ja budu stavet z vraku jeji mensi dvouvalcovy sestricky... gs450
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 136 | 15.11.2023 v 09:41 Rachus |
Servis Truimph Kyjov -Hodonín Triumph Thruxton 900, Triumph Thruxton | Strycmarek | 1 | 3.8.2021 v 22:08 foxdive |
Triumph Thruxton 1200 2016 Triumph Thruxton 900 | MilanTST | 9 | 29.10.2015 v 13:43 pRst |
Triumph Thruxton 900 Triumph Thruxton 900 | cross10 | 12 | 3.11.2013 v 14:10 malina |
Triumph- pokochání Triumph Thruxton 900 | Desmik | 22 | 7.12.2009 v 19:26 g15csr |