globalmoto_kveten





Téma: E85
 
4.4.2012 v 13:28
Příští týden jdu na předelání Felicie rok 1999 na E85.Je to prej nejaká krabička s dráty a nejakej usmernovač či co.Vyjde me to na cca 4500kč.Položil jsem si otázku když na to jezdí karburátorové auta i stříkačky proč by na to nemohly jezdit karburátorové motorky či motorky s vstřikováním?Mám Varadero 1000 rok 2002 a myslím si že když by se dalo to samé zařízení co do auta tak to musí fungovat,nehlede na to že se to muže míchat a je vcelku jedno čeho je tam více či méne.Co vy na to?


Uzavřeno 13.04.2012 v 15:18 uživatelem Lukyvaran1

Medved píše: No motory se vstrikovanim se montuje 'zazracna skatulka' ktera ma nekolik funkci - prodluzuje dobu vstriku, cimz zajistuje nutne obohaceni smesi a fejkuje signal od lambda sondy - biolih ma prakticky nemeritelne emise, proto lambda dava nizke (spis zadne) napeti a ridici jednotka je z toho zmatena - coz vetsinou skonci MIL kontrolkou, popripade i nouzovym rezimem. To vsechno dela v zavislosti na pomeru natankovaneho biolihu a benzinu. Jak to dela, nevim.



Tohle není pravda. Lambda sonda neměří žádné emise. Lambda sonda měří zbytkový obsah kyslíku ve výfukových plynech, proto se jí také někdy říká kyslíková sonda.

Můj názor na E85 je, že je to slepá cesta. Sám ho používám jen do 300+HP auta pro vyšší oktanové číslo, ale přepínám si na něj palivové mapy, které si nastavuji dle širokopásmové lambda a EGT budíku.

AndělČK píše: Tohle není pravda. Lambda sonda neměří žádné emise. Lambda sonda měří zbytkový obsah kyslíku ve výfukových plynech, proto se jí také někdy říká kyslíková sonda.

Můj názor na E85 je, že je to slepá cesta. Sám ho používám jen do 300+HP auta pro vyšší oktanové číslo, ale přepínám si na něj palivové mapy, které si nastavuji dle širokopásmové lambda a EGT budíku.



Nejdriv cti, potom se hadej - nepisu, ze lambda sonda meri emise, pisu ze biolih produkuje prakticky nemeritelne emise.
Téma je zamknuto


TOPlist