globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.


Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

19.3.2012 v 19:19 | Nahoru | #31

MartinXXX píše: taky jsem v tom svýho speeda ale vůbec nepoznával ,
jestli soudruzi v Hickley tý 2011 nesebrali ten chuligánskej projev

myslím že to Dripera dopíše až bude moct pořádně točit ,
vždyt přes 6tis otáček ten třívál krásně kopne



Já si taky myslim, že to bude o dost lepší, až tu potovru zajedu, ale projeďte se na nakutém SF a uvidíte, že se vám Speed Bude zdát prostě "hodnej" !!!

Já už jsme tak zdegenerovaný, že třeba DUCATI MULTISTRADA 1100 (nějakých 90PS) mi prostě přišla dýchavičná a slabá. Ten její legendární dvouventil, ze kterého jsou všichni paf a píšou, jak je jeho projev skvělý a jak jede, mi prostě nestačil. Jak se to samo nestaví na záda na dvojáka a když tě to při plným plynu neposune na sedačce do zadu, je to o ničom. Tuono OK, Speed taky a SF byl v tomhle nejlepší. Koní není zkrátka nikdy dost.

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

19.3.2012 v 20:05 | Nahoru | #32
prož jest chleba se salamem kdys staci uherak

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

22.3.2012 v 14:17 | Nahoru | #33
Tak speed nikdy nebude taka pila jak SF, ale po podobnych upravach ake si mal na SF, zacne byt v otackach tiez chuligan

3 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

24.3.2012 v 17:17 | Nahoru | #34
Tak na počitadle přibyly další stovky kilometrů a uživatelská příručka mi dovoluje polechtat otáčkoměr na číslici 8 tisíc. Chvilkově samozřejmě. Začíná mě to vážně bavit. Motorka letí jako zajíc po lajně koksu! :D Je úplně jedno, jaký tam mám kvalt a kolik to právě točí. Sesbírá se to s hustokrutým nástupem prakticky kdekoliv. Jízda je tak snadná a plynulá, jako nebyla ještě nikdy před tím. Zadní stodevadesátka je ojetá do samého kraje a já si v některých zatáčkách připadal jako na carvingových lyžích, s loktem u silnice. Zrychlení je fantastické a na každém horizontu letí přední kolo do luftu. Úplně samo! Párkrát jsem zkusil i "tvrdé brzdy" a Speed po každé bez problémů zastavil. Pár maníků přemotivovaných dnešním Rallye závodem v okolí Valašského Meziříčí mi sice párkrát chtělo ukázat čoudící výfuk jejich načipovaných TDi, jakmile se ale silnice trochu uvolnila, zbyla z nich jen rozmazaná šmouha v mém zpětném zrcátku. Paráda! A nejlepší na tom všem je fakt, že když vás ta střelba přestane bavit, stačí tam loupnout jedničku nebo dvojku a nechat motor jen tak líně vrčet v okolí volnoběhu a pojíždět městem, čumět na sebe do výloh jak to kua dobře vypadá a odpovídat na pozdravy malých dětí, které mávají jak urvané a krásných bab, které by jisto jistě chtěly svézt...
Café racer a kochačka na jedné straně a ostrý závoďák na starně druhé. Takového všeuměla jsem v garáži ještě neměl a co se týče univerzálnosti použití, nemá Tuono ani SF šanci! ;)

P.S. Fakticky mi to připomíná "TDI agregát", který jsem měl v Sůze GSX1400. Ta rvala úplně stejně. Všude a pořád. Akorát ta ovladatelnost byla malinko jinde...

Naposledy editováno 24.03.2012 19:35:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

25.3.2012 v 13:21 | Nahoru | #35
drippera> jj začínám speeda poznávat

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

25.3.2012 v 18:34 | Nahoru | #36
MilanTST> Tak to jsem rád...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

25.3.2012 v 23:07 | Nahoru | #37
drippera> ...a už sis na toho "dízla" objednal velkej topcase a pořádný plexi???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 08:03 | Nahoru | #38

zmulin píše: drippera> ...a už sis na toho "dízla" objednal velkej topcase a pořádný plexi???


Náhodou, taz llý to zase není, jo...
Žádné plexi, žádné batožiny ani nic podobnýho. Já jezdím jen pro radost. Streetfighter sice z anglie, ale je!

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 10:49 | Nahoru | #39
Takže žádné zklamání se nekoná? Nebo ti ta Multistrada vrtá hlavou? :)))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 12:09 | Nahoru | #40

drippera píše: Náhodou, taz llý to zase není, jo...
Žádné plexi, žádné batožiny ani nic podobnýho. Já jezdím jen pro radost. Streetfighter sice z anglie, ale je!


Já to takhle z tvýho popisu pochopil.Trochu jako bys psal o Octavii RS ale v dieselu ...jasně že jen tak trochu rejpu ,ale čekal sem od tebe malinko víc nadšení...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 14:41 | Nahoru | #41

zmulin píše: Já to takhle z tvýho popisu pochopil.Trochu jako bys psal o Octavii RS ale v dieselu ...jasně že jen tak trochu rejpu ,ale čekal sem od tebe malinko víc nadšení...

Co blbnes dyt z nej nadseni primo cisi. Dyt je to dokonalej PR clanek a vypada to skoro ze speed je nejlepsi motorka na svete.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2012 v 18:30 | Nahoru | #42

pylot píše: Co blbnes dyt z nej nadseni primo cisi. Dyt je to dokonalej PR clanek a vypada to skoro ze speed je nejlepsi motorka na svete.



Si piš

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 19:46 | Nahoru | #43
Sefo> MULTISTARADA určitě né. V té kategorii mám jasno. Cestovní enduro (byť sebesportovnější) mě neuspokojí. Musí to být nahatý!
Jen ten "DUCATI" zářez byl silný jak noha od kulečníku tak s tím ještě tak trochu bojuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 19:59 | Nahoru | #44
zmulin> Hm. Jak už jsem psal. Po DUCATI SF myslím si, nebude žádná motorka, ze které by mě spadla čelist. Snad jen kdyby vyslékli novou PANIGALE!
Svez se v LAMBORGHINI REVENTON a pak si sedni do MERCEDESU AMG V12 compressor.
Například...

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 20:04 | Nahoru | #45

pylot píše: Co blbnes dyt z nej nadseni primo cisi. Dyt je to dokonalej PR clanek a vypada to skoro ze speed je nejlepsi motorka na svete.


Náhodou já nejsem jedinej, kdo ji takhle vychválil. Stejný názor mají i Tom Bedford, Pete Boast, Mike Armitage a Martin Fitz-Gibbons. A to už je myslim co říct!

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 20:08 | Nahoru | #46

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 20:57 | Nahoru | #47

drippera píše: . Pár maníků přemotivovaných dnešním Rallye závodem v okolí Valašského Meziříčí mi sice párkrát chtělo ukázat čoudící výfuk jejich načipovaných TDi, jakmile se ale silnice trochu uvolnila, zbyla z nich jen rozmazaná šmouha v mém zpětném zrcátku. Paráda! A nejlepší na tom všem je fakt, že když vás ta střelba přestane bavit, stačí tam loupnout jedničku nebo dvojku a nechat motor jen tak líně vrčet v okolí volnoběhu a pojíždět městem, čumět na sebe do výloh jak to kua dobře vypadá a odpovídat na pozdravy malých dětí, které mávají jak urvané a krásných bab, které by jisto jistě chtěly svézt...
Café racer a kochačka na jedné straně a ostrý závoďák na starně druhé. Takového všeuměla jsem v garáži ještě neměl a co se týče univerzálnosti použití, nemá Tuono ani SF šanci! ;)

P.S. Fakticky mi to připomíná "TDI agregát", který jsem měl v Sůze GSX1400. Ta rvala úplně stejně. Všude a pořád. Akorát ta ovladatelnost byla malinko jinde...


Mám stejnej zážitek-machříci v Boře,nápis chiptuning,kouř z laufu a chce se to honit
Mysleji si snad že jezdíme na Babetě?Jinak souhlasim,motorka se nekroutí,jako bejvalej Banďour,zvedá se i na dvojku,prostě mně baví.Jen ty silnice,kdyby byli zametený a bez děr.

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

26.3.2012 v 22:14 | Nahoru | #48

drippera píše: zmulin> Hm. Jak už jsem psal. Po DUCATI SF myslím si, nebude žádná motorka, ze které by mě spadla čelist. Snad jen kdyby vyslékli novou PANIGALE!
Svez se v LAMBORGHINI REVENTON a pak si sedni do MERCEDESU AMG V12 compressor.
Například...


Myslim,že by nespadla ani ze svlečený Panigale.Jedině z toho,jak perfektně funguje.Je fakt,že sis vlastně koupil ideální motorizaci.U dvouválů se vývojáři snažej,aby byly hodný a jely i nahoře.U čtyřválů zase aby táhly už odspodu...
Napiš mi příště Ferrari,nebo Maserati.Audiny mě nezajímaj Jo a po Ferku je pro mě hned SLS od Mercedesu

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 00:35 | Nahoru | #49
pánové nemusím ale nikomu připomínat, že nejlepší TST je pořád Street Triple, že ne



a na Duc Streetfightera je tu taky docela kladivo tenhle Tuňák V4 nejede špatně, ale chybí mu pořádnej spodek a proč má oproti RSV4 nižší výkon i otáčky...



PS: Speeda 1050 jsem taky měl a byl super, ale... velká škoda, že ti výrobcové jdou u streetú furt do kompromisů: proč tenhle novej Speed není oproti předchúdci řádně odlehčenej ani posílenej a nemá aspoň 150 koníků anebo proč nedají do Duc SF motor z 1198čky, kterej je asi to nejlepší, co znám a proč nemůže bejt ve Street Triplu motor Daytony, kruci -?

Naposledy editováno 27.03.2012 11:17:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 11:15 | Nahoru | #50
oxygen> Jo jo, moje řeč. Teda až na toho "nedonošenýho" Speeda. Objem ničím nenahradíš. Je fakt, že nový TST mohl být lehčí a klidně to mohla být 1200ccm se 150PS, ale co už, i tohle stačí na pořádný vyblbnutí. Jo a mimochodem to Tuono je jisto jistě výborný stroj, ale je prostě staršně škaredé a to jsem ho viděl i na živo a nepomohla mu ani ta žlutá barva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 13:44 | Nahoru | #51

drippera píše: oxygen> Jo jo, moje řeč. Teda až na toho "nedonošenýho" Speeda. Objem ničím nenahradíš.

Objem se da prece nahradit otackama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 14:40 | Nahoru | #52

pylot píše: Objem se da prece nahradit otackama.

Kdepak, s tím nesoulasím. Daleko důležitější je (tedy alespoň pro mě) údaj o kroutícím momentu. K čemu je šestistovka, která má 130PS až někde ve 13tisících? Já mám rád pěkně plochou křivku krouťáku už od volnoběhu. Jízdě na litru (a více) se nikdy nemůže "ujačená" šestka vyrovnat. Tyhle malé kubatury prostě nejedou...

Naposledy editováno 27.03.2012 15:07:17

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 16:03 | Nahoru | #53
toDrippera: kdepak, v případě Street Tripla 675 zas nemůžu souhlasit já - na ten objem má tenhle drobek krouťák a hlavně jeho průběh už od 3-4 až do 13 tisíc vynikající, takže tě v 9,5 tis. neutne omezovač, ale máš k dispozici mnohem širší spektrum otáček i výkonu navíc je skoro o 30 kg lehčí, což při ostrý jízdě znamená mnohem později na brzdy (a na okruhu neskutečně vybrzděnejch litrů, i tři najednou - což ti Speed neumožní) a líp než na Speedu se na něm jezdí (tehdy se ale mnohem líp i řadí) po zádech a taky po předním a zrychlení? z nuly na 400m má jen o 1 desetinku horší čas, než Speed, a maximálka o nějakých 13-18 km/h nižší tě u naháče opravdu netrápí (řádně zalehnutej jsem na Streetu předloni koukal na trvalejch 242 tacho... )
jen to pohodlí se stupačkama dost vysoko není nic moc, přesun do Alp bude na Speedovi luxusní, ale na Streetovi bych teda nechtěl zato přímo v Alpách budou kralovat oba

... když nad tim přemejšlim, mě jako ideální bike vychází Street Triple s plným výkonem Daytony a s kontrolou trakce (+ Panigale, + 1000RR, + Multistrada S, + K1200R, + ...)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 16:53 | Nahoru | #54

drippera píše: Kdepak, s tím nesoulasím. Daleko důležitější je (tedy alespoň pro mě) údaj o kroutícím momentu. K čemu je šestistovka, která má 130PS až někde ve 13tisících? Já mám rád pěkně plochou křivku krouťáku už od volnoběhu. Jízdě na litru (a více) se nikdy nemůže "ujačená" šestka vyrovnat. Tyhle malé kubatury prostě nejedou...

Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 17:12 | Nahoru | #55
Několikrát psané pravidlo,kdo to neumí s šestkou,koupí si litra
Jinak já to neumím ani s dvěstěpade,mně nepomůže ani objem FGR Midalu

Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 18:14 | Nahoru | #56
Ale no dobře klucí, já vám ty vaše teorie nevyvracím Já akorát prostě nemíním honit žádné desetinky na okruhu a jezdím jen tak, pro radost a pro dobrý pocit z jízdy. Každý to hold máme jinak nastavený. A nakonec ovladatelnost mají i dnešní "litry" výbornou. Zkrátka a dobře mě baví jezdit na litrech a mít k dispozici pořádný kopanec prakticky kdekoliv a kdykoliv a ne si hlídat otáčky a kvalty a "makat". Požitek z jízdy jako takový mi prostě pořádná kubatura nabídne silnější, než nějaká "malorážka". Sedlal jsem SV650, Horneta600, Novou R6 i CBR600F/R, jo a ještě nějakého osmičkového MONSTERA myslim a prostě jsem měl z těch motorek pocit, že "nejedou". To co jsem měl v garáži (TUONO, SV1000, SF i TST) jsou stroje, kde prostě otočim heftem a ty koule to zkrátka má. 130-150PS je dostačujících, ale míň ne. A to se mi líbí. Takže když si netroufnete na pořádnej bajk, kupte si jejich nedonošené dvojče a dále vymejšlejte tyhle teorie, proč je to či není lepčí!
Ha!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 18:30 | Nahoru | #57

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



áá z pána asi mluví velká zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

Skvělá odpověď, děkuji! 27.3.2012 v 18:49 | Nahoru | #58
Ono je důležité,aby měla ta daná motorka FUN FAKTOR - to je při jízdě na moto takový ten přiblblý úsměv pod helmou nehledě na to,na čem sedíš

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 19:54 | Nahoru | #59

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



A když potká ten tvůj šikovný kluk na R6 Pepu Sršňového na něčem z těchto krásek...



...nejenom že nebude mít šanci, ale přijede dom a tu svoju R6 pochčije a zapálí !!!

Tohle jsou totiž bajky pro opravdový chlapy!

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:10 | Nahoru | #60

JollyJoker píše: Ono je důležité,aby měla ta daná motorka FUN FAKTOR - to je při jízdě na moto takový ten přiblblý úsměv pod helmou nehledě na to,na čem sedíš



Přesně tak!

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist