paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 18:30 | Nahoru | #1

pylot píše: Muzes nesouhlasit ale to je tak jediny co zmuzes. Je na to vztah ve fyzice a ve vysledku se dostanes k tomu ze kdyz potkas sikovnyho kluka na R6 tak nebudes schopnej mu ukazat zada temer vubec nikde. Cili objem jde nahradit otackama.

oxygen> Jestli ono to vybrzdovani litru nebude spis rukama.



áá z pána asi mluví velká zkušenost

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

27.3.2012 v 20:33 | Nahoru | #2

MilanTST píše: áá z pána asi mluví velká zkušenost

No s vybrzdovanim jo, ten zbytek je teorie, ale je to spravna teorie. Takovejch pacientu uz tu bylo vic co sedlali litrovej dvouvalec a pak se svezli na necem typu R6 a rikali si jak to nejede ale pak koukli na tacho a zjistili ze jedou o 20kmh vic nez by jeli na tom svym.
dippera> Pepa Srsen je kaskader a ne zavodnik. A tohle nejsou motorky podobnyho vykonu jako zminena R6. Ja pouze kontroval to prohlaseni ze objem nicim nenahradis. Kdyz chces srovnavat motorku se 120 a se 150 hp tak je vysledek jasnej ze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist