Jsem velice překvapen, těmito třemi modely, co se na výstavě vyskytly.
Ačkoliv jsem k nim měl předtím mnohé výtky. Vidět je naživo bylo pro mne obrovským zážitkem a velmi příjemným překvapením.
Jawa Sportard|:
Líbí se mi celkové rozvžení palub. desky a displej co bych naopak vytkl jsou ty nevzhledné čísla (otázka vkusu), absence červeného pásma otáček a ty nevzhledné šroubky bych se pokusil zakrýt aby nebyly jako pěst na oko.
Netřeba komentáře, takto to být musí. Asi.
Mé osobní výtky a co bych zlepšil je:
Posaz na spotardu je tvrdý, a řidítka mám daleko od ruk. Na přední masce bych kapotu dotáhl až dolů, tj.: k rámu pod maskou. Celkově je sportard dlouhý a přijde mi poněkud zploštělý.
A drobnosti, které jsou však též důležité jako jsou, viditelné kabely u světel, nejsou to pravé...
stupačky bych též volil jiné, ale nechci bejt rýpal...
Jawa Sportard Adenium:
Tak tahle motorka mě překvapila opravdu hodně, takovou motorku bych s koupil, cesta cestovního endura se mi zamlouvá nejvíc.
Chci motorku se, kterou objedu svět, která mě nikde nenechá, a přitom budu mít úžasný a ojedinělý pocit, že jedu právě na Jawě, že ctím generace minulé s jawou spjaté.
a
I když se jedná prakticky o totéž, vypadá to úplně jinak.
Ačkoliv mám pocit, že kamkoli se podívám, tam na mě vyčuhují díly z třindy, tak to ale má své kouzlo.
Za mě (Přál bych si však opravdové dospělé cestovní enduro, ale o to tu nejde.)
Největším překvapením byl pro mě Calíf!
Jawa 650 Californian:
Budíky jsou... zajímavé... Mě se líbí podání moderního, v retro stylu
Nečekal jsem, že se mi bude až tak líbit.
Jasně, nějaké neduhy to má, ale
Snad největším překvapením, tudíž víc než obrovským pro mě bylo tohle:
Na závěr chci vzdát lidím, co se podíleli na tvorbě těchto motorek obrovský
Jsem opravdu překvapen.
Naposledy editováno 09.03.2012 22:57:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012
Takže prosím o názor, co řadí JAWu na úroveň Yuki?
Drátík píše: Alda> A můžeš být konkrétnější? Resp. co u tebe znamená zpracování? (u mě je to kvalita laku, svárů, kvalita plastů, spasování jednotlivých částí). Pro mě to není třeba použití šroubků na viditelných místech či viditelnost některých hadic pod motorem - to je u mě konstrukční řešení.
Takže prosím o názor, co řadí JAWu na úroveň Yuki?
Tak u me je to to samy jako u tebe + navic pouziti sroubku na viditelnych mistech, hadic pod motorem, viditelnost ruznych vsemoznych dratu.
Asi jsme si vsichni vsimli minimalne spasovani jednotlivych casti - uz to by me odradilo.
A taky jiste vetsina z nas uctivala Californii a urcite nejsem jedinej, kdo si mysli, ze takovej kult by se v retru delat nemel. A pokud ano, nemuze mit takovejhle motor, podle me ani ten stitek a v prvni rade prisernej kufr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... | Kamioňák_Petr | 4 | 28.8.2022 v 20:24 kratkej01 |
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic | Sofía | 51 | 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov |
Dražba Jawy 650 Limited edition [1 ... 4, 5] Jawa 650 Classic | panTerek | 137 | 4.6.2021 v 06:18 FJRPEPA |