globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR650 po chvíly chcípne a KO
2.3.2012 v 19:54

Ahoj lidičky. Moje čerstvě zakoupenej DRvoštěp 650 RS ročník 91 chytne na 1 druhý šlápnutí. Běží chvilku a pak chcípne a KO. Když počkám cca 30min pak se to zas zmátoří. Když jedu tak motka vydrží v podstatě do tý doby než vymáčknu na dýl spojku nebo nevyřadím.
Kohout nádrže ovzdušnění nádrže ok, vzduchovej filtr jako novej, jiskry to hází jako sviňa. Svíčky sou černý jako prase.
Takže myslíte že by to mohlo bejt bohatou směsí? Mě už nic nenapadá jinýho a podle těch černejch svíček na to soudím!
Vyčistím karbec už ho mám venku a mrknu na to, musím stáhnout manuál a naštudovat to.
Nevíte najdu ten šroub na bohatost směsy? Na DR fóru sem vyčet že by měl bejt nastavenej: 1,5-3otáčky? to je považováno za normál

Přikládám foto nový svíčky po 5minutách volnoběhu se zaplým sytičem:


DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 20:20 | Nahoru | #1
nejezdíš furt na sytič ??

1 reakcí na tento příspěvek DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 21:02 | Nahoru | #2
No potěš

"chvíly" teda neznám ...a šroub na bohatost "směsy" bys našel jen v případě, že by byl strejda Google analfabet

...ale abych jen nekecal, tak ten manuál stáhneš tady

(reakce na) DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 21:11 | Nahoru | #3

sharkis píše: No potěš

"chvíly" teda neznám ...a šroub na bohatost "směsy" bys našel jen v případě, že by byl strejda Google analfabet

...ale abych jen nekecal, tak ten manuál stáhneš tady



No šroub trysku no jinak díky zamanuál už du sosat

DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 21:44 | Nahoru | #4
na sytič to bude vždy černý a za pět minut se svíce nevypáli do cihle řešili sme podobnej problém a nakonec ŘJ

DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 21:48 | Nahoru | #5
1,5 - 3 otáčky je dost obecnej a širokej pojem. Spočítej kolik otáček máš teď a uber cca o 1 třetinu. Je to na tuty bohatá směs. I ten sitič bych vypínal podstatně dříve.

DR650 po chvíly chcípne a KO

2.3.2012 v 23:59 | Nahoru | #6
zkusím šroubek na bohatost směsy jsem našel je ze spodu

Naposledy editováno 03.03.2012 00:01:41

DR650 po chvíly chcípne a KO

3.3.2012 v 07:55 | Nahoru | #7
Našlápni to ráno v kose,a zkus po pár desítkách sekund stáhnout sytič.Pokud běží na něj,může to být bohatá směs.
Osobně se přikláním k názoru DR.Dirta

DR650 po chvíly chcípne a KO

3.3.2012 v 17:48 | Nahoru | #8
Tak sem rozebral karbec všechno zkontroloval a je tam všechno GUT ubral sem směs o třetinu a myslím že se to zlepšilo, vydrží to dýl. Ujel sem 10km a zasejc to zastávkovalo ale už jen cca na 2 cigára. Pak sem dojel dom a v podstatě to samí. Zítra budu pokračovat ubral jsem směs ještě na to minimum 1,5otáčky.
Ale myslím že to dělá ten sytič. Je to strašně citlivý. A řekl bych že se mě to úplně nevrací. Snad zítra bude super počasíčko jako dneska a už to dolousknu.

Naposledy editováno 03.03.2012 17:52:26

DR650 po chvíly chcípne a KO

3.3.2012 v 17:50 | Nahoru | #9
A na mou obranu drobet abych nebyl za úplnýho debila
Co sem měl motorky 1válce, 2válce, 4válce co měli karbce všechny vpoho fachaly i se sytičem. Myslím tím když člověk prostě zapoměl sytič vypnout dalo se s tím jezdit.
Ten DRvoštěp je citlivej jako prase na ten sytič

DR650 po chvíly chcípne a KO

3.3.2012 v 19:25 | Nahoru | #10
bohatá směs dle mě ti moc točení tím šroubkem nepomůže to moc bohatost neovlivní, zkus dát jehlu o zářez níž aby ti tam šlo míň benálu

1 reakcí na tento příspěvek DR650 po chvíly chcípne a KO

3.3.2012 v 23:39 | Nahoru | #11
Jehlu mám už na posledním níž už nejde. Ten šroubek podle mě ovlivňuje jen bohatost směsy na volnoběh(což je můj problém, pokud jedu vše je ok) né za jízdy! Ale nejsem si s tím stopro jistej. Jen tak co se mě podařilo vypátrat na netu a naštudovat o funkci membránovýho karbce.
No snad se už dobírám řešení zejtra to skusím a dám vědět jak to dopadlo ani sem kvůli tomu nešel dneska na dvě pětipíva a to je co říct abych byl fit

(reakce na) DR650 po chvíly chcípne a KO

4.3.2012 v 12:42 | Nahoru | #12

otajs ZX9R píše: Jehlu mám už na posledním níž už nejde. Ten šroubek podle mě ovlivňuje jen bohatost směsy na volnoběh(což je můj problém, pokud jedu vše je ok) né za jízdy! Ale nejsem si s tím stopro jistej. Jen tak co se mě podařilo vypátrat na netu a naštudovat o funkci membránovýho karbce.
No snad se už dobírám řešení zejtra to skusím a dám vědět jak to dopadlo ani sem kvůli tomu nešel dneska na dvě pětipíva a to je co říct abych byl fit



tak by to chtělo ještě menší trysku asi máš moc velkou

DR650 po chvíly chcípne a KO

7.3.2012 v 14:46 | Nahoru | #13
Tak už je to v cajku! Snížil jsem volnoběžnou směs na to minimum 1,5 otáčky a dělala to unavená pružina co je v sytiči!
Asi těma otřesama mě trochu cestovalo lanko dycky povylezlo a ta pružina už jak byla vyšťavená neudržela to šoupě sytičový úplně zavřený!
Tak děkuji svatému oktanovi za projevenou přízeň


Naposledy editováno 07.03.2012 14:46:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist