Téma: Náklady 2 T versus 4T
 
23.5.2007 v 10:24
Předem mého příspěvku- prosím nekamenujte mne, ale chtěl bych/ a možná by to zajímalo i někoho jiného/ porovnat náklady 2T -4T. Při prvním náhledu se jeví 2T jako levnější - GO motoru řádově 10 k 2T oproti 30 k 4T. ALE- provozní náklady jsou zase vyšší u 2T - vyšší spotřeba, olej do benzínu, není tam naopak motorový olej atd atd. Pokud budete mít náladu hodit Vaší spotřebu/ nebo lépe řečeno spotřebu motky/, interval a množství oleje, jedno zda v mh či km, pokusím se zopakovat si matematiku a udělat nějaké závěry. Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek Náklady 2 T versus 4T

24.5.2007 v 21:22 | Nahoru | #1
GasGas EC 300:
spotreba cca 9l/ 100km
olej Castrol Competition 260kc/l riedenie 1:50 prevodovy olej Motorex 900ml vymena po cca 10 nadrziach.
Bude vymena piestnej sady po sezone.cca 4000sk
Husqarna TE 410:
spotreba cca 10 l/100km
olej ARAL 10W40 200kc/l vymena po cca 500-800km
Vymena rozvod retaz.+ nastavenie ventilov,pretesnanie pumpy atd.cca 5000sk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklady 2 T versus 4T

24.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #2
bodus TE 410> Jak si spokojeny s tim GasGasem ? pokud jsem to dobre pochopil tak sis poridil po ctyrtaktu dvoutakt ? ja totiz prave o necem takovem jako je GasGas EC 300 posledni dobou celkem uvazuju ale nikdo v okoli to nema protoze vsichni se hnali za 450ccm 4T takze to neni kde vyzkouset :( Co jsem tak cetl tak pry ma ta motorka krasne plynuly nastup s tim ze to neni tak "trhane" jako u te 450 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist