globalmoto_kveten





Téma: Náklady 2 T versus 4T
 
23.5.2007 v 10:24
Předem mého příspěvku- prosím nekamenujte mne, ale chtěl bych/ a možná by to zajímalo i někoho jiného/ porovnat náklady 2T -4T. Při prvním náhledu se jeví 2T jako levnější - GO motoru řádově 10 k 2T oproti 30 k 4T. ALE- provozní náklady jsou zase vyšší u 2T - vyšší spotřeba, olej do benzínu, není tam naopak motorový olej atd atd. Pokud budete mít náladu hodit Vaší spotřebu/ nebo lépe řečeno spotřebu motky/, interval a množství oleje, jedno zda v mh či km, pokusím se zopakovat si matematiku a udělat nějaké závěry. Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklady 2 T versus 4T

24.5.2007 v 23:10 | Nahoru | #1
bodus TE 410> Jak si spokojeny s tim GasGasem ? pokud jsem to dobre pochopil tak sis poridil po ctyrtaktu dvoutakt ? ja totiz prave o necem takovem jako je GasGas EC 300 posledni dobou celkem uvazuju ale nikdo v okoli to nema protoze vsichni se hnali za 450ccm 4T takze to neni kde vyzkouset :( Co jsem tak cetl tak pry ma ta motorka krasne plynuly nastup s tim ze to neni tak "trhane" jako u te 450 4T.

(reakce na) Náklady 2 T versus 4T

25.5.2007 v 10:49 | Nahoru | #2
LiX> Tak já jsem ten samej případ-po letech na 4T (poslední 3 mašiny byly Husq.570 02, Husaberg 550 04,Husq.450 05 jsem přesedlal na Gase 300 07. Ze začátku jsem měl trošku obavu o průběh,výkon atd.,ale můžu Ti říct zatím jen samá pozitiva. Ovladatelnost v terénu je lepší,(ta váha i rozložení je znát),jede se mi s tím mnohem líp, motor sice nemá tak rychlou reakci na otevření plnýho plynu,jak na velkým 4T,ale ten průběh je sametovej,nechá se dost podtočit-tam kde 4T už vystřelí a zdechne,tak GAS si jen bučí a stále jede..to oceníš hlavně tam,kde okamžitý protočení kola je na škodu a nechybí tomu ta pověstná 2T špice.Je to motorka supr postavená do lesa-na krosovou vložku je při standartním osazení (marzochi-sachs) trošku měkčí a motor se taky nevytočí jak krosová 250 2T,ale po lese by šplhala po stromech...v terénu si vezme cca. 10 l.-(nádrž 9,5) na 100km.K životnosti zatím nemám co říct-jen měním olej a leju benzín. Známej jel na gasu 300 4 sezóny enduro PČR a superpřebor v top 5 a neměnil ani píst!!!!! To se zdá i mě dost.Já počítám,že po sezoně vyměním preventivně pístní sadu a bude.Pravda je, že ze začátku jsem musel trošku laborovat s tryskama(ulejvalo mi to svíce),ale už jsem to vychytal a jen jezdím..Kámoš na něm jede krosovou koncovku a mašina jde ještě líp za plynem(ale průběh zůstal) *yes* David.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist