LiX> Tak já jsem ten samej případ-po letech na 4T (poslední 3 mašiny byly Husq.570 02, Husaberg 550 04,Husq.450 05 jsem přesedlal na Gase 300 07. Ze začátku jsem měl trošku obavu o průběh,výkon atd.,ale můžu Ti říct zatím jen samá pozitiva. Ovladatelnost v terénu je lepší,(ta váha i rozložení je znát),jede se mi s tím mnohem líp, motor sice nemá tak rychlou reakci na otevření plnýho plynu,jak na velkým 4T,ale ten průběh je sametovej,nechá se dost podtočit-tam kde 4T už vystřelí a zdechne,tak GAS si jen bučí a stále jede..to oceníš hlavně tam,kde okamžitý protočení kola je na škodu a nechybí tomu ta pověstná 2T špice.Je to motorka supr postavená do lesa-na krosovou vložku je při standartním osazení (marzochi-sachs) trošku měkčí a motor se taky nevytočí jak krosová 250 2T,ale po lese by šplhala po stromech...v terénu si vezme cca. 10 l.-(nádrž 9,5) na 100km.K životnosti zatím nemám co říct-jen měním olej a leju benzín. Známej jel na gasu 300 4 sezóny enduro PČR a superpřebor v top 5 a neměnil ani píst!!!!! To se zdá i mě dost.Já počítám,že po sezoně vyměním preventivně pístní sadu a bude.Pravda je, že ze začátku jsem musel trošku laborovat s tryskama(ulejvalo mi to svíce),ale už jsem to vychytal a jen jezdím..Kámoš na něm jede krosovou koncovku a mašina jde ještě líp za plynem(ale průběh zůstal) *yes* David.