Vysloužil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
matrixbiker píše: Duc48> Ten můj povzdech o SP,998 ber s rezervou.
Stejně si ale pořád myslím, že změna pravidel by mohla demotivovat jezdce, kteří jezdí za těch stávajících. Kvalitu jezdců to sice neovlivní, ale třeba v Dymokurech ten litr znát bude.
V Dymokurech se smažou negativa velikosti Ducati - všeobecně. Tam je to spíš o stropu výkonu, který je podobný a napřevodování na max. rychlost. To bylo krásně vidět na konci cílovky. Kdo má buď dobře napřevodováno nebo převrtáno. Duc rozhodně není motorka na technickou trať. Oproti SV a ER6 je větší a těžší - bez ohledu na to, co je v ní za motor. SV i ER6 jsou podstatně obratnější, tím se smaže případný výkonový handicap. A je samozřejmě otázka, kolik stávajících SV/ER6 by při důkladné kontrole a změření objemu neprošlo technickou - možná, že ten limit 800/4V resp. 1200/2V je dán tím, že to prostě už na větší objem nepřevrtáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
Duc48 píše: V Dymokurech se smažou negativa velikosti Ducati - všeobecně. Tam je to spíš o stropu výkonu, který je podobný a napřevodování na max. rychlost. To bylo krásně vidět na konci cílovky. Kdo má buď dobře napřevodováno nebo převrtáno. Duc rozhodně není motorka na technickou trať. Oproti SV a ER6 je větší a těžší - bez ohledu na to, co je v ní za motor. SV i ER6 jsou podstatně obratnější, tím se smaže případný výkonový handicap. A je samozřejmě otázka, kolik stávajících SV/ER6 by při důkladné kontrole a změření objemu neprošlo technickou - možná, že ten limit 800/4V resp. 1200/2V je dán tím, že to prostě už na větší objem nepřevrtáš...
Pokud máš podezření, že někdo podvádí, tak podej protest. Jinak je to jen tlachání v internetovém fóru.