globalmoto_kveten





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 16:27 | Nahoru | #1
Veronika-Suzuki> Když vidím ten rok 2006 a mladší, tak by si kromě nás "exotů" neškrtla ani většina stávajícího startovního pole Ostatně když by se zprůměrovalo stáří strojů z Twinů, tak by vyšlo zajímavé číslo. Výjimkou nejsou ani karburátorové stroje z roku 1999, což je, pokud se nepletu 15 let. Je to ještě kategorie moderních závodních motocyklů nebo už je to kategorie post-vintage nebo young-timer?
K tomu Pierobonu, základní cena je 27k€, reálná cena je 33-35k€. Ale podobné stroje v obdobných relacích dělá i NCR nebo GPM, kteří s nimi pravidelně vyhrávají italské i jiné šampionáty.
Nejde o účast těchto závodních speciálů, jde o různorodost startovního pole. Jinak to opravdu bude klubová záležitost SV/er6 klubu.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 16:48 | Nahoru | #2
Duc48>

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 17:08 | Nahoru | #3
Duc48> TT je absolutní road racingový vrchol a předpokladem je, že tam pojedou "nové" motorky a ty řády tomu odpovídají, i proto jsem je sem dala. V Irsku v této třídě toto věkové omezení není, proto není ani u nás a je to logické, protože když si koupím takto starej stroj třeba z toho roku 1999, tak to asi mám fakt jen pro zábavu za pár kaček si zajezdit bez ambicí na bednu, natož mít v plánu s tím jet na TT, nebo někam dál do zahraničí a nevidím důvod, proč tyhle motorky ze startovního pole závodů na přírodních okruzích na národní úrovni vyřazovat. Klidně ať si někdo koupí sériový SV za třicet papírů, dá na to kapoty a jede...proč ne. Důležitý je, že se dají koupit motorky do téhle třídy i nový, nebo zánovní a nejsou za 37k€. Pokud už někdo nasype padesát do podvozku, padesát do motoru a padesát do elektroniky a dalších věcí, no tak ať je nasype. Pořád to není taková raketa a pořád projede míň gum za sezonu, než na šestce.

Od začátku ta třída byla už v Irsku myšlena tak, že se ty motorky dají koupit nový, ale i za pár kaček starý, což třeba u 400SS už dost dobře nejde a jsou pouze starý. Můžeš ladit, ale ani nemusíš. Jsou blbuvzdornější na přípravu i jízdu, než dvoutakty a pořád jsou pomalejší než šestky nebo litry, takže vhodnější pro začínající.

Jsem pro klubovou variantu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist