globalmoto_duben_nolan





Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 10:50 | Nahoru | #811
Pokud by se zharmonizovala pravidla s kontinentální Evropou, tj. např. 2V/1200, 4V/800, tak to umožní zapojení více typů, ať už jsou to vzduchem chlazené velké Ducati nebo BMW F800 případně nová Yamaha MT-07.
Nikdo venku rovněž nebazíruje na originalitě rámu nebo původu zadní vidlice (to vše jen zakládá důvod pro následné debaty o tom, jak to má kdo upravené). Pokud má někdo holt originální závoďák s rámem třeba od Pierobonu, který dělá rámy i pro MotoGP nebo WSBK, tak si u nás prostě nezajezdí. A jestli tam má někdo o 5 koní víc nebo míň, tak je to na přírodní trati úplně jedno, protože na příroďáku je to hlavně o rukách a hlavě, než o pár koních navíc.
Stávající česká pravidla tuto třídu zabíjejí. Startovní pole je striktně omezeno na dva typy (Kawa er6 a Suzuki SV650) + my tři s Ducati jsem tam jako exoti. Bohužel stávající řády neumožňují zapojení skutečných závodních strojů.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 13:59 | Nahoru | #812
Duc48> Tak tak maš pravdu!!!!

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 15:03 | Nahoru | #813
Ty řády měly vycházet z řádů TT Isle Of Man, potažmo Mezinárodního Irského Šampionátu na přírodních okruzích.
Kdyby to tak ale opravdu bylo, tak by si neškrtli ani stávající tři exoti.

Šampionátů, kde jsou nějakým způsobem zařazeny třídy Twin, je sice v Evropě a to i na ostrovech vícero, ale které z nich jsou na přírodních okruzích, tak jako v Irsku, potažmo na TT? To jen odpověď na to, proč se převzaly zrovna tyto řády na naše přírodní okruhy...

znění řádů konkrétně na TT 2014:

http://www.iomtt.com/~/media/Files/2014/Downloads/TT-Entry-Forms/TT_REGS_2014.ashx

APPENDIX E
LIGHTWEIGHT TT RACE – TECHNICAL REGULATIONS
Machines must comply with general technical rules as per ACU Standing Regulations and 2014 IOM TT regulations.
• Any four-stroke twin cylinder motorcycle originally sold for road use with a water cooled engine of up to 650cc may be used provided it adheres
to the following regulations.
• Eligible machines must be from models homologated for road use 2006 or later.
Verification of Machines
• In the TT Lightweight Race a dynometer will be used to check power output (motorcycles must be submitted for these checks no later than noon
on Wednesday 28th May).
1. Frame and Swing Arm
• Frame must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated machine. Surplus attachment brackets may be removed and
replaced with those more suitable for race fairings, sub frame attachment & instrument brackets. Rear sub frame may be removed, replaced or modified.
• Swing arm may be replaced from a model of the same Manufacturer, provided the original attachment to frame and rear suspension remains as
homologated.
2. Suspension
• Forks may be replaced. Fork yokes / triple clamp may be changed. Original internal parts of the fork may be modified or replaced. Aftermarket
damper kits or valves may be installed. Fork springs may be replaced. Fork caps may be modified or replaced beyond the homologated standard
to allow external adjustments.
• Steering damper may be added or changed.
• Rear suspension unit can be changed or modified, but the original attachment to the frame and swing arm must remain as homologated.
3. Brakes
• Front and rear brake discs may be changed. Only ferrous materials are allowed for brake discs.
• Front and rear brake calipers may be changed. Front and rear brake pads may be changed.
• Front and rear master cylinders may be changed.
• Front and rear hydraulic brake lines may be changed. The split of the front brake lines for both front brake calipers must be made above the lower
fork bridge (bottom yoke).
4. Wheels and Tyres
• Wheels may be replaced. Carbon fibre or composite wheels are not permitted.
• All tyres must be moulded treaded type. Slick or cut slick tyres are not permitted.
5. Controls
• Footrest and foot controls may be replaced or relocated but brackets must be mounted to the frame at the original mounting points.
• Handlebars, hand controls and cables may be altered or replaced. Engine starter switch and kill switch must be located on the handlebars and
must be operational at technical checks.
6. Bodywork, tank, fairing and seat unit
• Fairing, mudguards and seat unit may be altered or replaced.
• Windscreen, if fitted, may be replaced with transparent material only.
• The original instruments and fairing brackets may be removed, replaced or added to.
• The petrol tank capacity must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated machine (tolerance +0.5 litre) or may be
no greater than 20 litres. The unleaded baffle in the tank may be removed and the filler replaced. The position of the tank mounting points on
the frame must remain as standard. Fuel tank materials may be changed.
• The position of the tank mounting points on the frame must remain as standard.
• The lower fairing has to be constructed to hold, in case of an engine breakdown, at least half of the total oil and engine coolant capacity used in
the engine (minimum 5 litres). The lower edge of openings in the fairing must be positioned at least 50 mm above the bottom of the fairing.
7. Battery
• The size and type of the battery may be changed and relocated.
8. Engine
• Original OEM cylinder head, rods, pistons, valves, cylinders may be modified, polished or lightened.
• Gas flow modifications normally associated with individual tuning is permitted.
• Compression ratio of the engine maybe changed.
• Capacity must not exceed 650cc.
• Pistons may be replaced.
• Con rods may be replaced.
• Crankshaft must remain as originally produced by the manufacturer.
• Camshaft timing may be changed by the slotting of cam sprockets. Cam lift and dwell is free.
• The thermostat may be removed from the housing to aid cooling, if required.
• Engine fuel/ignition ECU must remain as per the homologated machine. The addition of a fuelling only “power commander” type device plugged
in to the existing wiring loom is permitted. The maximum rpm of the stock machine must be retained.
• All machines will be tested on the Dyno during practice week and selected machines post race.
9. Transmission
• Additions to the gearbox or selector mechanism, such as quick shift systems are permitted.
• Clutch springs, friction and drive plates may be replaced.
• The use of slipper clutch assemblies is permitted.
• Front and rear external drive sprockets, chain pitch, width and length can be changed.
10. Electrics
• The alternator, starting system, starter crank gear and starter shaft may not be altered, replaced or removed from those fitted to the homologated
motorcycle. The engine must start using the standard on board electric start.
11. Exhaust System
• Exhaust pipe and silencers may be altered or replaced from those fitted to the homologated motorcycle. The number of final exit(s ) to the
exhaust may be altered from that of the homologated machine.
12. Fasteners
• Standard fasteners may be replaced with fasteners of any material and design. The strength and design must be equal to or exceed the strength
of the standard fastener it is replacing for structural applications.
• The use of titanium in the swing arm spindles and the wheels spindles is forbidden. For wheel spindles the use of light alloys is also forbidden. The
use of titanium alloy nuts and bolts is allowed. Aluminium fasteners may only be used in non-structural locations.
13. The Following Items MUST BE Removed
• Headlamp, rear lamp and turn signal indicators. Rear view mirrors, horn, license plate bracket, tool box, helmet hooks and luggage carrier hooks,
passenger foot rests, passenger grab rails, safety bars, centre and side stands must be removed (fixed brackets must remain).
14. The following items MAY BE removed
• Instruments, instrument bracket and associated cables, tachometer, speedometer and wheel spacers, radiator fan and associated wiring and upper
chain guard.
15. Chain Guards
• A guard must be fitted in such a way as to prevent trapping between the lower drive chain run and the final drive sprocket at the rear wheel.
16. Fuel
• Only Unleaded fuel as specified in the 2014 IOM TT regulations is permitted. The use of fuel additives is strictly prohibited.
17. Radiator and Oil Cooler
• The original radiator and oil cooler may be replaced. The use of coolants is prohibited, water only to be used.

ještě mi tu chybí odstavec o světlech "safety lights"

Nyní se mluví o změně řádů, ale to hlavně z hlediska finanční náročnosti, takže je dost možné, že úpravy co byly ještě letos povolené, už příští rok povolené nebudou.

Naposledy editováno 20.10.2014 15:06:05

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 15:24 | Nahoru | #814
Mimochodem, už teď si stejně opět všichni stěžují, že to není rozpočtová třída,( byť je pořád mnohem levnější než šestky, natož litry.) Kolik by stál ten originální závoďák Pierobon?

Naopak Twiny bych osobně klidně viděla i jako Cupovou záležitost, takže jeden dostupnej model/značka a nazdar, ale nemá smysl vymýšlet další novotiny a spíš jet podle řádů, které už jsou někde zavedené a hlavně mají spojitost s přírodními okruhy, o které tady jde.

Jistě...v Irsku se jednou Twiny i jako šampionát na okruzích, kde jsou ještě rozděleny do třídy StockTwin a SuperTwin, také existuje kategorie MiniTwin, někde se zase jedou "velké Twiny", ale tohle všechno se nedá u nás obsáhnout na přírodňácích. Není na to prostor v časovém harmonogramu, a nakonec by se zase jen přelejvali jezdci z jedné třídy do druhé podle toho, kde by měli větší šanci na úspěch v menší konkurenci.

Naposledy editováno 20.10.2014 15:25:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 16:08 | Nahoru | #815
Veronika-Suzuki> Tak my spravime jednu tridu a je twinu:D No jo ze zakladem zajedeš hovno!!! :D :D :D to sem mohel zajet tak minulí rok ale letos už ne!! kupil sem seriu a jezdil sem o patí flek dymokurach!!! spravime si tridu kde pojedu aj kawasaki,aj suzuki aj ducati aj bmw!!! A ked je nekdo dobry tak može vyhrat aj z nadupanu 650!! A mmozeme jet europske rady!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 16:27 | Nahoru | #816
Veronika-Suzuki> Když vidím ten rok 2006 a mladší, tak by si kromě nás "exotů" neškrtla ani většina stávajícího startovního pole Ostatně když by se zprůměrovalo stáří strojů z Twinů, tak by vyšlo zajímavé číslo. Výjimkou nejsou ani karburátorové stroje z roku 1999, což je, pokud se nepletu 15 let. Je to ještě kategorie moderních závodních motocyklů nebo už je to kategorie post-vintage nebo young-timer?
K tomu Pierobonu, základní cena je 27k€, reálná cena je 33-35k€. Ale podobné stroje v obdobných relacích dělá i NCR nebo GPM, kteří s nimi pravidelně vyhrávají italské i jiné šampionáty.
Nejde o účast těchto závodních speciálů, jde o různorodost startovního pole. Jinak to opravdu bude klubová záležitost SV/er6 klubu.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 16:48 | Nahoru | #817
Duc48>

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 17:08 | Nahoru | #818
Duc48> TT je absolutní road racingový vrchol a předpokladem je, že tam pojedou "nové" motorky a ty řády tomu odpovídají, i proto jsem je sem dala. V Irsku v této třídě toto věkové omezení není, proto není ani u nás a je to logické, protože když si koupím takto starej stroj třeba z toho roku 1999, tak to asi mám fakt jen pro zábavu za pár kaček si zajezdit bez ambicí na bednu, natož mít v plánu s tím jet na TT, nebo někam dál do zahraničí a nevidím důvod, proč tyhle motorky ze startovního pole závodů na přírodních okruzích na národní úrovni vyřazovat. Klidně ať si někdo koupí sériový SV za třicet papírů, dá na to kapoty a jede...proč ne. Důležitý je, že se dají koupit motorky do téhle třídy i nový, nebo zánovní a nejsou za 37k€. Pokud už někdo nasype padesát do podvozku, padesát do motoru a padesát do elektroniky a dalších věcí, no tak ať je nasype. Pořád to není taková raketa a pořád projede míň gum za sezonu, než na šestce.

Od začátku ta třída byla už v Irsku myšlena tak, že se ty motorky dají koupit nový, ale i za pár kaček starý, což třeba u 400SS už dost dobře nejde a jsou pouze starý. Můžeš ladit, ale ani nemusíš. Jsou blbuvzdornější na přípravu i jízdu, než dvoutakty a pořád jsou pomalejší než šestky nebo litry, takže vhodnější pro začínající.

Jsem pro klubovou variantu

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 17:10 | Nahoru | #819

tornado8787 píše: Veronika-Suzuki> Tak my spravime jednu tridu a je twinu:D No jo ze zakladem zajedeš hovno!!! :D :D :D to sem mohel zajet tak minulí rok ale letos už ne!! kupil sem seriu a jezdil sem o patí flek dymokurach!!! spravime si tridu kde pojedu aj kawasaki,aj suzuki aj ducati aj bmw!!! A ked je nekdo dobry tak može vyhrat aj z nadupanu 650!! A mmozeme jet europske rady!



Co to jsou evropské řády? Kde jsou nějaké jednotné evropské řády twinů, ideálně pro road racing?

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 17:15 | Nahoru | #820
On není Monster nový nebo zánovní? Rozhodně mi to přijde víc "race" motorka než SV a ER-6. Alespoň tu bude víc než jedna rychlá motorka v republice...

Naposledy editováno 20.10.2014 17:25:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 17:41 | Nahoru | #821

matrixbiker píše: On není Monster nový nebo zánovní? Rozhodně mi to přijde víc "race" motorka než SV a ER-6. Alespoň tu bude víc než jedna rychlá motorka v republice...



Vytahuješ si z toho jen co potřebuješ, nikdo neřekl, že není zánovní, ale že dle řádů v Irsku nebo na TT tam Monster prostě jet nemůže. U nás má v řádech ale výjimku, a jsou tam i vzduchem chlazené dvouválce do 820ccm. A jsou tam proto, protože se to okopírovalo zase z řádů http://www.thundersportgb.com/index.php/downloads/cat_view/1-2014-technical-regulations?start=10

kde se konkrétně píše toto

Eligible Machines:
Any four-stroke twin cylinder motorcycle originally sold for road use with a water cooled engine of up to
650cc may be used and any air cooled twin cylinder motorcycle up to 820cc provided it adheres to the
following regulations.

jinak celkově ty řády zní takto:

These regulations are additional to the ACU Standing Regulations as laid out in the ACU Handbook.
1) Eligible Machines:
Any four-stroke twin cylinder motorcycle originally sold for road use with a water cooled engine of up to
650cc may be used and any air cooled twin cylinder motorcycle up to 820cc provided it adheres to the
following regulations.
2) Frame & Swing Arm:
Frame must remain as originally produced by the manufacturer for the homologated machine. Surplus
attachment brackets may be removed and/or replaced, sub frame attachment & instrument brackets are
free. Rear sub frame may be replaced or modified. Swing arm may be replaced from a model of the same
Manufacturer, provided the original attachment to frame and rear suspension remains as per original
frame model.
3) Suspension:
Front forks and yokes/clamps are free.
Steering damper may be added or changed.
Rear suspension unit can be changed or modified, but the original attachment to the frame and swing arm
must remain as per original frame model.
4) Brakes:
Front and rear brakes are free. Only ferrous materials are allowed for brake discs and no exotic materials
are permitted.
5) Wheels & Tyres:
Wheels may be replaced with any size or make, but carbon fibre or other exotic materials are forbidden.
Make of tyre is free, but all tyres must be road legal treaded versions with a DOT or ‘E’ marking. Only
when a “Wet Race” is declared, are full wets or racing intermediates permitted.
6) Electric starter and kill switch:
Where the motorcycle is originally fitted with an electric starter, the engine must be capable of starting on
the starter button at Post Race Technical Controls. The kill switch must be located on the handlebars and
must be operational at all times. Kill switches must be located in such a way that they are able to be
operated by the rider with his hands still on the handlebar controls.
7) Bodywork, tank, fairing and seat unit:
Fairing, mudguards and seat unit are free.
Windscreen, if fitted, may be replaced with transparent material only. The original instruments and fairing brackets may be removed, replaced or added to.
The petrol tank is free.
The lower fairing has to be constructed to hold, in case of an engine breakdown, at least half of the total
oil and engine coolant capacity used in the engine (minimum 5 litres). The lower edge of openings in the
fairing must be positioned at least 50 mm above the bottom of the fairing.
8) Engine:
Original cylinder head, rods, pistons, valves, cylinders may be modified but the capacity must not exceed
650cc for water cooled engines or 820cc for air-cooled engines.
Pistons may be replaced or modified.
Camshafts may be altered or replaced.
Polishing and lightening of engine parts is permitted.
9) Transmission:
Additions to the gearbox or selector mechanism, such as quick shift systems are permitted.
Clutch springs, friction and drive plates may be replaced.
The use of slipper clutches is permitted.
Front and rear external drive sprockets, chain pitch, width and length can be changed.
10) Exhaust System;
Exhaust system is free.
11) Fuel:
Only Unleaded fuel as specified in the 2014 ACU Handbook, or up to E100 Bio-fuel is permitted.
12) Weight:
Minimum weight at post race control shall be 118 kg.

A vím to, protože jsem pomáhala vyhledávat.

Naposledy editováno 20.10.2014 17:42:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 19:12 | Nahoru | #822
Veronika-Suzuki> Vytáhl jsem jenom to co mě zaujalo a nesouhlasím s tím. Popsala si to tak (nebo to tak vypadá), že ty osmistovky jsou jenom prototypové děla za milion. Přitom je to úplně stejné jako normální ER-6 (Monster) a Indiánova (Pierbon). To že na TT a v Irsku jet nemůžou ještě neznamená, že by to mělo být špatně. Podle mě je rozšíření počtu možných strojů jenom dobře a Monster v základu je více konkurenceschopný než obyčejná SV, ER6. Prvotní investice je sice vyšší, ale zas do něj nemusíš sypat dalších x desítek tisíc, aby to nějak rozumně jelo.

PS: Pokud nesouhlasíš s tím, že by Indiánova motorka stála mega, tak si doplň nějakou top z TT.

Naposledy editováno 20.10.2014 19:22:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 19:20 | Nahoru | #823
matrixbiker> dobre napsano!! verunko ja proti vam nic nemam ale chceme trošku zmenu!!! A aby nas bylo vicej a vycej značek v triede!A nevím proč to riešiš hm???Co možeš byt rada že bude teho vicej!!!

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 19:23 | Nahoru | #824
tornado8787> A všíchny su pro a aj ked sme byly na schudzi csms tak byly pro !

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:08 | Nahoru | #825
Nezbyva, nez zalozit novou tridu pro 5 lidi...

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:11 | Nahoru | #826
L&B> luky ty to nekomentuj ty to nejedeš! Dakujem

SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:16 | Nahoru | #827
Ne, ja se na to musim divat :)

2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:17 | Nahoru | #828
Žádný Supertwin na TT nestojí mega. A Indiánova motorka už vůbec ne. To že je dobře připravená ještě neznamená, že to stálo balík.

Jinak není třeba řešit jestli může Monster jet nebo ne, když je v našich řádech, že ano. To jsem zmínila jen okrajově, že kdyby ty řády nebyly upravené, ale převzaté z Irska nebo TT ve 100% znění, tak by nebyli ani ti tři exoti.

S čím nesoulasím je to, aby se nyní navyšoval v řádech objem, čímž by se znevýhodnili současní jezdci, kteří už mají motorky koupené a tuto třídu rozjeli, nebo se upouštělo od pravidel jako je originální rám atd. Stavby už tu máme a to jsou SuperMona.

Jestli někdo chce, tak může zkusit prosadit třídu velkých twinů, nebo to rozjet na okruzích v rámci MČR, ale nedělala bych paskvil z té stávající.
Zajímá mě, který šampionát má řády, které toto umožňují, když prý "Nikdo venku rovněž nebazíruje na originalitě rámu nebo původu zadní vidlice". Prosím o link, ráda si to pročtu.

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:23 | Nahoru | #829
Stále se argumentuje tím, že se jedná o cenově dostupné ježdění. To je přeci blbost. Závodění na úrovni mistrovství nebo poháru ČR prostě bude stát peníze.
Stávající pravidla jsou prostě špatná. Chápu pozadí jejich vzniku i důvod proč to tak bylo. Ale jen díky nim jsme mohli uplynulé dva roky jezdit. Myslím, že nastal čas se nad tím zamyslet, vyhodnotit pro a proti a eventuálně je modifikovat. Cílem je udělat jednoduchá pravidla, podle kterých by mohlo jezdit pestřejší startovní pole. Jednoduchá pravidla = jednoduchá kontrola. Taky to nebude některé jezdce nutit k nesmyslnému tunění motorů za hranice jejich možností. Pak spotřebují 3 motory za sezónu...

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:25 | Nahoru | #830
Veronika-Suzuki> ked si pro to, aby z toho byly klubový závody, tak fajn. SV klub si spolu s ER6 klubem můžou jezdit svůj pohár, případně s nama dospělý závody.

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:27 | Nahoru | #831
Veronika-Suzuki> Belgický, holandský, německý a italský mistrák... Pokud chceš všechny řády ti pošlu...

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:27 | Nahoru | #832
Duc48> :D tak tak!!!

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:38 | Nahoru | #833
hej musím se smát!! není šance vyhrát tak vymyšlíte nove pravidla , aby ste ty co uz maji nakoupeno a upraveno dostali do uzkych!!. Je to celkem pěkná třída na kterou se dá dívat a co je nejlepší je to že se zvyšuje počet jezdců v jedne třídě. Co z toho že vás pojede tricet v deseti trídach?? ano vím že to nejedu , ale velmi o teto třídě uvažuju a třeba už příští rok rozšířím řady twinařů. .Mimochodem vím o twinu na prodej za rozumne penize , ktery dokáže potrápit i tu nejlepší motorku v teto tříde u nas která vam tak leží hlave .Tak kdyby nahodou chtel nekdo info tak se ozvete

SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 20:57 | Nahoru | #834
Argumentuje se tím, že se mají zachovat pravidla, která platí i na jiných přírodních okruzích ve světě. Aby když někdo bude chtít s Twinem třeba na UlsterGP, Northwest 200, ManxGP nebo TT, měl možnost vyjezdit si výsledky u nás a hlavně natrénovat a pak klidně hurá. Ale taky nemusí, koupí si motorku za pár peněz a může se povozit taky.

Nesouhlasím s tím, aby se pravidla upravovala podle mistráků na okruzích. Ti lidi s těma motorkama sem na přírodní okruh stejně nepřijedou, a jediný, čím mi to zavání, tak je to co psal Petridas. To že by se tdy chtěl někdo svézt na Pierobonu, to už je spíš vtip. A že by někdo zase od nás jezdil Mistrák tam, tak si tu motorku koupí a bude ho tam jezdit tak jako tak.
Pokud se mají přebrat řády z jiných okruhových šampionátů, tak na okruhy. Třeba to probere mrtvé MČR.

Sorry, ale aby se proti mojí sériové 650 příští rok postavila třeba dvanáctistovka, dle toho co jsi navrhl, tak na to se můžu vykašlat, a takto otrávených lidí by se našlo rozhodně víc. Jestli někdo chce tak se může na startovní rošt ve třídě do 650 postavit třeba s Ninjou 250, 300 nebo jinýma malýma dvouválcema, vždyť existuje hodně dvouválcových pětikil...to pak bude dost podobný jako moje 650 vs 1200. Na pohodu a férový ne? Hned bude třída rozmanitější!

Jestli někdo udělá tři motory za rok, tak dělá něco blbě.

Jednoduchá pravidla = jednoduchá kontrola? Na to jsi přišel jak? Nebo si to mám vyložit jako "třída bez pravidel"? To že si u nás neumíme na závodech motorky zkontrolovat je sice smutný, ale přesto věřím, že "levej" twin je u nás spíše výjimkou, pokud tam nějakej takovej je, ale pokud budou pravidla pro třídu minimální, opět to bude na škodu.

Jinak ty řády prosím poslat, už jsem psala že mě to zajímá a ráda si to pročtu.

Naposledy editováno 20.10.2014 21:17:58

1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:00 | Nahoru | #835
Ten Pierbon (s 803 motorem) by mohl je i za stávajících řádů ? Nebo se pletu?

Naposledy editováno 20.10.2014 21:01:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:03 | Nahoru | #836
petridas> mysliš po nespečnem??

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:06 | Nahoru | #837
matrixbiker> Podle všeho ano. Buď s motorem z M800S2R nebo M796. Zvenku stejný, uvnitř prakticky taky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:07 | Nahoru | #838
tornado8787> Veru promin ty nepiš že maš seriu na serii sem jel ja a byl sem tam za k....!!!tak my netluč do hlavy že jelas ze seriu

SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:08 | Nahoru | #839
Pokud má homologaci tak ano. Je to podobný případ jako Paton.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

20.10.2014 v 21:13 | Nahoru | #840

tornado8787 píše: tornado8787> Veru promin ty nepiš že maš seriu na serii sem jel ja a byl sem tam za k....!!!tak my netluč do hlavy že jelas ze seriu



V Dymokurech jsme si s Indiánem vyměnili motorky, takže sérii odbržděnou po "naladění" 71 koní jel Indián. Takže se klidně můžeš srovnat s ním.
Můžu sem klidně hodit i graf z brzdy.

Předtím jsem až do Těrlicka jezdila na motorce s výkonem 68 koní, v Brně a ve Staráku mi šlo řadit max. 4. Přesto letos nejhůř maximálně sedmá v cíli.

Naposledy editováno 20.10.2014 21:16:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist