globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?
24.1.2012 v 16:02
Zdravím potřeboval bych poradit dostal sem k Panelce pár dílů v bedně a jsou tam kartery,spojka,dekl na spojku,píst,válec a hlava z typu 559 zbytek by mi měl ještě bývalý majitel snad dodat pokud se díly najdou.No kdyby nenašel tak bych potřeboval vědět jestli ostatní věci v motoru(převodovka,hřídele,zapálko,atd...) jsou stejné jako u typu 353?Abych potom nemusel schánět ty věci přímo na Panelku.Potom by mě ještě zajímalo kolik lze vytáhnou max výkon motoru 559 tak aby měl i nějakou životnost.Vím že ten motor je udělán tak aby měl málo otáček a málo výkonu aby byla dlouhá životnost.Chtěl bych jeden udělat na soutěžní účely.Myslím že hned tak 2 koně a nějaký otáčky by už přidal laděný výfuk spočítaný přesně na motor
Anketa: Kolik výkonu motor 559 vydrží
18-20 koní
50%
4
20-22 koní
0%
0
22-25 koní
0%
0
Ještě více
50%
4

1 reakcí na tento příspěvek Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 16:12 | Nahoru | #1
100koní + plameny = 140koní
Ne vůbec mě neposlouchej, ani ti nedokážu pomoct, jen jsem se praštil do hlavy
Omlouvám se

(reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 17:41 | Nahoru | #2

mag. píše: 100koní + plameny = 140koní
Ne vůbec mě neposlouchej, ani ti nedokážu pomoct, jen jsem se praštil do hlavy
Omlouvám se



Něco takovýho sem čekal

1 reakcí na tento příspěvek Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 17:53 | Nahoru | #3
559ka se dělala na kros s větším válcem a většíma přepoušťákama + sníženou dvousvíčkovou hlavou jukni na můj profil

(reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 19:44 | Nahoru | #4
Che> Ano to byl tzv. libeňák-Dvousvíčka,AL válec,dvojitej primar a hlavně číslo motoru 553

Třeba http://www.cz-motok...z_edit&n=1003101

1 reakcí na tento příspěvek Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 23:08 | Nahoru | #5
To by bylo dobrý ten motor 553 ale to bude asi za dobrou pálku je to celkem rarita.Nevíte kolik měl libeňák výkon?Na JM to není

Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

24.1.2012 v 23:43 | Nahoru | #6
Ahoj pročti si tuto stránku je tam myslím i popsané jak toho docílili: http://www.motomaga...21&pos=jawa59004 měl jsem ten motor z californie 250 a fakt to jelo o dost líp než obyčejná panelka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 08:44 | Nahoru | #7

El_Burro píše: To by bylo dobrý ten motor 553 ale to bude asi za dobrou pálku je to celkem rarita.Nevíte kolik měl libeňák výkon?Na JM to není



já sem měl kartry z 559ky, na kerejch sem zvětšil kanály brzdy na měření výkonu tehdy nebyly, ale páč sem na tom dával na prdel 18ti koňovejm třiapůlám, tak to těch 20 koníků asi mělo

Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 10:37 | Nahoru | #8
Rozdíl mezi kejvačkou a panelkou: kartery,hlava ,válec,píst ,klika,spojkový koš,víko zapalování,kryt karburace,jinak zbytek stejnej.jinak motor 553 se pohybuje od 10 000 do 20 000,kč.a má mít 18 koní.

Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 10:39 | Nahoru | #9
jo a na tom obrázku je poloautomat z kývačky.měl sem ho taky kdysi na panelce a dělalo to neplechu.ale dřív sem se nezajímal jak je to možný a vyměnil sem ho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 11:15 | Nahoru | #10

Che píše: já sem měl kartry z 559ky, na kerejch sem zvětšil kanály brzdy na měření výkonu tehdy nebyly, ale páč sem na tom dával na prdel 18ti koňovejm třiapůlám, tak to těch 20 koníků asi mělo



Jen pro upřesnění, pokud jsi měl kartery 559, tak válec s hlavou jsi musel použít z typu 579. Nikoliv z 553.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 15:16 | Nahoru | #11

bars píše: Jen pro upřesnění, pokud jsi měl kartery 559, tak válec s hlavou jsi musel použít z typu 579. Nikoliv z 553.



to přesně nevím, ale jelo to jak čert fotku mám na profilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 18:19 | Nahoru | #12
Che> Jasný, napsal jsem to hlavně kvůli tomu, aby někdo zbytečně nesháněl válec 553 v domnění, že ho dopasuje na 559.

(reakce na) Stejné vnitřnosti motoru 353 a 559?

25.1.2012 v 20:34 | Nahoru | #13

bars píše: Che> Jasný, napsal jsem to hlavně kvůli tomu, aby někdo zbytečně nesháněl válec 553 v domnění, že ho dopasuje na 559.



to je jasné protože ten první motor je z roku 58 a to ještě panelky nebyly.to ví každé malé d ítě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist