globalmoto_kveten





Téma: Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...
 
30.4.2007 v 20:08
Po měsíčním modrém zatmění a bezesných nocích jsem se rozhodl si splnit svoje tajné přání a pořídil jsem XR 650R *yes* Dnes jsem ji přivezl...
Takže jsem konečně zpět u strýčka Hondy a... jdu to pořádně zapít :lol:






2 reakcí na tento příspěvek Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 09:58 | Nahoru | #1
For all: No je fakt akorát zajetá po třetí garančce při 7000km:) Koupil jsem ji od 40letého doktora z Vídně. Ten s ní byl dvakrát "off road" :lol: Při výletu ji dvakrát složil a koupil 450EXC (asi rakušák-patriot:) ), kterou nechal seškrtit na 25kw, což mu prý stačí a XR nechce ani vidět. Je to rok výroby 10/2003 model 2004. Od prázdnin 2005 stála v podzemní garáži, páč má tu oranžádu. Takže na motorce byl tak centimetr černého prachu, kterého jsem se ani po předběžném ovapování pořádně nezbavil. Dostal jsem k ní i druhou sadu kol komplet s kotoučema i rozetou a obutou do nových mitas E08. No a to pneu, co je na biku, je origo :lol: Je to prostě leštěnka... Až je mi líto ji zprasit...
Jinak byl štedrý a přidal vše co měl-montážní stojánek, novou řetězovku, další rozetu 48z, ještě nezalitou baterku pro jízdu po městě, manuál na CD, Clymera, nový vzduchový filtr, sadu páček a pár dalších serepetiček, včetně pečlivě vyplňěné servisky. Takže s nákupem v zahraničí jsem moc spokojen.
Jen se divím dovozcům-podnikatelům, že mně nikdo nechtěl 650R dovézt, páč kdybych ji tady chtěl teď střelit, tak jsem v balíku. A 400km cestování s felicií 1.3 a vozíkem jsem v té euforii bral jako pěkný výlet :lol:

Joraell: Důvod k oslavě to je. Já jsem WR začal říkat zdivočelý pionýr ;) Motorka je to pěkná, jede taky dobře, musí se točit (ale na to je stavěná) Ale třeba můj krátký poznatek z 650R. Brzdy! O tom si může WR jenom zdát. Při přechodu z XR600 se mi zdálo že WR brzdí výborně, ale taky jsem jezdil krapet rychleji a při festovním dobržďování předek hodně rychle vadl. Výměna desek, kapaliny nepomohla, kotouč OK. A kamarád říkal, že je to normálka. Pomůže jen oversize kotouč. 650R brzdí jak čert. Podvozek 650R se jeví také výborně, ale to až po návštěvě na trati. Každý jak vidí neobrácené vidle, tak říká, že to netlumí. Ale to asi pravda nebude. Předek i zadek jsou plně stavitelné a průměr trubek stejný jak na wr.
Faktem je, že WR byla stavbou velice šíhlá motorka. XR je oproti tomu mamut :lol: Co mě ale hooodně vadilo, byly technické nedokonalosti soudruhů z Yamahy... Hlavně tři věci: Při výměně oleje je přístup ke všemu na posrání. Což u motky, kde se mění oil co 10Mth, je dost blbé. Pro výměnu oil filtru je třeba nejprve demontovat koleno výfuku :rolleyes: Pro vyčištění rámového sítka je třeba mít velmi silné nervy, páč je tam přístup jak do pr... Boční plast u laufu se při položení na pravou stranu propaloval. Pomohlo až dodatečné přidání nehořlavé textilie. A co mě sralo nejvíc: Po umytí vapkou bylo třeba rozdělat akcelerační pumpičku, páč byla vždy plná vody *no* Sice v manuálu na obrázku bylo psáno, že se má karb zakrývat jakýmsi sáčkem či co, ale i po zakrytí to stejně nepomohlo. A to jsem si dával majzla abych tam tu vodu nevalil. Takže po nastartování sice jela, ale po přidání zdechla. Rozborku, zborku už jsem měl zvládlou asi za 40min, ale byl to opruz...

Trawnikar: První pocity? Běhá mně mráz po zádech, když to slyším nastartované :lol: 61koní na volnoběh jenom tak brblá, ale jak otočíš plynem, je to hrozný hukot.Ale chod motoru je prostě 1A. Žádné cinkání, chrastění či tvoření jiných pazvuků, tak jak je tomu u "jiných" výrobců. Navíc při nízkém kompresním poměru 10:1 a nízkých otáčkách (6500) kdy má dosahovat maxima výkonu, ten motor bude opravdu držák. Jo, nedokážu si tu motorku představit s laďákem... Zatím jsem to projel fakt maličko, jenom párk km po polňačce. Oproti WR fest brzdí motorem. Ale to je pochopitelné. Zavřít plyn na dvojku či nedejbože na jedničku a je skoro o hubu :lol: Jinak to jde neskutečně za plynem. Odspodu to pořád zrychluje plynule s otáčením zápěstí. WR se dole sbírala, uprostřed jela, ve třech čtvrtinách peklo a nakonci velice nic. Ale zas od toho je tam řadička...
Já bych ani XR nekupoval, páč by nebyly prachy a byla WR. Jenže před 14dny se oval maník, který si mě našel tady na DBmoto a prý jestli neprodám. Já mu říkám, že ani ne. No a on na to, že mně za ni dá 100jablek. No a bylo rozhodnuto, když jsem ji před měsícem koupi za 75 :lol: I to byl důvod, proč jsem nejel na váš sraz, páč jsem byl momentálně bez motky. Tak jsem tu laboroval s dovozem a až jsem se nasral, podíval se na ebay, domluvil s maníkem prodej mimo ebay+slevu:) a motorka je doma...

Mirek12: I když už HQV dostala rozum a dělá motky v původní červeno-bílé barvě, tak ti můžu říct, že u mě doma tato značka nikdy nebude. Ani na plakátu :lol:

Vespa: Je je to leštěnečka. A hlavně honda :lol:

Uuuuf, to jsem se rozepsal... Ale je mně po včerejšku všelijak, tak toho dnes na svátek práce moc nepodělám :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

1.5.2007 v 10:16 | Nahoru | #2
RadiXS>100 vs. 75, tak to má někdo kliku!!

No vypadáš spokojeneě :thmubup:

A 10:1 a 6500 otáček, kde tam kua vzali 61 koní? Já mám 12,5:1 a nějakých 48 při 9000..? Nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Od kladívka ke kladivu aneb z WR na 650R...

25.7.2007 v 00:54 | Nahoru | #3
RadiXS> no nevím,gratuluju já tohle mám už za sebou,mám teď wr 450- O8" a jsem taky spokojenej po ktm,hondě,drku,husce.Já bych mamuta už nechtěl. :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist