Téma: Jízda v písku s mastodontem
 
15.1.2012 v 13:39
Chci se poradit a zeptat, zda má smysl u mastodontu typu Transalp 650, při jízdě v písku ufoukávat vzduch v pneu a o kolik asi. Nebo zda jde jen o psychickou záležitost a je to o jezdci a význam to má jen u lehkých endur. Hmotnost stroje se všemi náplněmi a plnou nádrží je cca 230 kg + 100 kg váha jezdce s výstrojí a cca 20 kg 50 l vak. Pneu přední Trelleborg T644, zadní Mitas C-02.Doporučené tlaky výrobce motocyklu 2,0/2,0 solo jezdec, 2,082/2,25 se spolujezdcem. Ještě dodám, že během dne se bude střídat terén: písek/kamenité cesty, tak jestli pak při jízdě kamenitým terénem spíše nebudou pneu náchylné k proražení...

1 reakcí na tento příspěvek Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 19:46 | Nahoru | #1
Dimi650ta>
Když vidím tu fotku normálně vám závidím, takové pěkné pískoviště. To jsis hrál zrovna na buldozer ne? Vypadá to jako kdyby ten podklad byl už trochu uježděný že se dělaj při orbě hrudky.

Něco takového si zas někdy budu muset zopakovat

Ale pujdu na to od lesa a pořídím tlumič řízení

(reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 20:47 | Nahoru | #2
lobo6> no, tak trochu jako buldozerista jsem si občas připadal....podklad byl uježděný od vojenského náklaďáku, který asi po 5 km končil v nějaké oáze... my pokračovali dál volným terénem hledat pouštní růže
Na rozdíl od tebe ale po zopakování těch držťkopádů rozhodně netoužím už proto, že jsem při každém pádu dostal do lýtka ohromnou ránu od toho držáku minerálek, který je vyroben z festovní pásoviny (na druhé straně byl podobný držák pro rezervní kanystr)...lýtka jsem měl fialové ještě měsíc po návratu domů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist