globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladiči a brusiči 2taktu
Jaká povrchová úprava má být v sání ze strany karburátoru(označení šipkou).Vím že přepoušťěcí kanály mají mít hrubý povrch a výfukovej leštěný.
Taky jakou povrch. úpravu spalovacího prostoru(spalovací prostor hlavy válce,dno pístu,atd..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

29.12.2011 v 17:55 | Nahoru | #1

the_duck píše: jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.



Jenom žasnu, kde se berou názory neleštit, nebo rozhodně neleštit !!!Na to jsi přišel jak?
Posledních 40 let jsem nic podobnýho nečetl.Že by nová ladičská generace s novými poznatky?
Poděl se, člověk se učí celý život.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu

2.1.2012 v 20:36 | Nahoru | #2
Jumbo3> Třeab pro to to:

Dřík píše: už to tu padlo, tak jenom ověření z praxe. U Blaty jsme si potvrdili známou věc...leštit kanále je blbost. Hlavně sací...povrch po lití do písku podporuje promíchání směsi a tím i lepší spalování. Ověřeno na závodních válcích Blata na flowbenchi Jaroš...
Myslím, že toto klišé vzniklo tím, že někdo vlítl na broušení kanálů kvůli změně průřezu a to pak někod viděl "z okna" a chytl se toho jakože vyleštit vše a bude to super.
Takže zahladit "fortunkou" hrboly, výstupky či případné stopy po jádru po lití a neleštit...
U výfukových si moc nepomůžeš...takže pro dobrej pocit ano, pro účinnost ne.



40 let žít v omylu a pak tvrdá rána, to by složilo i větší kusy. Ono je někdy lepší se poradit a získat praxi od lidí co se laděním dvoutaktů opravdu zajímají, než si myslet jak jsem právě brutálně vyladil motor tím, že jsem vyleštil i matku od sekundárního převodu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist