3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vačka a její uložení
Camča_v píše: Když ten můstek dotáhneš a vačka se ani nehne, tak na něm materiál chybí, než aby přebýval na brus.
Řešitelný to je, ale složitě - nejjednodušší způsob bych viděl v použití např 0,05 spároměrky, z které bych drátkem nechal vyříznout podložky.
Schválně to zkus nanečisto - vezmi dvě pětistovkový měrky, na ně stáhni můstek a zatoč
Nejde o materiál v dělící rovině, ale ve vrtání pro čep vačky. Tam přebívá a musí se ubrat, kopírujíce spodní půlkruh.
jinak Tvoje řšení je podle mě dost ruský: 0.05 vůli a ještě k tomu ovalitu otvoru? To vačka, resp. její uložení dlouho nevydrží...
Nebo to máš ověřený?
Dřík píše: Nejde o materiál v dělící rovině, ale ve vrtání pro čep vačky. Tam přebívá a musí se ubrat, kopírujíce spodní půlkruh.
jinak Tvoje řšení je podle mě dost ruský: 0.05 vůli a ještě k tomu ovalitu otvoru? To vačka, resp. její uložení dlouho nevydrží...
Nebo to máš ověřený?
ja myslim ze ma camca pravdu, kdyby prebejval material uvnitr diry.. tzn ze by byl mensi prumer nez ma puvodni domecek - tak by to na hridel vacky ani nedostal.. pokud to na vacku sedne tak bude prumer OK nebo i vetsi a chybi material v te delici rovine. ja bych se teda moc nehrnul ani do jednoho.. ale moc praktickejch zkusenosti se stavbou/prestavbou motoru nemam.
Dřík píše: Nejde o materiál v dělící rovině, ale ve vrtání pro čep vačky. Tam přebívá a musí se ubrat, kopírujíce spodní půlkruh.
jinak Tvoje řšení je podle mě dost ruský: 0.05 vůli a ještě k tomu ovalitu otvoru? To vačka, resp. její uložení dlouho nevydrží...
Nebo to máš ověřený?
Zrovna u GS500 bych to zase tak moc neřešil ruský řešení pro kus "rusky" zpracovanýho železa... měl jsem doma GS500, kde jeden domek byl prasklej vejpůl a dokud jsi nerozdělal motor a kvůli seřízení ventilů nezačal sundávat vačky, tak by jsi na to ani nepřišel. Motorka s tím podle mě jezdila už moc tisíc kilometrů a podle mě ještě bude (po dohodě s majitelem sestaveno zpět a až se to ozve, tak se to bude řešit a sežene se komplet druhá hlava).... takhle krásně ševelící motor (jak studenej, tak teplej, v nízkých i vysokých otáčkách)jsem neslyšel ani u nových GS500 ...kdybych to na vlastní oči neviděl, tak bych nevěřil .....takže nějakýho řešení pomocí podložek u tohodle motoru bych se zase nebál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vačka a její uložení
Kdyby měl zakladatel tohoto vlákna dost peněz na nové příslušné ND, zřejmě by vlákno nezaložil.
Měrky 0,05 jsou v každé sadě za pár peněz a když bude náhodou třeba, existují i sady po stovkách od 0,01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |