globalmoto_duben_nolan





Téma: Enduro a prašan
 
26.1.2007 v 17:14
Neodolal jsem prašanu a takhle to dopadlo :D
http://www.mackovo.com/video2007/xt1_.wmv

(reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 07:00 | Nahoru | #31
Autor>>
Zbyňo jeď. Vřele doporučuju. :thmubup: :thmubup:
Ja jsem to již absolovoval a jakože........no to se musí zažít na vlastní kůži....odpadl jsem již v zahřívacím kole :lol: :lol: :lol: :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 09:05 | Nahoru | #32
Autor>1. svezu se s Váma rád, třeba to aspoň kousek vydržím a už mě dochází nápady kam jezdit
2. stejně jako několik jiných příspěvků ti ani já nevyvracím, že pro <strong><span class="underline">tvoje</span></strong> účely je 02 nepoužitelná pleuška

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 12:37 | Nahoru | #33
ZbynekDR>Tak tak.Na sníh ale vhodná není pro nikoho,ale chápu,že když jezdíš s motorkou hlavně po asfaltu,tak to nebudeš každej den přezouvat.
Svézt se spolu můžem.Udej čas a místo.O víkendu mám čas...

(reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 13:54 | Nahoru | #34
Autor>ja bych sel, ale nemam na cem. Musim neco poridit.

(reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 15:56 | Nahoru | #35
Autor>víkend by měl vyjít...
Za loňskej rok jsem na asfaltu najel cca 50km(bohužel mám garáž na sídlišti a ne u pole)

1 reakcí na tento příspěvek Enduro a prašan

30.1.2007 v 20:10 | Nahoru | #36
hej nac montpaky a pneuservis,ja moto bezne prezouvam dlouhym sroubovakem :) .jinak jsem si do snehu do gumy navrtal diry a zasrouboval vratove srouby je to best off *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 21:05 | Nahoru | #37
gg>šroubováky sme používali kdysi a pěkně nahovno, vobčas sis udělal díru do duše a pořád to sklouzávalo.
Nevidím důvod proč nezainvestovat do montpák, pár obyč. stojí cca 300,-. Včera sem přezouval dva drapáky a s těma montpákama sem byl raz dva hotový :thmubup:

Enduro a prašan

30.1.2007 v 22:24 | Nahoru | #38
jasne montapky a tekute mydlo a prehodim to na cervenou na krizovatce :lol: ale ja je nekam zasantrocil tak to delam sroubovakem je pravda ze se u toho trochu vic zapotim

1 reakcí na tento příspěvek Enduro a prašan

30.1.2007 v 22:44 | Nahoru | #39
Já dostal od kamoše pixlu takové bílé sračky,voní to jako citronová zmrzlina a je to 10x lepší,jak mídlová voda.Perfektně se s tím přezouvají kola,ale nevím,jak se to jmenuje....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 23:40 | Nahoru | #40
klasickej mazlák co se používá v pneu servisech, říkaly jsme tomu gumomydlo :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 23:42 | Nahoru | #41
Mirek12>Asi jo,já ho dostal v pixli od solvíny. Ale je to proti mýdlu bomba!

(reakce na) Enduro a prašan

30.1.2007 v 23:45 | Nahoru | #42
Autor>>
ono mydlo rychle zasychá a nemá takovou mazací schopnost, spíš se snadno strře a povrch potom neklouže

1 reakcí na tento příspěvek Enduro a prašan

31.1.2007 v 09:55 | Nahoru | #43
Já používám Barbus na holení v tubě. V kombinaci s montpákama ze žigula nemám sebemenší problém ;) Akorát jsem přikoupil chránítka ráfků, ale na XR je stejně nepoužívám, páč už jsou odrbané až až :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 10:32 | Nahoru | #44
RadiXS>>
chránitka ráfku nemáš obrázek nebo odkaz??????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 10:58 | Nahoru | #45
Mirek12> Jo odkaz je tadyk... http://www.motoesho...4fc1d21db5556a599cbb Je to takové pogumované nic na špagátech, ale když máš eloxované ráfky, tak se bez toho neobejdeš. Pokud to teda chceš mít pořád pěkné... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 11:27 | Nahoru | #46
aha, to asi budu na svou další motorku muset pořídit.. ta bude mít černý ráfky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 11:37 | Nahoru | #47
Vespa> A co to bude tentokrát? KTM?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 12:26 | Nahoru | #48
RadiXS>KTM ne, na tu jsem zatím moc dobrých zkušeností neslyšel..
každopádně ať to bude cokoliv tak bych chtěl černý ráfky :D

XR650 asi odpadá, na silnici bych ji neuživil, olej po 1000 km se nedá. Asi by bylo fajn DR-Ztko fÉčku od Suzuki :)
Nejel jsi na něm náhodou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 12:50 | Nahoru | #49
Vespa>Jel, má to kámoš, skoro soused ;) Jede to pěkně, do lesa paráda. Já bych z tama sice vyházel ty nádobky na různé odcházející kapaliny, ale to je prkotina. Myslím, že pro hobíka, který se nechce bavit všemožnou údržbou je to velice dobrá volba. Jediné mínus bych viděl v podložkách ventilů. Přece jenom se seřízení líp provádí pomocí šroubů než výměnou podložek. Ale zas u toho stroje, jak jsem mohl vidět, se to provádí jednou za sezónu... Pak je možná trošku blběji vyřešené sundávání plastů... Co vidím, tak je to spolehlivý, nenáročný držák. Navíc s moderním dvouvačkovým motorem... 48 koníků a 119 kg je myslím do lesa Ok. V německu se dají pořídit pěkné kousky za dobrý peníz ;) Ale ty černé ráfky... No nevím :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 12:55 | Nahoru | #50
RadiXS> a co otáčkovej rozsah? Já od toho čekám že to bude trochu točivější a pojede to ve větším rozsahu otáček než XR, je to tak? Bo mě štve že s XR musím strašně řadit , ono tahá dobře ale jen v úzkým pásmu otáček. Jsem se vozil na Aprilii tuareg 350 a ta je skoro jak čtyřválec a i se sbírá od nižších otáček *yes*

Co se ti nelíbí na černejch ráfkách? :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:09 | Nahoru | #51
Vespa>hmm nemas to Xr nake pobouchane? co ja jel na XR tak to bylo jak tank spodek jako prase a pak to jakoby spise umiralo .. u Teecka to mam naopak ne ze by teda ve spodu netahla ale neni to tak brutalni jako u XR ale od strednich do vysokych tocek to je pak zverstvo ... :) obdobne se chovalo treba YZF a kdyz uz je to podtocene tak to taky moc jet nechce nebo rozjede se to v pohode ale vydava to vselijake priserne zvuky to XR to nedelalo tam se slo rozjet snad i na 4raka :) treba TM 400 je zase jak kombinace XR a YZF pac kdyz je podtocena tak si to vrni uplne v pohode a po pridani pokazde vystrelila jako z praku a v tech vysokejch to jelo taky besne :)

(reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:17 | Nahoru | #52
Vespa> Jo, DRZ točí víc, ale řadit je třeba včas. Ať máš XR nebo cokoliv jiného. Co se týká porovnání s XR 600, tak na XR je vyšší posaz. Povozek je asi na stejné úrovni. DRZ co do tlumičů také není žádný zázrak. Jinak motor suzy je pružnější, ale zase zátah šestky je znát. Hlavně když XRce naložím někde v kopci bez předchozího rozjezdu, tak DRZ sfouknu jak svíčku ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:22 | Nahoru | #53
Joraell-TE> No předtím jsem ještě zkoušel Autorovo a přišlo mě to stejný. Jinak já nemám laďák, což to taky trochu ovlivní - ze zkušenosti vím že s originálem to má trhanější nástup odspodu, ale s tím se holt nedá nic dělat :/ Teď o víkendu to snad budu mít ještě možnost porovnat.
Mě na mým třeba štve to že jedeš na čtverku po rovině a když necháš spadnout trochu otáčky tak se rozjede s cukáním.. ale to bys asi musel vyzkoušet, cojávím třeba to je normální. Když XR držím ve středních tak to jede hlava nehlava :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:31 | Nahoru | #54
Vespa> Kua na tom nesmíš usínat, ale jet!!! :lol: Na kochání sis měl koupit XT. To jede trochu dole a pak zas až dole :lol: Na starších XR do r.v. 1988 odcházely dvojkové a trojkové kolca. Byly slabší a většinou se to stávalo díky tomu, že se nesprávně řadilo... Sice do tvé už šikmoocí dali silnější kolca, ale já jen abys věděl ;)

(reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:44 | Nahoru | #55
no ja jak drzim Teecko ve strednich a pak za to zarvu na 3ku a je tam nejaka nerovnost tak normalne se stavi jak rikam v nizkejch to jede uplne hovno ale v tech vyzsich :thmubup:

no to XR melo ladak no :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 13:44 | Nahoru | #56
RadiXS>jak vypadají a kde se dají splašit ty chránítka ráfků?

(reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 14:32 | Nahoru | #57
RadiXS> no já se to snažím držet tak trochu výš, ale občas se stane, no :) Líp by se mě jezdilo na motorce co tohle snáší, ale snad si zvyknu

(reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 15:21 | Nahoru | #58
Autor>mají je v motokšeftu naproti vankovce. Není tohle nějaká reklama? :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 17:39 | Nahoru | #59
Autor> Tož já je objednal přímo odsud http://www.motoesho...4fc1d21db5556a599cbb Bral jsem tam pár blbostí a toto mě tak nějak zaujalo. Přezouval jsem s tím bývalou LC4, kde byly ráfečky pěkňoučké... Myslím, že na funglovku by sis to měl určitě pořídit. Je to dobrá věc a na nové či eloxované ráfky můžu jenom doporučit *yes* I když by to mohlo stát třeba 50kč, páč je to opravdu jenom taková kravinka. Nic na tom není.... Kus tvrdší tvarované gumy co pásne na ráfek a šńůrka pro posunutí a vytažení *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 18:07 | Nahoru | #60
RadiXS>dík,už jsem si je objednal...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist