globalmoto_kveten





Téma: Enduro a prašan
 
26.1.2007 v 17:14
Neodolal jsem prašanu a takhle to dopadlo :D
http://www.mackovo.com/video2007/xt1_.wmv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 12:50 | Nahoru | #1
Vespa>Jel, má to kámoš, skoro soused ;) Jede to pěkně, do lesa paráda. Já bych z tama sice vyházel ty nádobky na různé odcházející kapaliny, ale to je prkotina. Myslím, že pro hobíka, který se nechce bavit všemožnou údržbou je to velice dobrá volba. Jediné mínus bych viděl v podložkách ventilů. Přece jenom se seřízení líp provádí pomocí šroubů než výměnou podložek. Ale zas u toho stroje, jak jsem mohl vidět, se to provádí jednou za sezónu... Pak je možná trošku blběji vyřešené sundávání plastů... Co vidím, tak je to spolehlivý, nenáročný držák. Navíc s moderním dvouvačkovým motorem... 48 koníků a 119 kg je myslím do lesa Ok. V německu se dají pořídit pěkné kousky za dobrý peníz ;) Ale ty černé ráfky... No nevím :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro a prašan

31.1.2007 v 12:55 | Nahoru | #2
RadiXS> a co otáčkovej rozsah? Já od toho čekám že to bude trochu točivější a pojede to ve větším rozsahu otáček než XR, je to tak? Bo mě štve že s XR musím strašně řadit , ono tahá dobře ale jen v úzkým pásmu otáček. Jsem se vozil na Aprilii tuareg 350 a ta je skoro jak čtyřválec a i se sbírá od nižších otáček *yes*

Co se ti nelíbí na černejch ráfkách? :P
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist