globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Midalu
28.10.2011 v 23:16

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 16:16 | Nahoru | #61
Krátce..
odkaz na video je na ofic. stránkách
Je tam napsáno že kráce potom bude uveřejněno promo (to je k tomu videu pro barandov)
Z těch uvedených "českých" firem je česká tak půlka.
Já FGR fandím, ale to nic nemění na tom, že to video je odfltáknuté a to nezávisle na tom jestli je to promo nebo ne.

Naposledy editováno 30.10.2011 21:31:05

Midalu

30.10.2011 v 16:42 | Nahoru | #62
až uvidim že to projelo svět ani jednou se to neuvařilo nezadřelo a nekápla s toho kapka oleje tak jak to umí kdejaká jiná motorka za zlomek peněz tak pak řeknu že to asi bude dobré ale při jejich rychlosti budu mít fousy jako usáma a bude mi to jedno pač si to nebudu pamatovat

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 16:57 | Nahoru | #63
> Tazitaz

Ad ty dotace - komu to vadí ? Mě tedy vadí, že to je dotace na motorku k ničemu, resp. na pár sběratelských kousků. A to srovnání s ostatními dotacemi těžce kulhá - každá dotace, která se nepoužila pro naplnění veřejného zájmu, je špatně (je fuk, kolik jich už zahučelo úplně někam jinam, než mělo. Pořád je to špatně, přece fakt, že se hafo rozkradlo neomlouvá další nesmyslné dotace). Je jistě chvályhodné, že dokázali od nuly postavit motor potažmo celej bike, ale - k čemu ? Pro koho ? Pro pár vyvolených ? Čili ano, vadí mi, když si někdo plní sen za cizí prachy (a jestli je to FGR, nebo politici je jedno).

Ad motor a Horex - jasně, Horex prostě okopíroval VR6, zato koncept V6 od FGR je úplně nový, nikdy nepoužitý a velmi progresivní :)) Stejně jako FGR použilo dávno hotový koncept V6, Horex udělal to samé s VR6.
Rozdíl mezi Horexem a FGR je ten, že Horex bude velmi pravděpodobně dostupný širším masám, kdežto Midalu nikoli (alespoň ze zpráv, které jsou zatím k dispozici).

A k tomu videu - ať už to je ofiko promo nebo není, pořád to veřejně ukazuje exkluzivní motorku a podle mě by také video mělo nějak podle toho vypadat. Není to video, které někdo natočil telefonem a pustil do světa, je to režírované a má to nějakou myšlenku, která ale, aspoň mě, nekoresponduje s exkluzivitou motorky.

Jediné, na čem se shodneme je, že to je kus nádherné práce (až na detaily) a komponent. Líbí se mi to, ale popravdě nevidím důvod pro 270kg motorku s takovým motorem - z tohoto pohledu je to jen splnění snu.

Midalu

30.10.2011 v 18:00 | Nahoru | #64
To není promo video. To je jen pro ubrečený a závistivý spratky z M.cz

Midalu

30.10.2011 v 18:31 | Nahoru | #65
Hlavní je to,že se o ní ví ve světě a je spojená s Českou republikou .Aspoň se dostaneme do podvědomí,že se zde něco takového vymyslelo a postavilo.Měli by jsme být rádi...Že to bude stát přes milion.No a.Taky slyšítě od Italů,že by plyvali na Ferrari jen kvůli tomu,že je to drahé.Jsou hrdí na to,že se to vyrábí u nich.Jen u nás je to jinak.To je česká povaha.Bohužel...

Naposledy editováno 30.10.2011 18:33:09

Midalu

30.10.2011 v 18:53 | Nahoru | #66
Můžem se bavit o tom, jestli je pěkná nebo škaredá, ale to je asi tak vše. Typická ukázka dnešní ekonomické politiky, zbytečně vyhozené peníze za něco, v době kdy jich je nedostatek, co se prostě nebude prodávat. Tu motorku si nikdo nekoupí, nevyrábí ji zavedená firma, žádné další modely již určitě nebudou, jak to bude s náhradními díly, jak to bude se servisem, jak dlouho bude vlastně firma existovat? Vlastenectví již nikomu nic neříká, takže to že je vyrobená u nás, určitě nepřesvědčí případné zájemce ke koupi. Pěkný pokus, ale peníze investované na vývoj a výrobu šly jistě vynaložit účelněji. Brzo si na Midalu (hrozný název)nikdo ani nevzpomene. Možná si jenom někdo splnil sen a jak to bylo s financemi, se můžeme jenom dohadovat. Když nějaká fabrika vyvíjí nový model motorky, jde v první řadě o návratnost vynaložených prostředků, v případě Midalu to zjevně nikoho nezajímá.

Naposledy editováno 30.10.2011 19:11:32

Midalu

30.10.2011 v 19:20 | Nahoru | #67
tak za me davam bohuzel trosku nechapu strategii FGR za HROMADU penez vyrobit v podstate neprodejny prototyp...nechapu,proc se radeji nepustili do vyroby neceho co by stalo normalni penize a udelat proste masinu ktera se bude libit a kterou si lidi budou kupovat. A uz vubec netusim kdo by si mohl miladu koupit,kdyz budu chtit 200hp masinu tak jdu napr. do nove ZX-10R,ktera jeste k tomu vazi polovinu. Kdyz budu chtit drahou exkluzivni masinu tak pujdu do Desmosedici,porad jsem cenou hluboce pod miladou a mam doma repliku GP stroje. Sorry ale tohle vypada jak krizenec monstera a moto guzzi kterejm nekdo nalil do nadrze anabolika.

Nekamenujte me jen tady prezentuji SVUJ NAZOR a nikomu to nenutim.

1 reakcí na tento příspěvek Midalu

30.10.2011 v 19:26 | Nahoru | #68
Zdravím všechny!

V tomto roce jsem se kromě testování Midalu s FGR účastnil i závodů MMČR silničních motocyklů, a to, že není toto video "to pravé ořechové" má dle mě minimálně dva důvody:
1. několikrát se posouval termín natáčení videa z důvodu nepřízně počasí či mé nepřítomnosti (na závody se odjíždí cca v půlce pracovního týdne)- toto video se tedy točilo i stříhalo celkem "na poslední chvíli"
2. tento kus je výstavní kus (bude vystaven i v Miláně), tedy jsem byl důrazně vyzván, abych nepředváděl žádné divočiny...

..a co se týče technické stránky, tak na tomto motocyklu z videa ještě nejsou aplikované změny, které budou Světu představeny v příštím roce. To nejlepší nakonec...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:04 | Nahoru | #69
DanFunSun> ¨zdravím vrchního advokáta fgr krásnou fotečku si nám sem šoupnul krásnou škoda že to má zase pocintanou vanu od černýho oleje primárně by ste měli světu ukázat přetěsněnej motor a vo tom přesně ten amaterizmus je máte stroje za miliony ale chčije vám s toho jak by asi takové ferrari vypadalo na fotkách v novinách s louží pod motorem to by snad i nebožtík Enzo vstal z hrobu a nakopal manažery do prdele

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:18 | Nahoru | #70
sxs525> čaj! ...jo na přetěsněnej motor je svět zvědavej - to ty musíš vědět nejlépe. Ta fotečka je z HK - tedy vana je pocintaná... jak píši výše - ta Midalu co se bude prodávat bude trochu jiná a věř mi, že olej nikde cintat nebude

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:19 | Nahoru | #71
stassek> Proc se mi nelibi az tak moc motor uvnitr? Jednak je konstrukce vsech moznych motoru moje hobby od mala a pak jsem to i studoval a pracuju v oboru. Ne ze bych svuj nazor chtel nedejboze nad neco povysovat, ale kdyz bych mel srovnat vnitrni konstrukci a samotnej koncept obou motoru, tak Horex je neco uplne jinyho. Zatimco FGR je sice technickym provedenim peknej kousek a vypada impozantne, tak to je asi vsechno, jinak to je na muj vkus neusporne koncepci postavenej motor, kterej se vubec nesnazi mit co nejmensi rozmery(pro dany objem - o muj boze 2,5L ) a tak udelat vysledek vic motorkou, nez necim jako Boss-Hoss. Horex chytre pouziva koncept VR6(mela treba uz i Lancia Fulvia - rozhodne to neni vymysleny u VW, ale s VW Horex motor navrhoval) prave proto, aby vysledek nebyl dalsi CBX1000, nepouzitelnej mastodont, ale kompaktni agregat se vsema vlastnostma radovyho sestivalce. Pri pohledu na celou konstrukci je videt, ze neslo jen o to postavit motorovou sochu(jako FGR...na zdi se mi docela dlouho vyjimal krasne jeho plakat) ale motorkovy agregat se vsim vsudy(hlavne jeste rozumnyho objemu, kdyz dneska litry maj sileny vykony).

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #72
sxs525> vzhledem k tomu, že píšeš o čem ten amaterizmus je předpokládám, že máš s amatérismem nějaké zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:23 | Nahoru | #73
DanFunSun> Me spis teda mrzi, kdyz je videt na zaberech v pozadi vetrem odfoukavany modry mrak olejovych spalin po rozjezdu To dobrou reklamu nedela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:27 | Nahoru | #74
DanFunSun> Ahoj, ještě to furt hulí, když za to vezmeš, nebo už jste to zajeli??? Prvně to obhajovali novým syrovým nezajetým motorem, tak by mě zajímalo, jak je na tom Midalu teď...Dík

e: Jindra650 mi to vzal z huby...

Naposledy editováno 30.10.2011 20:28:11

Midalu

30.10.2011 v 20:28 | Nahoru | #75
Na FGR se dívám jako na luxusní sídla boháčů.Dřív mě to rozčilovalo,dnes mi to jedno.Ano,luxusní kus techniky,která je z části i Česká,ale tím to hasne.Je to pro mne věc,kterou maximálně teoreticky zahlídnu,ale v životě se na tom nesvezu,v životě si to nekoupím.
Pro mě to není motorka jako taková,ale něco co vzniklo pro lidi co neví co s penězi.Fakt by mě zajímalo,kolik budoucích kupců si to koupí opravdu jako motorku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:28 | Nahoru | #76
Jindra650> ...ó můj bože 2,5litru.... A voto tady de! Prostě chteli postavit funkční moto (nikoli motorovou sochu jak píšeš) s největším objemem, a tak zvolili do "V" koncepci, neboť při tomto objemu by Horex koncepce měla prostě moc širokou klikovku a byla by to jenom motorová socha. Toť vše.

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #77
Jindra650> souhlasím ....jedna z věcí, která byla odstraněna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:35 | Nahoru | #78
dewwil> není to nezajetím (nevím o tom, že by nové motorky při zajíždění takhle hulily...) motor v tomto exempláři má experimentální systém mazání, od kterého se upustilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:42 | Nahoru | #79
Jindra650> hele CBX 1000 nejlépe twinshock no to je přeci skvost a za pár korun když tohodle vzducha naleštíš a postavíš ho doma do haly tak každýmu padne čelist a znalec tě
poplácá po zádech to není žádnej mastodont to je Honda a té není nikdy dost

Midalu

30.10.2011 v 20:45 | Nahoru | #80
...

Naposledy editováno 31.10.2011 00:52:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:48 | Nahoru | #81

DanFunSun píše: Jindra650> ...ó můj bože 2,5litru.... A voto tady de! Prostě chteli postavit funkční moto (nikoli motorovou sochu jak píšeš) s největším objemem, a tak zvolili do "V" koncepci, neboť při tomto objemu by Horex koncepce měla prostě moc širokou klikovku a byla by to jenom motorová socha. Toť vše.

To si nerozumime, ja nekritizuju V6 koncepci, na 2,5L je dobra, stejne jako VR6 je vyborna pro Horexe. Ale neni V6 jako V6, nelibi se mi, jak je ten motor delanej uvnitr z hlediska prostorovyho usporadani do motorky. Misto toho, aby byla sirka co mozna minimalni, zastavbova delka co mozna nejmensi, tak ten motor je aspon podle me stavenej jak do osobaku(napriklad zleva vystupujici alternator co mohl mit i jine umisteni, zprava zase zbytecne vystrcena spojka, ktera mohla mit prevod ne z konce kliky, ale z jednoho setrvacniku). Jasne, vypada pekne, opravdu se mi motor jako socha do bytu libi, samotna motorka je postavena kolem toho pomniku taky dobre, Standa Hanus umi pracovat s tim co je k dispozici. Srovnejme to treba s BMW K1600, na kterym je videt o co tvurcum slo a jak to realizovali aby to bylo zivotaschopny dite...

Naposledy editováno 30.10.2011 20:52:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 20:55 | Nahoru | #82
sxs525> Vcera jsem na nej v Chejnove zase koukal, je to unikatni motorka, ale prave ten agregat, kterej nepasuje do jinak uzky motorky mi vadi a to 6ti a 3valce jsou moje krevni skupina. Proto se mi treba daleko vic libi Z1300, ktera vypada vic jako motorka nez jen splneny cil - postavit 6valcovou motorku s radakem

1 reakcí na tento příspěvek Midalu

30.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #83
Hele jako každá kravina má svýho kupce já bych to neřešil...průser je že firma podceňuje marketing a ten maj třeba italové kurevsky zmáknutej...uměj kolem svých aut a motorek vytvořit zvláštní auru...ale to u nás lidi nezvládaj...pustit do toho ty emoce.

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:09 | Nahoru | #84
Jindra650> je to prostě bajk s motorem z fordu granada nebo scorpio z 85týho roku takovej dojem s toho mám já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:12 | Nahoru | #85
Jindra650> Beru :) Ale předpokládám, že inženýři FGR měli pro tohle uspořádání nějaký důvod. Kdyby bylo možné lepší, tak by ho snad použili... doufám, že nejsem příliš naivní :) ale kdyby ty řešení byly všechny tak jednoduché, tak by to určitě nedělali složitější. Nebo se pletu? Není třeba hlavním důvodem pro tohle uspořádání spolehlivost, snadnější možnost opravy/údržby apod.?

1 reakcí na tento příspěvek Midalu

30.10.2011 v 21:14 | Nahoru | #86
...

Naposledy editováno 31.10.2011 00:53:12

Midalu

30.10.2011 v 21:24 | Nahoru | #87
Já jsem zase slyšel, že to odpovídá zmenšenému osmiválci z tatry 613 :D

...pro ty, co to nechytli, než "teamwhd" smazal svůj koment: "slyšel jsem, že motor z midalu jsou dva spojené motory fabie HTP"

Naposledy editováno 31.10.2011 12:12:42

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:25 | Nahoru | #88
stassek> Spolehlivost nevidim co by nejak zasadne zvysovalo(stejnak cilem neni cestovatelskych 100tkm+), ale tak nejak me napada, ze jestli to nechteli mit slozity a sofistikovany, tak takovej monstrbajk snad ani nemelo cenu delat jen pro ten pocit ze ma 2,5L

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:28 | Nahoru | #89

teamwhd píše: Nemám to ověřený ale slyšel sem že výkres tohodle motoru odpovídá dvoum spojeným fabiím HTP.

No, to leda podle vrabcu na strese

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:44 | Nahoru | #90

teamwhd píše: Hele jako každá kravina má svýho kupce já bych to neřešil...průser je že firma podceňuje marketing a ten maj třeba italové kurevsky zmáknutej...uměj kolem svých aut a motorek vytvořit zvláštní auru...ale to u nás lidi nezvládaj...pustit do toho ty emoce.



Pod tohle bych se podepsal. Přitom by stačilo trošičku přidat na profesionalitě, ale to už není problém výrobců motorky. Spíš oddělení propagace/marketingu (existuje ?)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist