paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Midalu
28.10.2011 v 23:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:12 | Nahoru | #1
Jindra650> Beru :) Ale předpokládám, že inženýři FGR měli pro tohle uspořádání nějaký důvod. Kdyby bylo možné lepší, tak by ho snad použili... doufám, že nejsem příliš naivní :) ale kdyby ty řešení byly všechny tak jednoduché, tak by to určitě nedělali složitější. Nebo se pletu? Není třeba hlavním důvodem pro tohle uspořádání spolehlivost, snadnější možnost opravy/údržby apod.?

(reakce na) Midalu

30.10.2011 v 21:25 | Nahoru | #2
stassek> Spolehlivost nevidim co by nejak zasadne zvysovalo(stejnak cilem neni cestovatelskych 100tkm+), ale tak nejak me napada, ze jestli to nechteli mit slozity a sofistikovany, tak takovej monstrbajk snad ani nemelo cenu delat jen pro ten pocit ze ma 2,5L
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist