Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

16.12.2011 v 22:17 | Nahoru | #1

prackarr píše: Zdar. Ono se asi shodnem,že nejdůležitější je priorita toho,co s tím člověk chce jet,jakou má figuru,jakou má fyzičku a co je mu sympatičtější.
Já bych si např. na 2T nedovedl představit jízdu a sněhu. Netvrdím,že to nejde,ale do sněhu je potřeba zrovna pořádný kladivo. Na to je i 450 dost slabá motorka. Mám si na zimu kvůli tomu kupovat další prkač?
A trial- ano,na vyloženě trialový pasáže by lehkej 2T byl jistě dobrej,ale i s 4T to dám a co pak v krpálech,kterých tu mám mraky? Tam je 2T zase v řiti. Proto mám to,co mám a o 2T neuvažuju. Pokud chce někdo brousit sranda cupy alá Janovice apod.,tak prosím,ale podle videí mě vůbec nepřišlo,že by tam ty 4takty nějak ztrácely. Naopak si nešlo nevšimnout,jak ty motorový pily přehazovaly kubíky hlíny za zpěvu bezventilových fistulí s doprovodem vojenských dýmovnic vestavěných přímo v prkači..
Znám jen velmi málo jezdců,kteří to s dvoutaktem umí. V mém okolí bych vyjmenoval s bídou dva. Nejvíce ale chválí paradoxně 2T ti,kteří na tom vyloženě neumí. Pak totiž 2T poskytne jednu obrovskou výhodu- kvicht! Zvedej 50x za hodinu 100kg 2T,nebo 125kg 4T. Vyjímkou je snad jen Vespa,toho jsem na tom jet sice neviděl,ale podle tabulek ze závodů na tom asi fakt jede,ale co musím říct- Vespo,ono to totiž bude tím,že tobě to zase nešlo moc na tom 4Taktu.... Teď jde jen o to,jestli ty nebudeš ta vyjímka,co potvrzuje to pravidlo...



neni pravda, ze 2T je v krpalech v riti, jen na 2T musis o hodne vice trenovat a dostat motorku do ruky, ucha, spravny cit na plyn (ne kazdy to dokaze, fakt s 2T musis srost).... to kdyz dokazes, tak te nikdo na 4T neprekona, (nepocitam rychle useky)

nekdy se zajedte podivat napr. na Erzberg, je krasne, co tam profici na 2T dokazou, kam se na ne v tech krpalech hrabou 4T

nicmene pro nas, co motorku drzi poradne jednou za 14dnu je opravdu 4T lepsi, pohodlenejsi motorka a zvladnes na ni vyjed daleko vic nez kdybys jel na 2T, je to proste jednoduzsi, ale chce li nekdo poradne trenovat a srost s motorkou pak 2T a kdyz se mu povede, slyset co presne motorka potrebuje tak nemuze byt porazen

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.12.2011 v 08:59 | Nahoru | #2
jack91> na 90% s teboáu souhlasím. To je právě ono,že hodně riderů zdejších si myslí,že když na 2T zajede erz profík,že oni budou díky 2T stejně dobří. Nejhorší na tom je to,že si to většina z nich i po tom,co si to koupí,myslí. Jak už jsem psal dříve,krom jednoho,dvou borců,co osobně znám,šli všichni ostatní koupí 2T "dolů". Bud pak přešli zpět do 4T,nebo začali jezdit něco jiného,aby svůj argument "udrželi". Nejčastějším argumentem je hmotnost stroje a pak cena údržby. Já teda nevím,ale stroj si volím prvně podle toho,co mi sedí a pak podle toho ostatního. kdo volí stroj podle spotřeby,nebo podle ceny údržby,tak nevím,co chce na tom dělat?
Pro hobíka amatéra,co jezdí les a sem tam nějakej srandacup je prostě 4T lepší,jak 2T,at si říká kdo chce co chce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist