Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.12.2011 v 08:59 | Nahoru | #1
jack91> na 90% s teboáu souhlasím. To je právě ono,že hodně riderů zdejších si myslí,že když na 2T zajede erz profík,že oni budou díky 2T stejně dobří. Nejhorší na tom je to,že si to většina z nich i po tom,co si to koupí,myslí. Jak už jsem psal dříve,krom jednoho,dvou borců,co osobně znám,šli všichni ostatní koupí 2T "dolů". Bud pak přešli zpět do 4T,nebo začali jezdit něco jiného,aby svůj argument "udrželi". Nejčastějším argumentem je hmotnost stroje a pak cena údržby. Já teda nevím,ale stroj si volím prvně podle toho,co mi sedí a pak podle toho ostatního. kdo volí stroj podle spotřeby,nebo podle ceny údržby,tak nevím,co chce na tom dělat?
Pro hobíka amatéra,co jezdí les a sem tam nějakej srandacup je prostě 4T lepší,jak 2T,at si říká kdo chce co chce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.12.2011 v 11:28 | Nahoru | #2

prackarr píše: jack91> na 90% s teboáu souhlasím. To je právě ono,že hodně riderů zdejších si myslí,že když na 2T zajede erz profík,že oni budou díky 2T stejně dobří. Nejhorší na tom je to,že si to většina z nich i po tom,co si to koupí,myslí. Jak už jsem psal dříve,krom jednoho,dvou borců,co osobně znám,šli všichni ostatní koupí 2T "dolů". Bud pak přešli zpět do 4T,nebo začali jezdit něco jiného,aby svůj argument "udrželi". Nejčastějším argumentem je hmotnost stroje a pak cena údržby. Já teda nevím,ale stroj si volím prvně podle toho,co mi sedí a pak podle toho ostatního. kdo volí stroj podle spotřeby,nebo podle ceny údržby,tak nevím,co chce na tom dělat?
Pro hobíka amatéra,co jezdí les a sem tam nějakej srandacup je prostě 4T lepší,jak 2T,at si říká kdo chce co chce.



asi jsem nechapajici ale napsal jsai presne to stejne co jack

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

19.12.2011 v 13:38 | Nahoru | #3

prackarr píše: jack91> na 90% s teboáu souhlasím. To je právě ono,že hodně riderů zdejších si myslí,že když na 2T zajede erz profík,že oni budou díky 2T stejně dobří. Nejhorší na tom je to,že si to většina z nich i po tom,co si to koupí,myslí. Jak už jsem psal dříve,krom jednoho,dvou borců,co osobně znám,šli všichni ostatní koupí 2T "dolů". Bud pak přešli zpět do 4T,nebo začali jezdit něco jiného,aby svůj argument "udrželi". Nejčastějším argumentem je hmotnost stroje a pak cena údržby. Já teda nevím,ale stroj si volím prvně podle toho,co mi sedí a pak podle toho ostatního. kdo volí stroj podle spotřeby,nebo podle ceny údržby,tak nevím,co chce na tom dělat?
Pro hobíka amatéra,co jezdí les a sem tam nějakej srandacup je prostě 4T lepší,jak 2T,at si říká kdo chce co chce.



Souhlasim se vsim proste na 2T musis hodneeeeeee trenovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist