Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.10.2011 v 09:24 | Nahoru | #1
Nikdo netvrdí že 2t je na výjezdy lepší.
Ale tenhle způsob srovnávání není "fér".
Jak bylo řečeno, ty dvoutakty jsou krosky, a jezdci zaměření na motokros.
Jindrs když s návykama z 550 sedne na 2T, tak to taky nezhodnotí optimálně.

P.S.
tenhle brdeček bych na dváce ani neregistroval

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.10.2011 v 09:29 | Nahoru | #2

Vespa píše:

P.S.
tenhle brdeček bych na dváce ani neregistroval

... a prostě jel dál...

Vespo,jenže to jsme u toho- co dělá normální lesní mrdal?
Pokud nebydlí zrovna u Kolína,tak 50% vyjížďky přejíždí po cestách- tady jednoznačně 4T,už jen kvůli těm vibracím.
Dalších x procent jede právě takový krpály a zbytek je ta "zábava", a to ještě jak u koho,protože na skákání po lese prostě většina lesomrdalů není. Když někoho takto zatáhnu do houští mezi klády,tak mě vypičuje,že toto jet nechce. Má pak smysl pro tyto lidi 2T? A o tom je tu řeč,nikoliv o tom,co je lepší a co horší. Pokud budeš jezdit tento poměr,nemá prostě 2T motorku cenu mít a naopak,pokud někdo zklouzne do toho,co jezdíš ty,nemá cenu mít těžký šestisetkubíkový čtyřtakt. O tomto píšu celou dobu já. Nic nesrovnávám,jen píšu postřehy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist