globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: podložky pod ventily
Tak jsem si změřil vůli ventilů. Výsledek- sací ventily mají toleranci od 0,1 mm do 0,2 mm, výfukové od 0,2 mm do 0,3 mm. Moje měření mi vyšlo tak, že výfukové ventily v zadním válci mají: pravý 0,25 a levý 0,2 / sací ventily v zadním válci: pravý 0,1 a levý 0,15 a tudíž zadní válec je OK. Výfukové ventily v předním válci mají: pravý 0,15 a levý 0,1 / sací ventily v předním válci: pravý 0,1 a levý 0,1 ...no a tady jsou výfukové mimo toleranci a tudíž se vás ptám jestli to dobře chápu, že musím buď sehnat menší podložky, nebo ty stávající zbrousit..? aa nebo nemáte někdo doma jen tak ležet? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podložky pod ventily

3.10.2011 v 14:45 | Nahoru | #1
Mad_Cat>Tak že bych řekl pouze uživatelskou příručku. Měl si líp hledat, šmudlo.

servisní manuál

To sou ty klasické měrky, pak sou ještě jemnější, kde se dá měřit na jednu setinu. Třeba tydlencty.

Těch 0,1 na předním výfuku se mi po 50tis nezdá, vzhledem k tomu, že ty ostatní hodnoty sou celkem v normě na ty kilometry, pokud to maš dobře změřene.

Pokud budeš ty podložky měnit, tak by je měli mít v Suzuce skladem.

Ale v každém případě bych udělal všechny ventily na horní hranici. K

(reakce na) podložky pod ventily

3.10.2011 v 20:18 | Nahoru | #2

Kousek píše: Mad_Cat>Tak že bych řekl pouze uživatelskou příručku. Měl si líp hledat, šmudlo.

servisní manuál

To sou ty klasické měrky, pak sou ještě jemnější, kde se dá měřit na jednu setinu. Třeba tydlencty.

Těch 0,1 na předním výfuku se mi po 50tis nezdá, vzhledem k tomu, že ty ostatní hodnoty sou celkem v normě na ty kilometry, pokud to maš dobře změřene.

Pokud budeš ty podložky měnit, tak by je měli mít v Suzuce skladem.

Ale v každém případě bych udělal všechny ventily na horní hranici. K


Tak když ty ostatní jsou v pohodě, tak proč je dělat..to je pak docela dost peněz ne když by ještě určitě do další kontroly podle mě vydržely. Jinak jsem to měřil všechno dvakrát, tak snad už to asi ani líp nejde a i když mi někde třeba měrka 0,1 šla snadno a 0,15 vůbec, tak je mi jasný, že to bude něco mezi, ale když to nedělám denně nebo na více mašinách, tak není zas třeba těch úplně přesnejch měrek. Chci to zas rozdělat na tu výměnu až skončí sezóna, teď bych ještě rád něco odjezdil. Beztak je tam blbej přístup přes chladič, takže to chci spojit rovnou s odděláním chladiče, jeho vyčištěním a výměnou chladící kapaliny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist