bmw_r1300gs_cartec





Téma: jakýho motarda...
 
26.9.2011 v 17:29
čus motoblázni mam dotaz
chtěl bych motarda ale zajímalo by mi jaký by bylo neideálnější..
a jestli se snim třeba dá i cestovat nebo aspoň udělat 200kilometrová vyjížďka.Nebo aspoň průměrná rychlos co se s tim dá ject a tak..nerad bych abych to pořídil a třeba to utavil byl bych rád za každou radu díík moc



jinak dejte koním pít :)
Předchozí
1 2
Následující

jakýho motarda...

26.9.2011 v 17:50 | Nahoru | #1
Čau,
jako cestovat se na tom dá, ale není to ono...stejně tak jako jet stabilně nějakou vyšší(120+) rychlostí - i když tohle jde pořešit zpřevodováním - ale to pak zase stojí za prd...prostě na tohle motard není...

- nebo si můžeš koupit nějakýho šméčko motárda - to pak bude cajk...

Naposledy editováno 26.09.2011 17:53:53

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

26.9.2011 v 18:02 | Nahoru | #2
Co hyproš bo Super SM

(reakce na) jakýho motarda...

26.9.2011 v 18:16 | Nahoru | #3
Capt.Spaulding>

Jezdím teď na 950SM a do motárda jako takovýho to má jooo daleko....kompromisy prostě stojí za prd

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

26.9.2011 v 18:22 | Nahoru | #4
Na cestování tak FMX 650,ale jak to bude s rychlostí nevím

(reakce na) jakýho motarda...

26.9.2011 v 19:11 | Nahoru | #5
eMko69> No cestování s FMX není taky žádnej med, ale jde to.

jakýho motarda...

26.9.2011 v 20:51 | Nahoru | #6
XT 660 X

jakýho motarda...

26.9.2011 v 21:07 | Nahoru | #7
Honda FMX 650 není na cestování stvořená, nejdále jsem byl v tatrách cca 700km a prdel bolela. Na dálnici trápení. Ale jinak velmi zábavná motorka, která udělá přesně to, co chceš.

Naposledy editováno 26.09.2011 21:08:55

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

26.9.2011 v 21:25 | Nahoru | #8
Tak jistě že není na cestování, ale přijde mi pohodlnější než Hypermotard než píší nahoře nebo nějaké SMC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

26.9.2011 v 21:57 | Nahoru | #9
eMko69> Tak třeba hypermotard je oproti fmx křesílko.

jakýho motarda...

26.9.2011 v 23:15 | Nahoru | #10
Dorsoduro? KTM 690 SMC? Nebo chces vylozene ostryho motarda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 09:01 | Nahoru | #11
matrixbiker> Tak to se omlouvám, mě připadá Hypermotard takovej sportovnější než FMX, proto jsem čekal že bude FMX pohodlnější

jakýho motarda...

27.9.2011 v 14:51 | Nahoru | #12
a vy myslíte že třeba to drz sm špatný?
ostrý to bejt nemusí,spíš bych to řešil i cenově tak okolo 70tis

jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:12 | Nahoru | #13
DR není špatný, ale nad 120 tě uvibruje. Kolem 70 máš DR,FMX,XT,SM610. Dr a 610 jsou nejvíc motardové.

Naposledy editováno 27.09.2011 15:16:36

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:23 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:28 | Nahoru | #15
2LEKO> Co je na tom videu svedou všechny 4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:34 | Nahoru | #16

matrixbiker píše: 2LEKO> Co je na tom videu svedou všechny 4.



..to jo..ale musí to mít taky "pilota"! ...a ještě top je Husaberg a KTM!

(reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:40 | Nahoru | #17
2LEKO> Berg a KTM jsou dobrý, ale absolutně mimo rozpočet 70 tis. :) Taky bych chtěl SMC , ale za ty prachy....

jakýho motarda...

27.9.2011 v 15:53 | Nahoru | #18
a co servis na takovejdlech strojích?já měl třeba husqvarnu wr250 to byla pila ale ten servis nic moc :(

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

27.9.2011 v 16:10 | Nahoru | #19
a co třeba KTM 640 LC4 SM Supermoto?to se dělá servis po motohodinách? vůbec nevim jak fungujou ty intervali a tak :( z toho mam tak nějak největší strah...právě to drz píšou že je takovy bez údržboví :) něco takovýho bych potřeboval

(reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 16:13 | Nahoru | #20

eMko69 píše: matrixbiker> Tak to se omlouvám, mě připadá Hypermotard takovej sportovnější než FMX, proto jsem čekal že bude FMX pohodlnější



jak muzes porovnavat hypermotarda s necim jako je FMX???? jsi se zblaznil, ne???
dej si 15 ran bicem

(reakce na) jakýho motarda...

27.9.2011 v 16:14 | Nahoru | #21

bokto píše: a co třeba KTM 640 LC4 SM Supermoto?to se dělá servis po motohodinách? vůbec nevim jak fungujou ty intervali a tak :( z toho mam tak nějak největší strah...právě to drz píšou že je takovy bez údržboví :) něco takovýho bych potřeboval



delaji se po kilometrech, olej 5000, ventily tusim 10 a rozvodak nevim, ale dlouho.
cestovka tak 130, ale pak uz to moc nezrychluje. LC4 je taky bezudrzbovy, akorat se dostanes na daleko vyssi vykony nez u DRZ

1 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

29.9.2011 v 15:48 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 09:49 | Nahoru | #23
bokto> Jestli chceš poradit, tak si kup ostrýho motarda a k tomu normálního streeta. Jakmile půjdeš cestou kompromisů, nikdy to nebude ono.

A pokud se svezeš na něčem pořádným, tak tě vůbec nebude trápit servis po mth. a nebo to, že neujedeš víc, jak 100 km (mnohdy ani to ne). Protože když sedneš na motarda, jdeš se jenom vyblbnout. Tzn. každá rovinka po zádech, na světlech stoppie a slidy před zatáčkama. Nic víc, nic míň. Za hodinu jsi vyřízenej, jak žádost na byt a jsi rád, že to můžeš uklidit do garáže : )

Pokud si koupíš nějaký kompromis, budeš spokojenej, svezeš se, projedeš se s kámošema, ale nikdy nepochopíš o čem ten motard vlastně je : )

A pokud koupíš ostrýho motarda, většinou hned první sezónu zjistíš, jestli jsi tomu propadl a nebo to další rok prodáš, protože na to nebudeš mít nervy (ať už na údržbu, pády, provozní náklady a nebo ten příšernej komfort) : )

(reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 12:29 | Nahoru | #24
PetrS> souhlasim s Petrem,zadny kompromis,bud jedno ci druhe,nic mezi tim!!!co se tyce rozpoctu na porizeni motarda v tvem pripade,je to spis na takovy ten prumer,nic kvalitniho

2 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

30.9.2011 v 12:44 | Nahoru | #25
podepsal bych se pod to co napsal PetrS, dneska uz tady na serveru patri k te mensine co na tech motorkach jela a neprepisuje moudra teoretiku z casaku motard je o vyblbnuti a jestli nedko vymejsli ze radsi FMX protoze chce jet s kamosema s transalpama na vylet pres celou republiku tak proste motarda nepotrebuje...

petr: hele svezl jsem se par dni zpet na FE550, sice teda o dost kratsi prevod nez co kdy mel aliii na te 510 a navic na velkejch kolech, ale fakt to leze na trojaka nahoru bez jakykoliv snahy o wheelie, pri plynulym zrychlovani s konstantnima pul-trictvrte plynu, na ctyrku bych tomu musel uz trochu pomoct-prudceji pridat a spojkou bych to tam asi dostal i na 5ku... asi ho potrebuju ta 510 bude mit v otackach asi vetsi vykon(a hlavne na malejch kolech uz ten berg nebude tak velkej rozdil), ale tenhle traktorovej zatah me dostal...

jo a TLku se wheelies asi nelibi.. prasklej ram:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 13:55 | Nahoru | #26
assassin> No jo, Berg byl vždycky hrozný kladivo : )) Asi to pojede slušně. Kámoš má FS570tku a to lítá jak utržený ze řetězu : )

Jinak zvedání plynem na zadní, to je naše oblíbené téma Je teda fakt, že sériový převod je na 510tce zbytečně dlouhej. Já tam mám větší rozetu a i tak to jede snad ke 180ti (já na tom jel asi 160 a už se to nedalo moc udržet na silnici a pořád mi k omezovači chybělo hodně). Kámoš z Norska má danej lehčí převod a v pohodě to zvedá na záda i za šest, třeba ve 120ti a já bych to neodlepil od země ani v 70ti.

Jinak 510tka karbec nahoře moc nejede. Dole je to fakt palba, ale nahoře to je nic moc. Na to je lepší stříkačka, ale já nedám na karbec dopustit. Ten zátah, co to má na výjezdu je fakt síla a i s tím mým převodem dát full gas na výjezdu z utáhlejší zatáčky znamená buď wheelie nebo powerslide : )

Fakt prasknul rám? Ale víš co to znamená. Je čas pořídit stroj pro zábavu! Já teda letos na motardu ještě nebyl, ale akorát prodávám trialku a příští rok chci začít jezdit trénovat, tak by aspoň bylo s kým : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 14:13 | Nahoru | #27

PetrS píše: assassin> No jo, Berg byl vždycky hrozný kladivo : )) Asi to pojede slušně. Kámoš má FS570tku a to lítá jak utržený ze řetězu : )

Jinak zvedání plynem na zadní, to je naše oblíbené téma Je teda fakt, že sériový převod je na 510tce zbytečně dlouhej. Já tam mám větší rozetu a i tak to jede snad ke 180ti (já na tom jel asi 160 a už se to nedalo moc udržet na silnici a pořád mi k omezovači chybělo hodně). Kámoš z Norska má danej lehčí převod a v pohodě to zvedá na záda i za šest, třeba ve 120ti a já bych to neodlepil od země ani v 70ti.

Jinak 510tka karbec nahoře moc nejede. Dole je to fakt palba, ale nahoře to je nic moc. Na to je lepší stříkačka, ale já nedám na karbec dopustit. Ten zátah, co to má na výjezdu je fakt síla a i s tím mým převodem dát full gas na výjezdu z utáhlejší zatáčky znamená buď wheelie nebo powerslide : )

Fakt prasknul rám? Ale víš co to znamená. Je čas pořídit stroj pro zábavu! Já teda letos na motardu ještě nebyl, ale akorát prodávám trialku a příští rok chci začít jezdit trénovat, tak by aspoň bylo s kým : )



jj "samo se to zveda na zada na ctyrku" je klasika, ale tohle fakt jeste na trojku samo:) ale velky kola a kratkej prevod udelaj hodne, tzn zas to o nicem nesvedci, ale proste se mi ten kladivovej charakter libi...

jako kdyz sem to zjistil myslel sem ze to rozprodam, ale stejne bych za to dostal malo aby to stacilo na neco lepsiho takze asi svarim a zustane doma a budu premejslet kde splasit korunky na berga, jako ze sem chtel jen supermoto tak uz zas spis premejslim o velkejch kolech a maly dokoupit.. ty FS se nejak hur shanej, endura jsou beznejsi... fs550 se skoro vubec nevidi jsou same fs650, kdybych nasel peknou fs650 tak se asi na ty velky kola vykaslu, ale ted mam docela cukani zkusit i to enduro :) no zatim sem bez koruny, tak je to ve stadiu snu, ale konecne sem se na tom svezl a libi se mi to:)
z vinglu jezdi po zadnim jako nic i tele, vcera kdyz sem to vezl z prahy tak na dvojaka celkem necekane uz v naklonu, ten studenej vlhkej vzduch k veceru delal hodne, navic sem opravil brzdy(zjistil sem ze sem 9 let jezdil na zavzdusnenejch a ten dlouhej krok ze nebyl tim ze mam 4pistovou pumpu na 6ti pistech-poznamky rejpalu ze tam mam 9 let brzdovku a jeste od puvodniho majitele ignoruju ) a navic ted mam vzadu 190/55 bt003 a vpredu KR106 120/60 slik a to proste zataci samo a tvari se to ze to nejde utrhnout.. skoda ze pri jizde hloda v hlave ta prasklina, zrovna ted kdyz to zacalo trochu fungovat :)

(reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 15:08 | Nahoru | #28
assassin> A to bylo na Mitas slikách nebo enduro gumách?

Jako Enduro musí být fajn, mě by to taky lákalo, ale kde v Praze jezdit? Nic méně, ten terén je dost důležitej a dá ti toho spousta, proto jsem koupil Pita a začnu jezdit trénovat do Běchovic.

Co se týče toho Berga, tak si stejně myslím, že buď vyhraje Enduro nebo SM : ) Pořád přehazovat mezi malejma a velkejma kolama je vopruz a navíc, když si pak poladíš podvozek na motarda, tak se s tím v terénu moc jezdit nedá. Pamatuji si, že jsem kvůli tomu min. rok volal Kvásovi, jak to řeší on a říkal, že dvě moto je jediná rozumná volba a to i finančně, protože ten SM podvozek v terénu prostě vyrychtuješ, jak svině ruksak.

Jako Tele asi pojede taky parádně, ale že se to zvedá z vinglu na záda, to bych do toho neřekl : ) Ono zvednout na výjezdu 120kg motarda je sranda, z toho při nejhorším prostě vystoupíš, ale na dvoumetrákovém hovadu? Nic pro mě : ))

HH, tak to mě pobavilo, že zrovna ty jezdíš se zavzdušněným předkem

Co se týče té praskliny, tak spousta rámů drží v pohodě dál i když jsou prasklé na více místech, ale pocitově to asi člověku moc nepomůže ...

(reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 23:51 | Nahoru | #29

assassin píše: podepsal bych se pod to co napsal PetrS, dneska uz tady na serveru patri k te mensine co na tech motorkach jela a neprepisuje moudra teoretiku z casaku motard je o vyblbnuti a jestli nedko vymejsli ze radsi FMX protoze chce jet s kamosema s transalpama na vylet pres celou republiku tak proste motarda nepotrebuje...

petr: hele svezl jsem se par dni zpet na FE550, sice teda o dost kratsi prevod nez co kdy mel aliii na te 510 a navic na velkejch kolech, ale fakt to leze na trojaka nahoru bez jakykoliv snahy o wheelie, pri plynulym zrychlovani s konstantnima pul-trictvrte plynu, na ctyrku bych tomu musel uz trochu pomoct-prudceji pridat a spojkou bych to tam asi dostal i na 5ku... asi ho potrebuju ta 510 bude mit v otackach asi vetsi vykon(a hlavne na malejch kolech uz ten berg nebude tak velkej rozdil), ale tenhle traktorovej zatah me dostal...

jo a TLku se wheelies asi nelibi.. prasklej ram:(



A to ze to pri delsich wheelie nemaze si nejak poresil?

jakýho motarda...

4.10.2011 v 19:21 | Nahoru | #30
Něco třeba ještě tady.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist