globalmoto_kveten





Téma: jakýho motarda...
 
26.9.2011 v 17:29
čus motoblázni mam dotaz
chtěl bych motarda ale zajímalo by mi jaký by bylo neideálnější..
a jestli se snim třeba dá i cestovat nebo aspoň udělat 200kilometrová vyjížďka.Nebo aspoň průměrná rychlos co se s tim dá ject a tak..nerad bych abych to pořídil a třeba to utavil byl bych rád za každou radu díík moc



jinak dejte koním pít :)

2 reakcí na tento příspěvek jakýho motarda...

30.9.2011 v 12:44 | Nahoru | #1
podepsal bych se pod to co napsal PetrS, dneska uz tady na serveru patri k te mensine co na tech motorkach jela a neprepisuje moudra teoretiku z casaku motard je o vyblbnuti a jestli nedko vymejsli ze radsi FMX protoze chce jet s kamosema s transalpama na vylet pres celou republiku tak proste motarda nepotrebuje...

petr: hele svezl jsem se par dni zpet na FE550, sice teda o dost kratsi prevod nez co kdy mel aliii na te 510 a navic na velkejch kolech, ale fakt to leze na trojaka nahoru bez jakykoliv snahy o wheelie, pri plynulym zrychlovani s konstantnima pul-trictvrte plynu, na ctyrku bych tomu musel uz trochu pomoct-prudceji pridat a spojkou bych to tam asi dostal i na 5ku... asi ho potrebuju ta 510 bude mit v otackach asi vetsi vykon(a hlavne na malejch kolech uz ten berg nebude tak velkej rozdil), ale tenhle traktorovej zatah me dostal...

jo a TLku se wheelies asi nelibi.. prasklej ram:(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 13:55 | Nahoru | #2
assassin> No jo, Berg byl vždycky hrozný kladivo : )) Asi to pojede slušně. Kámoš má FS570tku a to lítá jak utržený ze řetězu : )

Jinak zvedání plynem na zadní, to je naše oblíbené téma Je teda fakt, že sériový převod je na 510tce zbytečně dlouhej. Já tam mám větší rozetu a i tak to jede snad ke 180ti (já na tom jel asi 160 a už se to nedalo moc udržet na silnici a pořád mi k omezovači chybělo hodně). Kámoš z Norska má danej lehčí převod a v pohodě to zvedá na záda i za šest, třeba ve 120ti a já bych to neodlepil od země ani v 70ti.

Jinak 510tka karbec nahoře moc nejede. Dole je to fakt palba, ale nahoře to je nic moc. Na to je lepší stříkačka, ale já nedám na karbec dopustit. Ten zátah, co to má na výjezdu je fakt síla a i s tím mým převodem dát full gas na výjezdu z utáhlejší zatáčky znamená buď wheelie nebo powerslide : )

Fakt prasknul rám? Ale víš co to znamená. Je čas pořídit stroj pro zábavu! Já teda letos na motardu ještě nebyl, ale akorát prodávám trialku a příští rok chci začít jezdit trénovat, tak by aspoň bylo s kým : )

(reakce na) jakýho motarda...

30.9.2011 v 23:51 | Nahoru | #3

assassin píše: podepsal bych se pod to co napsal PetrS, dneska uz tady na serveru patri k te mensine co na tech motorkach jela a neprepisuje moudra teoretiku z casaku motard je o vyblbnuti a jestli nedko vymejsli ze radsi FMX protoze chce jet s kamosema s transalpama na vylet pres celou republiku tak proste motarda nepotrebuje...

petr: hele svezl jsem se par dni zpet na FE550, sice teda o dost kratsi prevod nez co kdy mel aliii na te 510 a navic na velkejch kolech, ale fakt to leze na trojaka nahoru bez jakykoliv snahy o wheelie, pri plynulym zrychlovani s konstantnima pul-trictvrte plynu, na ctyrku bych tomu musel uz trochu pomoct-prudceji pridat a spojkou bych to tam asi dostal i na 5ku... asi ho potrebuju ta 510 bude mit v otackach asi vetsi vykon(a hlavne na malejch kolech uz ten berg nebude tak velkej rozdil), ale tenhle traktorovej zatah me dostal...

jo a TLku se wheelies asi nelibi.. prasklej ram:(



A to ze to pri delsich wheelie nemaze si nejak poresil?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist