632 (634) s karbecem 640 (Jikov 2928 CE) funguje uplně normálně, a přidáš dobrý 3 koníky. Spotřeba se zvedne řádově až o jeden litr, ale na druhou stranu moto má větší zátah odspodu a nepotřebuješ to pak tolik točit, takže ve finále zůstává stejná. Tenhle karbec umí líp dávkovat směs, nárůst výkonu prostě poznáš a co se týče studených startů nemám šajn o čem je řeč....startuju na brnk a pokaždý, léto - zima. Žádné mezery a propady v plynu jsem nezaznamenal, jede uplně perfektně. Záleží na celkovém nastavení a výběru trysky....motor 634 s karbem 640 bych nedával větší než 94. Co se týče standartního přetryskování bez výměny karb., u 632 (634) doporučuju výměnu za trysku 104 (někde se píše i 115 ale to už si pak veme), samozřejmě tomu musí předcházet odstranění labyrintu u vzduch. filtru. 632 byly sériově seškrcený kvůli hlukovejm normám právě výměnou trysky za nižší průměr a vylepením plastového labyrintu do kastlíku s filtrem.