globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě nové-staré motorky
23.9.2011 v 21:35
Zdarec lidi,
rád bych se tu dozvěděl nějaké zkušenosti s nákupem nové motorky (0km) ovšem s trochu starším rokem výroby (konkrétně 2007). Rád bych věděl, jestli z toho číhaj nějaký záludnosti (samozřejmě krom toho, že cena po koupi spadne na úroveň obdobných modelů) Např. nějaký problém s tím, že motorka stojí 4 roky atd.
Někdo nějakou osobní zkušenost?
Díky moc za jakýkoli postřehy a připomínky.
Peace

Naposledy editováno 23.09.2011 21:37:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové-staré motorky

24.9.2011 v 22:41 | Nahoru | #1
Dolph-cz> Výrobce neví, jestli mašina bude stát v muzeu, větrané garáži, ve vlhké garáži, venku pod střechou, na dvorku, v kravíně, ... jestli ji otočíš jednou za rok k mořu, 366 dní v roce do rachoty nebo lítáš na okruhu případně pouze město. Jestli jezdíš delší trasy nebo se studeným motorem pro rohlíky. Co liješ za olej, jakého rozashu, jakých aditiv a stability... "Degradace vlivem vlhkosti" nemá cenu uvažovat, za dvě jízdy se studeným motorem po městě dostane olej na prdel mnohem více. Navíc v suché garáží co by tam asi tak kondenzovalo. Zatímco když 3x denně nastartuješ a popojedeš, tak se zahřívá, chladne a kondenzuje furt. Výrobce prostě předepisuje interval pro nejhorší možnost a jako nějaký kompromis - jednou za rok olej vyměnit nebolí, moc to nestojí a určitě je to údržba, kterou se nedá nic posrat. Stejně tak jako předepisuje měnit brzdovku po 2 letech, hadice všechny po 4, pouze autorizovaný servis a blabla... Kolik by vydržel ve skutečnosti je už věc jiná Jestli olej vyměnit už je jen na svědomí každého.

Apropo - když výrobce prohlašuje, že obligátní spotřeba oleje do litru na 1000 km je zcela v pořádku také bereš za svaté, a neklepeš si vůbec na čelo? Třeba to brát s rozumem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové-staré motorky

24.9.2011 v 22:57 | Nahoru | #2

dj_hroch píše: Dolph-cz> Výrobce neví, jestli mašina bude stát v muzeu, větrané garáži, ve vlhké garáži, venku pod střechou, na dvorku, v kravíně, ... jestli ji otočíš jednou za rok k mořu, 366 dní v roce do rachoty nebo lítáš na okruhu případně pouze město. Jestli jezdíš delší trasy nebo se studeným motorem pro rohlíky. Co liješ za olej, jakého rozashu, jakých aditiv a stability... "Degradace vlivem vlhkosti" nemá cenu uvažovat, za dvě jízdy se studeným motorem po městě dostane olej na prdel mnohem více. Navíc v suché garáží co by tam asi tak kondenzovalo. Zatímco když 3x denně nastartuješ a popojedeš, tak se zahřívá, chladne a kondenzuje furt. Výrobce prostě předepisuje interval pro nejhorší možnost a jako nějaký kompromis - jednou za rok olej vyměnit nebolí, moc to nestojí a určitě je to údržba, kterou se nedá nic posrat. Stejně tak jako předepisuje měnit brzdovku po 2 letech, hadice všechny po 4, pouze autorizovaný servis a blabla... Kolik by vydržel ve skutečnosti je už věc jiná Jestli olej vyměnit už je jen na svědomí každého.

Apropo - když výrobce prohlašuje, že obligátní spotřeba oleje do litru na 1000 km je zcela v pořádku také bereš za svaté, a neklepeš si vůbec na čelo? Třeba to brát s rozumem



podívej,napsat tady toho můžem kilometry.
můj názor vychází s praxe-viděl jsem hromady aut,které jsou po 250 000 km K.O. a jsou i takové které jsou stále v dobré kondici. rozdíl mezi nima je především v údržbě a dodržování servisních intervalů.

nemyslím si,že se něco posere,když se přetáhne interval o 500km,nebo nějaký ten měsíc,ale radit tady někomu,že 4 roky nalitý olej v motoru je ok,ať na něj klidně zajíždí nový motor je zhovadilost.

PS:a co se týká doporučení výrobců na výměnu oleje-v poslední době se karta otočila-u aut teď píšou klidně i 40 000Km!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist