globalmoto_kveten





Téma: Paliv. nádrž-odvzduš. jednocest. ventilem
 
6.4.2007 v 08:43
Dle pravidel (Technické předpisy FMS AČR) - viz. článek <strong>Palivová nádrž</strong> - musí být odvzdušnění nádrže provedeno takto :

<strong>Odvzdušnění nádrže musí být provedeno jednocestným ventilem a vyústění odvzdušnění musí ústit do nádobky z vhodného materiálu o min. objemu 250ccm.</strong>

Jak řešíte ten ventil ??? Nebo spíš kde ho scháníte ???
Na technické v Mostě ho po mě chtěli na R6 u dvou hadiček od nádrže.
Díky všem co vyjádří k tématu.

1 reakcí na tento příspěvek Paliv. nádrž-odvzduš. jednocest. ventilem

6.4.2007 v 11:19 | Nahoru | #1
Tom79>howning. hadičku z nádrže z odvzdušňovacího otvoru a je..
nádobku jsem na mašině ještě neviděl, snad u kalifornského modelu CBR600F, kde je EVAP canister kvůli nějaké posrané ekologické ptákovině v té zemi.

kromě toho - jednocestný ventil na odvětrání nádrže je podle mně kravina u motorky, protože vem si dva stavy - rozpínání par při ohřátí nádrže třeba sluncem - to potřebuješ odvětrávat zevnitř - ven. No a pak je spotřeba paliva...ubývá palivo a vytváří se v nádrži podtlak, to znamená, že potřebuješ taky odvětrávat zvenku - dovnitř!
tím pádem nemůžeš použít jednocestný ventil a naprosto těsnou nádrž, protože by ti to v extrému mohlo zareagovat tak, že buď ti rupne nádrž, (což je scifi, ale stejně) nebo spíš tlak provalí nějaké těsnění, no a nebo ujedeš tři kilometry a chcípne ti motor, protože přes podtlak už čerpadlo nenatáhne benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Paliv. nádrž-odvzduš. jednocest. ventilem

6.4.2007 v 11:38 | Nahoru | #2
RUTAN> Na odvzdušnění nádrže je obvykle zařízení/ventil přímo ve víčku nádrže. Tady jde o nutnou úpravu přepadu z nádrže pro případ pádu, aby se prostě odnikud nevylil benzín... ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist